Oli etuveto-farkku ennen Boosterjet automaatti-Vitaraa, jossa jarruremppa tuli ekan kerran vastaan siinä 150.000km+ tai jotain. Vitarassa se tuli vastaan puolta aiokaisemmin.
Ei autohenkilönä arvelen:
- automaatti ei niin moottorijarruta ja jarruja pitää käyttää enemmän
- luistonesto on tehty jarruja manipuloimalla, se ilmeisesti lisää jarrujen kulumaa
- vene-+traikkupakettia 900kg+ on tullut kiskottua tuhansia kilometrejä, kuvittelisin senkin rasittavan jarruja(-kin) normaalia enemmän.
Miten muilla jarrupalojen kesto?
Toistsataa tonnia mittarissa ainoa vika nyt ja koskaan on palanut toinen rekisterikilven valo.
Jarrupalojen kesto?
4
103
Vastaukset
- Anonyymi
Volkkariin on jo vaihdettu kone, loota ja kaikki muutkin hilppeet noilla kilometreillä, silti jouluvalot loistaa mittaristossa.
- Anonyymi
Farkku-Avensiksen jälkeen sanoin Suzu-myyjälle, etten edes odota yhtä viatonta kulkupeliä Vitarasta!
- Vielä ei ole lopullisen tuomion aika, mutta kun 100.000km on Vitaralla ohitettu ilman isoja vikoja ja ilman pieniä vikoja, myös rankan veneen kiskomisen jälkeen, niin tuleva arvosana ei kovin kehno mitenkään pääse olemaan!
ap
- Anonyymi
Kautta aikojen automaatti on rasittanut jarruja enemmän.
Monissa vanhemmissa takavetoisissa oli takana suuremmat jarrulevyt/rummut.- Anonyymi
>>Kautta aikojen automaatti on rasittanut jarruja enemmän<<
- Niin se varmaan on, ei ollut asia itselle kirkastunut, kun automaatilla ajelu oli ollut parhaimmillaan kaksi viikkoa yhteen menoon jenkeissä vuokra-autolla ihmisikä sitten. Oli aikanaan aikamoinen hintakysymys ottaa jokin auto manuaalina tai automaatilla. Muistaakseni Avensiksessa vuosituhannen vaihteen paikkeilla automaatti olisi tehnyt n. 20.000 markkaa lisähintaa. Verrattuna karvalakki 1.6 perusmalliin, hintaeroksi olisi tullut 30.000 markkaa kun olisi pitänyt vähintään 1.8 koneellinen malli ottaa jota tuli kymppitonni lisähintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla654040- 512790
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162143Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141977- 991963
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3591503Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511430Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426- 581197