Häpeän yli kaiken tekojani

Anonyymi-ap

Taistelen asioiden kanssa päivittäin.

20

666

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko pimsi vielä kipiänä?

• Anonyymi

Ei siinä varmaan itsessään ole yön lentävä arvuuttelija mitään pahaa, siitäkään huolimatta ettet pystyisi tuottamaan tällaista kokemusta vastakkaiselle sukupuolelle. Toivottavasti sait miehen yöllisestä avautumisesta eväitä

• Anonyymi

Mitä olet tehnyt?

• Anonyymi

Ollut muiden kanssa vai?

• Anonyymi

En ole enää viitsinny laskea

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole enää viitsinny laskea

Niin, no tee niinkuin parhaaksi näet jos vientiä riittää.

• Anonyymi

Oletko tehnyt jotain pahaa jollekin?

• Anonyymi

Sinunhan se pitäisi tietää mitä kukin on tehnyt ja mitä hän prosessoi narsismistaan,psykopatiaataan tai vastaavasta huolimatta

• Anonyymi

Voi kuule, sekin kuuluu ihmisyyteen että tekee jotain sellaista mikä jälkeenpäin harmittaa ja paljon. Silloin kun voin parisuhteessani todella huonosti, koska en pystynyt ratkaisemaan parisuhteeni huonoa tilaa mitenkään ja siksi voin tosi huonosti. Silloin tein paljon sellaista, mitä en olisi normaali tilanteessa koskaan tehnyt. Jälkeenpäin pystyin vain ihmettelemään tekojani. Oikeastaan vasta sitten kun olimme eronneet aloin prosessoida asioita. Tietyllä tavalla olin kauhuissani siitä mitä olin tehnyt, mutta kun ymmärsin miksi niin tein, niin oikeastaan en koskaan juurikaan hävennyt tekemisiäni. Se oli silloin minun tapa yrittää selvitä sellaisesta tilanteesta, mikä tuntui mahdottomalta.

• Anonyymi

Mitä tekoja?

• Anonyymi

En satuttanut ketään, mutta en avaa niitä täällä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Anteeksianto on tärkeää, myös itselle. Ota opiksesi ja mene eteenpäin.
      Kaikkea hyvää sinulle jatkossa.

• Anonyymi

Joku on nolannut itsensä palstalla. Sitä se kiima teettää. Menettää kasvonsa kun henkilö tiedetään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku on nolannut itsensä palstalla. Sitä se kiima teettää. Menettää kasvonsa kun henkilö tiedetään.

Hienoa että sinä henkisen pääoman osakkeesi romauttanut jaksat kuitenkin jatkaa samalla linjalla millä uskottavuus meni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa että sinä henkisen pääoman osakkeesi romauttanut jaksat kuitenkin jatkaa samalla linjalla millä uskottavuus meni

Esim se, että toista naista maanisesti maalittava ämmä ylipäätään kirjoittelee tällaista mutta nämä psykoseksuaaliset sävyt

• Anonyymi

Anna itsellesi anteeksi.

• Anonyymi

Tuo on hyvä merkki, jos olet tehnyt jotakin väärää. Sinulla omatunto toimii. Kunpa kaikilla olisi noin. Jeesus armahtaa ja puhdistaa. Mene vain huolinesi Hänen eteensä. Voi hyvin!

• Anonyymi

~Ahneus synti ja huoraaminen? miten sä muutuit noin paljon. Sitä mä en tule koskaan käsittämään. En. Enkä enää aio miettiä. Kuolemme pois tällä tavalla. Toivottavasti olet onnellinen. Olen sua kuitenkin melkein 10v edellä kokoajan. Hyvästi mieheni
      .............. ~

• Anonyymi00022

Häpeän varustuksiani. Se tekee elämästä h^^^^^^^ yksinäistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      339
      1976
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      47
      1629
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      154
      1311
    4. 143
      1158
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1151
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1141
    7. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1057
    8. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      79
      1042
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      48
      962
    10. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      9
      948
    Aihe