motorcycle to women

DCopperfield

moi! tietääkö kukaan että miten copperfield tekee sen tempun missä se muuttaa moottoripyörän 2 naiseks?

10

1213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      David ei ole esittänyt tuota temppua livenä yleisön edessä vaan vain ja ainoastaan tv:ssä.
      Koko temppu on kamera trikki. Kun david on levittänyt verhon täyteen mittaansa kamera pysäytetään pyörä viedään pois ja naiset ja laatikot tuodaan tilalle...

      • haha

        No ei se nyt ihan noinkaan ole.
        Maassa on luukku johon pyörä laskeutuu ja muijat tilalle.

        On totta ettei tuota ole esitetty kuin spesiaalin alussa ja vain kameralle.

        -Daavidin kaveri


      • ???
        haha kirjoitti:

        No ei se nyt ihan noinkaan ole.
        Maassa on luukku johon pyörä laskeutuu ja muijat tilalle.

        On totta ettei tuota ole esitetty kuin spesiaalin alussa ja vain kameralle.

        -Daavidin kaveri

        jos maassa olisi luukku, temppu olisi esitetty yleisön edessä. Auton ilmestyminen helsingissä toteutettiin silleen että lattiassa oli luukku josta auto nousi...


      • haha
        ??? kirjoitti:

        jos maassa olisi luukku, temppu olisi esitetty yleisön edessä. Auton ilmestyminen helsingissä toteutettiin silleen että lattiassa oli luukku josta auto nousi...

        No voe!

        Juuri sen takia tuota temppua ei ole esitetty yleisön edessä koska lattialuukku olisi ainoa vaihtoehto sisätiloissa, ulkona sekin mahdollisuus on "poissuljettu".
        Copperi ei koskaan hävitä yleisön edessä mitään ilman että yleisö ei näkisi hävitettävän alle juuri siksi koska tuo lattialuukku olisi liian selviö.

        Esimerkkinä kameran hävitys jossa studiokamera häviää kameramiehen kanssa!

        Ja tuohon auton taikomiseen Helsingissä minä sanon sulle että hehehe...lattiasta. Itse näin tuon tempun kymmenen metrin päästä ja lattiasta se ei tullut.


      • ???
        haha kirjoitti:

        No voe!

        Juuri sen takia tuota temppua ei ole esitetty yleisön edessä koska lattialuukku olisi ainoa vaihtoehto sisätiloissa, ulkona sekin mahdollisuus on "poissuljettu".
        Copperi ei koskaan hävitä yleisön edessä mitään ilman että yleisö ei näkisi hävitettävän alle juuri siksi koska tuo lattialuukku olisi liian selviö.

        Esimerkkinä kameran hävitys jossa studiokamera häviää kameramiehen kanssa!

        Ja tuohon auton taikomiseen Helsingissä minä sanon sulle että hehehe...lattiasta. Itse näin tuon tempun kymmenen metrin päästä ja lattiasta se ei tullut.

        Lattiasta se auto tuli, yks tuttu taikuri kerto. Olin itse kuudennessa rivissä permannolla ja näin sen tempun itsekkin ihan kohtalaisesti. Verho ylettyi lattiaan saakka. Ei se muualta sinne pääse. Ei takanta koska siellä oli ihmisiä eikä ylhäältä koska sen olisi nähnyt. Eikä ihmiset tajua luukkua lattiassa koska kukaan ei ole vissiin tajunnut että mistä se moottoripyörä tuli sinne laatikkoon eikä ihmiset ole keksineet että miten se sorsa temppu meni. Itse tiesin heti mitä tapahtui kun näin sen tempun. Kamera temppu oli varmasti mielenkiintoinen harmi kun en ole nähnyt. Ois kiva löytää jostain niitä vanhoja esityksia nauhoilla. Voisin vaikka maksaa hyvän hinnan niistä. Oletko nähnyt bermudan kolmio temppua? Mitä siinä tapahtui? Liittyykö tuo dvd:llä näkynyt pyramidi siihen temppuun? David imeytyy sinne pyramidin sisään ja häviää. Muutenkin ei voi kun ihmetellä että miten ihmiset eivät älyä joitain aivan päivän selviä asioita esim. Base tekniikka jota käytetään joka toisessa tempussa.


      • haha
        ??? kirjoitti:

        Lattiasta se auto tuli, yks tuttu taikuri kerto. Olin itse kuudennessa rivissä permannolla ja näin sen tempun itsekkin ihan kohtalaisesti. Verho ylettyi lattiaan saakka. Ei se muualta sinne pääse. Ei takanta koska siellä oli ihmisiä eikä ylhäältä koska sen olisi nähnyt. Eikä ihmiset tajua luukkua lattiassa koska kukaan ei ole vissiin tajunnut että mistä se moottoripyörä tuli sinne laatikkoon eikä ihmiset ole keksineet että miten se sorsa temppu meni. Itse tiesin heti mitä tapahtui kun näin sen tempun. Kamera temppu oli varmasti mielenkiintoinen harmi kun en ole nähnyt. Ois kiva löytää jostain niitä vanhoja esityksia nauhoilla. Voisin vaikka maksaa hyvän hinnan niistä. Oletko nähnyt bermudan kolmio temppua? Mitä siinä tapahtui? Liittyykö tuo dvd:llä näkynyt pyramidi siihen temppuun? David imeytyy sinne pyramidin sisään ja häviää. Muutenkin ei voi kun ihmetellä että miten ihmiset eivät älyä joitain aivan päivän selviä asioita esim. Base tekniikka jota käytetään joka toisessa tempussa.

        Mulla on kaikki spesiaalit mitä on näytetty suomen telkkarista ja yhdeltä niistä löytyy tuo kameratemppu, en nyt muista miltä niistä.

        Bermudan kolmiota en ole nähnyt mutta sehän on juuri se missä Daaviddi menee siihen mustaan pyramidiin ja häviää.

        Silti mielestäni paras Copperin temppu on se missä se häviää avustajan kanssa siltä pieneltä lavalta joka viedään yleisön yläpuolelle, temppu on kai nimeltään joku Hawaiji...jutska, muuten tyhmä temppu.


      • ???
        haha kirjoitti:

        Mulla on kaikki spesiaalit mitä on näytetty suomen telkkarista ja yhdeltä niistä löytyy tuo kameratemppu, en nyt muista miltä niistä.

        Bermudan kolmiota en ole nähnyt mutta sehän on juuri se missä Daaviddi menee siihen mustaan pyramidiin ja häviää.

        Silti mielestäni paras Copperin temppu on se missä se häviää avustajan kanssa siltä pieneltä lavalta joka viedään yleisön yläpuolelle, temppu on kai nimeltään joku Hawaiji...jutska, muuten tyhmä temppu.

        Miten ni tyhmä? Ensiksi se oli olevinaan paras?!
        Mites ne nauhat sais kopioitua meikeläiselle :)
        Tiedätkö yleensä salaisuuksista miten paljon vai onko kivempaa kun temppu säilyy mystisenä?
        Olitko helsingissä kattomassa kuparipeltoa sillo ku se lensi ja käveli tuulettimeen ja hävis ja ilmesty yleisöön. Harmi etten itse ollu kattomassa. Tiedän miten david hävis tuulettimesta. Mutta se on hieman auki mitä kautta se pääsi yleisöön. Nauhoilta ei selviä se. Olisi pitänyt olla katsomassa jotta tietäisi.


      • hehe
        ??? kirjoitti:

        Miten ni tyhmä? Ensiksi se oli olevinaan paras?!
        Mites ne nauhat sais kopioitua meikeläiselle :)
        Tiedätkö yleensä salaisuuksista miten paljon vai onko kivempaa kun temppu säilyy mystisenä?
        Olitko helsingissä kattomassa kuparipeltoa sillo ku se lensi ja käveli tuulettimeen ja hävis ja ilmesty yleisöön. Harmi etten itse ollu kattomassa. Tiedän miten david hävis tuulettimesta. Mutta se on hieman auki mitä kautta se pääsi yleisöön. Nauhoilta ei selviä se. Olisi pitänyt olla katsomassa jotta tietäisi.

        Niin se Hawaiji-temppu on ideana idioottimainen näin suomalaisena katsottuna, jenkkeihin tuollainen ehkä menee läpi. Se yksi osio tuosta illuusiosta on paras temppu.
        Itse tiedän kaikki muut kohdat tuosta mutta en tuota häviämistä.

        Mun intohimo on ratkoa noita temppuja ja tiedänkin noin 95 prosenttia Daavidin temppujen salaisuuksista.

        Olin kattomassa Daavidia vuonna 97 Areenalla kun se lenteli ja katkoi itsensä meikäläisestä 5 metrin päässä (olin rivillä 3). Pääsin vielä mukaan tuohon Graffitiwall-temppuun, mahtavaa.


      • hehe
        ??? kirjoitti:

        Miten ni tyhmä? Ensiksi se oli olevinaan paras?!
        Mites ne nauhat sais kopioitua meikeläiselle :)
        Tiedätkö yleensä salaisuuksista miten paljon vai onko kivempaa kun temppu säilyy mystisenä?
        Olitko helsingissä kattomassa kuparipeltoa sillo ku se lensi ja käveli tuulettimeen ja hävis ja ilmesty yleisöön. Harmi etten itse ollu kattomassa. Tiedän miten david hävis tuulettimesta. Mutta se on hieman auki mitä kautta se pääsi yleisöön. Nauhoilta ei selviä se. Olisi pitänyt olla katsomassa jotta tietäisi.

        Niin se Hawaiji-temppu on ideana idioottimainen näin suomalaisena katsottuna, jenkkeihin tuollainen ehkä menee läpi. Se yksi osio tuosta illuusiosta on paras temppu.
        Itse tiedän kaikki muut kohdat tuosta mutta en tuota häviämistä.

        Mun intohimo on ratkoa noita temppuja ja tiedänkin noin 95 prosenttia Daavidin temppujen salaisuuksista.

        Olin kattomassa Daavidia vuonna 97 Areenalla kun se lenteli ja katkoi itsensä meikäläisestä 5 metrin päässä (olin rivillä 3). Pääsin vielä mukaan tuohon Graffitiwall-temppuun, mahtavaa.


      • ???
        hehe kirjoitti:

        Niin se Hawaiji-temppu on ideana idioottimainen näin suomalaisena katsottuna, jenkkeihin tuollainen ehkä menee läpi. Se yksi osio tuosta illuusiosta on paras temppu.
        Itse tiedän kaikki muut kohdat tuosta mutta en tuota häviämistä.

        Mun intohimo on ratkoa noita temppuja ja tiedänkin noin 95 prosenttia Daavidin temppujen salaisuuksista.

        Olin kattomassa Daavidia vuonna 97 Areenalla kun se lenteli ja katkoi itsensä meikäläisestä 5 metrin päässä (olin rivillä 3). Pääsin vielä mukaan tuohon Graffitiwall-temppuun, mahtavaa.

        No mikäs siun käsitys loppupeleissä on siitä autotempusta, meinaan sitä että mistä auto mielestäsi tuli. Lentely tempussa on aika jännä että miksi kukaan ei ole keksinyt että miten david lentää noiden renkaiden läpi. Katsoin tempun nauhalta 2 kertaa ja huomasin selvästi että renkaat pyöräytetään davidin alta. Sama kun tuo laatikko miten on mahdollista että ihmiset eivät äkkää että narut kulkee seinälevyjen ja kattolevyn välistä. Havaji tempussa häviäminen on aika itsestään selvä siinä mielessä että davidillä ei ole kuin yksi vaihtoehto mihin hän pääsee. Näyttämön taakse. Mutta se on eri asia miten. Toisella palstalla joku oli veikkaillut että david ryömii lavan pintaa pitkin ja joku oli vastannut että vähän sinnepäin. Eli jotenkin david pääsee lavan pintaa pitkin sinne näyttämön taakse. Laseri oli aika hieno ja mystinen temppu . Salaisuus oli vain sitäkin helpompi david vain kyykkii siellä housujen takana piilossa. Mites tuuletin tempussa eihän se ilmestymis lava vissiin ollu siinä käytävällä heti tempun alussa. Eikös se lava sitä paitsi sijaissut keskikäytävällä. Jos tuulettimen ilmestymis lava olisi helsingissä ollut siellä sivussa samassa kohtaa missä tuo havaji tempun ilmestymis lava se olisi selvä mistä david pääsee lavalle. Mutta jos lava olisi ollut keskikäytävällä jostainhan davidin olisi pitänyt päässä sinne ilmestymislavan lattian sisään ja sitä paitsi se lava olisi pitänyt työntää jostain jossain välissä siihen keskikäytävälle. Onko sinulla mitään käsitystä siitä??? Tiedän että davidillä on aikaa siirtyä siitä tuulettimesta sinne yleisön joukkoon sellanen minuutti. Vaikka näyttää siltä että david siirtyisi kahdessa sekunnissa keskelle yleisöä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe