Hei!
Olen 13 v tyttö ja oon ihastunut yhteen uuteen poikaan joka tuli 7F. Oon ite siis 7E. Mä haluisin sen numeron mutta en uskalla kysyä. Mietin että pitäisikö mun laittaa joku lappu ja mun kamu antaa Vai jotain muuta? Oon ihastunut heti kun se tuli meidän kouluun eli 1 kuukausi sitten. Voitteko auttaa mua??
Ihastuksen nunero
Anonyymi-ap
1
132
Vastaukset
- Anonyymi
Voisitko kysyy sen joltain muilta luokkalaisilta onko niillä sen snäppiä? Tai onko 7F:llä joku luokkaryhmä mistä voisit kattoo jonku toisen 7F:än puhelimesta sen numeron. Tai sillee ymmärsit kuitenki varmaan❤️ T B14
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521757
- 621692
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p101248- 611061
- 491024
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41775Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118637Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86630Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32607- 38566