Voisiko joku kertoa, mitä tehdä, kun olen deletoinut , kuten halusinkin, blogini Bloggerissa, mutta se näkyy yhä netissä. En pääse enää muokkaamaan sitä. Se, että tuhosin blogin sivut ftp-palvelimeltani ei auttanut (ehkä niin ei olisi pitänyt tai tein sen jotenki väärin). Kuinka saan "tuhotun" blogini pois netistä näkymästä? Kysyin Bloggerin infosta, mutta sieltä eivät ole vastanneet.
Kuinka tuhotun blogin saa pois näkymästä?
4
756
Vastaukset
- bloggaaja
Minä ainakin olen tehnyt näin.
Olen luonut uuden blogin, jolle olen antanut saman osoitteen kuin vanhalle blogille.
Tällöin kaikki vanhan blogin postaukset ovat kadonneet ja tilalle on tullut uuden blogin "tyhjä" sivusto.
Uuden (ja tyhjän) blogin voi deletoida sitten pois, jos haluaa.- vastauksesta kiitollinen
Tuo mainitsemasi menettely toimi internet explorerissa, mutta ei mozillassa. Mozillassa näkyy edelleen kyseisessä osoitteessa vanha blogi. Pääsen kyllä uuteen blogiin ja voin kirjoittaa siellä posteja ynnä muuta, mutta view blog, niin sieltä tulee vanha blogi muuttumattomana.
- vastauksesta kiitollinen
vastauksesta kiitollinen kirjoitti:
Tuo mainitsemasi menettely toimi internet explorerissa, mutta ei mozillassa. Mozillassa näkyy edelleen kyseisessä osoitteessa vanha blogi. Pääsen kyllä uuteen blogiin ja voin kirjoittaa siellä posteja ynnä muuta, mutta view blog, niin sieltä tulee vanha blogi muuttumattomana.
Tarkennuksena vielä, että blogi siis näkyy mozillassa muutenkin kuin sen tilalle samaan osoitteeseen luodusta blogista käsin.
- vastauksesta kiitollinen
vastauksesta kiitollinen kirjoitti:
Tarkennuksena vielä, että blogi siis näkyy mozillassa muutenkin kuin sen tilalle samaan osoitteeseen luodusta blogista käsin.
Nyt oli blogini lähtenyt pois mozillastakin. Kiitos vaan neuvosta, Bloggaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229