En pysty elämään tämän ikävän kanssa.
Itkin meitä eilen illalla.
Olet elämäni rakastus.
Haluan tämänkin kertoa, olen mustasukkainen ihmisille jotka saavat viettää kanssasi aikaa, vaikka haluan että olet onnellinen.
Toivottavasti lähennytään.
Olenko tyytyväinen tilanteeseen
9
444
Vastaukset 9
- Anonyymi
Olen 23/7 yksin. Onnellinen olen vasta, kun lähennytään.
- Anonyymi
Olisiko sinulla rohkeutta kertoa tuo kaikki minulle irl?
- Anonyymi
Onnellinen vasta kun lähennytään
Tunnen
Etten enää voi kaatua ojaan
Miten sut sais samalle raiteelle - Anonyymi
Sitäkö sinä odotat joltakin tukituntemattomalta kuulevasi, että hän itkeä tihhuuttaa aamusta iltaan sinun takia? Kuten tämä raskas apäijä performoi
- Anonyymi
Olisi. En pelkää sitä että tiedät sen.
-ap
- Anonyymi
En ole tyytyväinen. En ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin. Vihaan itseäni ja pelkuruuttani.
- Anonyymi
Koitas nyt jo naisina esiintyvä kuollut miäs jo päästä näistä muiden draamoista yli. Peruukkia päähän ja tyttöilemään eiks je
- Anonyymi
Kertoo vähän näistä reppanoista joita nappaa vielä lukea ja kokea tätä gupen raskasta hengitystä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo vähän näistä reppanoista joita nappaa vielä lukea ja kokea tätä gupen raskasta hengitystä
Sä saa.. Na luet joka rivin ja pilkun. Mikä luulet olevasi, kun asiallisia kirjoituksia kyttäät ja arvostelet. Gubbeilia saat. na.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607