Tämä palvelutalo! Saan vapaasti olla palvelutalon paha tyttö ja toimia sydänten murskaajana ja keksiä juoruja ja ilkeyksiä niin paljoin kuin ehdin! Minä nautin tästä!!
Tämä on paratiisi
7
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ja naapurit ja sukulaiset kiittävät kun pääsivät kalkkunasta eroon.
- Anonyymi00003
Olisiko tämä nyt se kuuluisa talo, jossa hissillä mennään kauppaan?
Ilo(inen)tyttö palvelutalossa. - Anonyymi00004
Tämäpäs onkin hauska juttu.
Kielioppikin kohdallaan ja varmasti ilo aiheen lukijoille
ON erotiikkaa ja muuta tiukkaa! - Anonyymi00005
Tiukkapipoille uusi aihe sitä kun haikailevat,
Pääsevät Kielioppituntejaan muistelemaan!
Äänestän! - Anonyymi00006
mikä kelläkin, kullakin on oma paratiisi, siihen ei sivullinen tietenkään voi vaikuttaa.
oma paratiisini on aina siellä, jossa tunnen mielenrauhan ja voin olla oma itseni.
kukaan ei ole niin läheinen, että kaikki ajatukseni purkaisin, että jakaisin kaiken sen mikä sisintäni hallitsee.
metsä oli jo lapsuudessa kirkkoni, kun pelkäsin isäni kuolevan rankan sairautensa vuoksi.
juoksin pellon laitaa pitkälle kuusikkoon rukoilemaan,
perin itkettyneet silmäni purovedellä ettei äiti näkisi itkujani.
miksi peitin pelkoni?
kai syy oli se, että en kasvattaisi omilla suruillani äidin raskasta taakkaa.
kun joku on paratiisissaan ja kertoo siitä, hänellä on mielestään kaikki hyvin.
miksi se ei olisi hyvä asia?- Anonyymi00007
Minäkin muistelen elettyä aikaa valokuva muistini avulla kun ei ole muuta tekemistä, hyvät hetket tulee mieleen, tulee hetket joita en halua muistella joista olen vieläkin niistä vihainen.
- Anonyymi00008
Vaikkei nyt paratiisi, hyväksyin sos-viranomaisten "pakkosiirtoni" toimivaan vanhusten taloon.
En ole kertonut kenellekään, että sain pahoja murtumia - mm. pään alueelle vuosia sitten minulle sattuneessa tieliikenneonnettomuudessa.
Vaikuttaa rajoittavasti elämän hallintaani. Kun ei bal vaadi, niin päivä toiseks vaan kääntyy.
Mun mummunsa sanos, että ilkeydet ja juorut kopsahtavat pian omaan nilkkaheen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs182597100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381644Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171