onko kellään tullut tupakasta tälläisiä oireita silmät rähmii kovin ja vuotaa kirvelee ja näkö heikkenee
apua tietämätön
7
167
Vastaukset
- Anonyymi
En ole koskaan kuullut, että tupakointi tuollaisia oireita aiheuttaisi.
Sen tiedän, jos savua menee silmään, voi aiheuttaa silmäoiretta.
Myös pitkäaikainen tupakointi voi joillain vaikuttaa näkökykyyn, eli ajan myötä näkö voi heikentyä.
Oletko miettinyt, onko tällä hetkellä jotain muuta, joka voisi aiheuttaa nuo oireesi ?
Jokin allerginen reaktio, alkavaa flunssaa, tms. ?
Voihan se olla, ettei oireet liity siihen tupakkaan. Tai sitten olet vaan polttamatta ja katsot helpottaako. Sillä ainakin huomaa, johtuuko tupakasta.- Anonyymi
joo on mulla kyllä muukin asia tähän, asuin asunnossa jossa oli homevaurioinen suihkutila, ja vanhat lattia matot, ja niiden alla ties vaikka asbesti liima ja oireilin siellä, asuin siellä 20v ja muutin kaupunkin asuntoon joka remontoitu, ehkä huonosti oireeni jatkuu täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo on mulla kyllä muukin asia tähän, asuin asunnossa jossa oli homevaurioinen suihkutila, ja vanhat lattia matot, ja niiden alla ties vaikka asbesti liima ja oireilin siellä, asuin siellä 20v ja muutin kaupunkin asuntoon joka remontoitu, ehkä huonosti oireeni jatkuu täällä
eli uskon että tämä on allergian aiheuttamaa, ja kaikki lääkäri käynnit ollu turhaa eivät löydä mitään tosin olen pyytänyt kehkojen mangneetti kuvausta mutta sitä eivät tee kun keuhkoissa ei näy mitään vaikka mulla jatkuvat keuhkoputken tulehdukset usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli uskon että tämä on allergian aiheuttamaa, ja kaikki lääkäri käynnit ollu turhaa eivät löydä mitään tosin olen pyytänyt kehkojen mangneetti kuvausta mutta sitä eivät tee kun keuhkoissa ei näy mitään vaikka mulla jatkuvat keuhkoputken tulehdukset usein
Ehkä olisi parempi luopua tupakasta kokonaan. Oireet ei ainakaan menisi nopeasti pahemmiksi.
Allergiaa taitaa olla, olit asunut pitkään siellä homevaurio asunnossa, että varmasti on jälkensä jättänyt ja oireita riittää edelleen. Ikävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä olisi parempi luopua tupakasta kokonaan. Oireet ei ainakaan menisi nopeasti pahemmiksi.
Allergiaa taitaa olla, olit asunut pitkään siellä homevaurio asunnossa, että varmasti on jälkensä jättänyt ja oireita riittää edelleen. Ikävää.kiitos kannustuksesta yritän tehä asioille jotain vaikka tiedän että tämä on menny liian pitkälle vaikka joka ilta ajattelen että huomenna ois parempi olla mutta huononee vaan siksi uskon että tässäkin asunnossa jossa oon on jotain olen kuullut myös naapureilta että edel asukkaat asuivat 1-2 vuotta ja lähtivät pois kun oli jotain täs asunnos mut ei tarkempaa tieto miksi... tosin kun tiedän myös rakentamisesta niin tässä asunnossa uusittu homeinen vc joskus mutta vanha lattia jätetty ja sen päällä jokin epoksi pinnoite mutta eihän se poista mielestäni sitä että vanha home alla kyllähän se varmaan sieltä jostain pääsee huoneilmaan uskon näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiitos kannustuksesta yritän tehä asioille jotain vaikka tiedän että tämä on menny liian pitkälle vaikka joka ilta ajattelen että huomenna ois parempi olla mutta huononee vaan siksi uskon että tässäkin asunnossa jossa oon on jotain olen kuullut myös naapureilta että edel asukkaat asuivat 1-2 vuotta ja lähtivät pois kun oli jotain täs asunnos mut ei tarkempaa tieto miksi... tosin kun tiedän myös rakentamisesta niin tässä asunnossa uusittu homeinen vc joskus mutta vanha lattia jätetty ja sen päällä jokin epoksi pinnoite mutta eihän se poista mielestäni sitä että vanha home alla kyllähän se varmaan sieltä jostain pääsee huoneilmaan uskon näin
Jos siellä on paikkoja korjattu jonkun ongelman takia, eikä naapureilla ole ollut oireita mahdollisesta homeongelmasta, niin kenties voit olla aika huoletta.
Usein, jos on hometalo kyseessä, niin oireilevia taitaa olla joissain muissakin asunnoissa, ei pelkästään yhdessä. Siis jos on useamman asunnon talo kyseessä, omakotitalot on erikseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos siellä on paikkoja korjattu jonkun ongelman takia, eikä naapureilla ole ollut oireita mahdollisesta homeongelmasta, niin kenties voit olla aika huoletta.
Usein, jos on hometalo kyseessä, niin oireilevia taitaa olla joissain muissakin asunnoissa, ei pelkästään yhdessä. Siis jos on useamman asunnon talo kyseessä, omakotitalot on erikseen.ja tosiaan mun vanhas asunnos 70 lattiamatto eteises, ja ehkä asbesti liimalla liimattu joku karvapohjanen muovimatto. ja olohuonees joku uusittu ehkä 80 luvun matto ja sitä matto kerran kun raotin kynnyksen alta niin kamla pistävä haju tuli siitä kuin kissan pissa.. tai joku muu mutta nenään otti kyllä. ihanaa että ootte vastanneet tähän ja toivon että vielä joku vastaa kenties jos kokemusta olisi . ja tosiaan piti viel sanoo että samassa kerroksessa asui mies joka oireili siel oli seinä kastunu. ja vielä en huomannut mainita niin minunkin asunnossa oli tapetti kastunut huoneen nurkasta elementti sauma vuotanut, sitten tuli julkisivu remontti ja ei enää kastu mutta sinne seinän väliin on voinut jäädä kuivahome joka kuulema voi olla pahempi kuin kostea.. home koiratkin kaks kävi asunnossa ja merkkas olohuoneen patteri läpiviennin kohdan, isännöitsijä kävi terveys tarkastajan kanssa mutta eihän kosteutta nyt ollu mittarin mukaan, kun seinät oli kuivanu julkisivuremontin jälkeen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768