Olen aloitellut suhdetta 20v vanhemman miehen kanssa. Emme ole esileikkiä pidemmälle päässeet, hän on todella taitava, mutta hänellä ei tunnu seisovan. Voiko olla muita syitä kuin erektiohäiriö?
20v vanhempi mies
13
1029
Vastaukset
- Anonyymi
Mieskunto heikkenee yleensä ihan luonnostaan iän myötä. Itselläni myös jännitys on suhteen alkuvaiheessa aiheuttanut sen, ettei ole seissyt kunnolla. Apua olen saanut nyt 60+ ikäisenä lääkärin kautta saadusta sinisestä pilleristä (Sildenafil). Lykkyä! M66, Pori
- Anonyymi
Impotentti pentti avautui buaahaa
- Anonyymi
Jännitys
- Anonyymi
Joo joo spede se siellä taas laskee luikuria buaahaa
- Anonyymi
Asiallista keskustelua joku yrittää niin ääliö on heti huumassa erinomaisuuttaan joka paikassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiallista keskustelua joku yrittää niin ääliö on heti huumassa erinomaisuuttaan joka paikassa?
Mitäs olet hähähää
- Anonyymi
No huh.
Itse 60+ ja jos nuoren kanssa olisi niin kyllä seisoisi.
Oli sitten tyttö tai poika.
Mutta harvoin tulee sellainen tilaisuus.
Pirkanmaalla 55. - Anonyymi
Miks ei voisi mutta luultavin syy on häiriö verenkierrossa nääs ihan yleisesti noihin erektiohäiriöihin
- Anonyymi
Moi,kyllä jos ei kokemusta miehistä aikaisemmin niin jännitys tekee tepposet.Kunhan tottuu ajatukseen niin peli alkaa toimia..
- Anonyymi
Kokemusta miehistä..? Mitä. Siis olen 32v nainen ja mies 52v, aivan ihana tapaus. Todella hyvässä kunnossa ja treenattu oleva mies. Kiitos asiallisista vastauksista. Ap
Pakko kysyä että käyttääkö Alkoa paljon ja onko miehelle ainoa suhde. Nää ainakin sellasia asioita mitkä vaikuttaa paljon
- Anonyymi
Tyttö-84 kirjoitti:
Pakko kysyä että käyttääkö Alkoa paljon ja onko miehelle ainoa suhde. Nää ainakin sellasia asioita mitkä vaikuttaa paljon
Ei käytä, ei taida olla ainoa suhde, en ole varma..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei käytä, ei taida olla ainoa suhde, en ole varma..
Voi siinäkin olla oireena suonten ahtautuminen kun kullin suonet on pienempää pilliä niin kohta ahtautuu sydämen suonten seinämät?Hopi hopi lääkäriin pian mars mars! Uskoisin että Sildenafilistä voisi olla apua?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665301- 624418
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204291- 513690
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363667Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest443590Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv392836- 242678
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692445