Nyt olisi ennakoitava ja kerättävä kaikki työttömät ja joutilaat matut itärajalle linnoitustöihin. Natohan jo ilmoitti, että Venäjän hyökätessä Suomelle tulee tukalat paikat. Se on selvä viesti, ettei Nato ole antamassa kuin myötätuntoa.
Itse teidän on alueenne turvattava, aivan kuten ennenkin.
Rajalle töihin kaikki lortit
23
375
Vastaukset
- Anonyymi
Voishan tuonne 3000 egen kuukausipalkalla lähtee linnoitushommiin jos majoitus on ilmaista.
- Anonyymi
3500e palkkaa kuukaudessa täysylläpito juomat ja naiset niin voi harkita lähtöä
- Anonyymi
Kokoomuksen sodanjohto saa itse kaivaa kuoppansa ja linnoitteensa ihan itse.
- Anonyymi
Moni ei ammu kuin kokoomusmulkkuja jos aseen antavat.
- Anonyymi
Koetakaa saada Venäjä myös raja talkoisiin. Nyt Venäjä nauraa Suomalaisten
raja-rakennus puumille,on vain iloinen että Suomi poika turvaa heille edullisia alueita.
Vieläpä omakustannus hintaan.Toisaalta Suomalaiset lapset nämäkin makselee.
Pyhäjoella puretaan 1008 asuntoa.turhaan on lämmitetty uusia kämppiä 6 vuotta.
Nyt niitä voisi käyttää vaikka pakolaiskeskuksina Pyhäjokisetkin varmasti tykkäisi
vähentyvän asukasmäärän noustessa (2700) kuntalaista. - Anonyymi
Vassarit ja vihreät sinne pitäisi viedä myös mamujen kanssa talkoisiin.
En ymmärrä että millä logiikalla ne ketään vaatii suomea puolustamaan jos ovat itse jalkaväkimiinatkin kieltämässä ja lapioivat rahat Afrikkaan ja muille ulkomaaneläville.
Ainakaan minä en tällaisia suvakkipaskahousuja puolusta. - Anonyymi
No, katsotaan kuka lähtee ja mihin.
- Anonyymi
Ajatushan on loistava , tykinruokaahan siellä varmasti tullaan tarvitsemaan .
- Anonyymi
Kokoomuksen kenopääkellokkaat tuonne etulinjaan pitäisi laittaa.
- Anonyymi
Kokoomus, etsi köyhä ja tapa!!
- Anonyymi
Punaisten sisällissotakapinallisten jälkeläiset siellä olivat viime sodassakin etulinjassa.
- Anonyymi
Niin varmasti, eipä siitä itsenäisyyden säilymisestä muuten olisi mitään tullutkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin varmasti, eipä siitä itsenäisyyden säilymisestä muuten olisi mitään tullutkaan.
Kostoksi ne sinne laitettiin tykinruuaksi, jotta paremmat sotilaat säästyisivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kostoksi ne sinne laitettiin tykinruuaksi, jotta paremmat sotilaat säästyisivät.
Ei voi olla suomalaista etulinjan taistelijaa parempaa isänmaallista sankaria missään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi olla suomalaista etulinjan taistelijaa parempaa isänmaallista sankaria missään.
Vaikea kuvitella jotain äärioikeiston sekakäyttäjä öyhöjä edes armeijaa käymään yleensäkään, saati sitte että maata puolustaisivat.
Eiii ikinä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea kuvitella jotain äärioikeiston sekakäyttäjä öyhöjä edes armeijaa käymään yleensäkään, saati sitte että maata puolustaisivat.
Eiii ikinä.Maata ei puolusteta sisäistä sekasortoa ruokkimalla. Se on Putinin terroria. Kaikki talkoisiin ja suut kiinni.
- Anonyymi
Mää vaa ite sinne tonkiman ja ota kepulaiset mukaan.
- Anonyymi
Häkkänen heiluu siellä jo lapion kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häkkänen heiluu siellä jo lapion kanssa.
Hyvä juttu.
- Anonyymi
Kiljunen ja demarit ovat jo menossa rajan yli!
- Anonyymi
Laittelemaan miinoja?
- Anonyymi
Voisi tuonne mennä vapaaehtoisestikin rakennustöihin, kun ensin heivataan desantit maasta ulos. Kiljusen herrasväki ka muut.
- Anonyymi
Kyllä Suomessa asuvien svetlanoiden tulee puolustaa Suomea. Muussa tapauksessa voi hakeutua pysyvästi muualle.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 49855
- 42787
- 47772
- 113716