Niin silti puörii itsetuhot mielssä
Mulla on ketipinor 100mg ja propral 40mg ja venlafaxin 150mg ja xanor 1mg ja opamox 30mg
272
2304
Vastaukset 272
- Anonyymi
Eikäku 50mg ksits se opamox on
- Anonyymi
En mä muista niitä
- Anonyymi
Eipä oo mitään menetettävää tässä elämässä
- Anonyymi
No niin. Henkinen krapula tulee jos juo ja syö liikaa käyttää huumeita sekoilee siitä seuraa pitkä krapula. Ensin on vaan pysähdyttävä ja sitten aloitettava alusta. Varastelu loppuu ja varastetut palautetaan. Et voi elää niiden kanssa. Jos on jotain tehnyt mikä ei kestä päivän valoa silloin mennään poliisin luokse. Kerrot vaan mitä on tehty. Jos se on sellaista enemmän pahaa kuin pienet pahat. Siinä tapahtuu omantunnon helpotus. Sielu saa rauhan. Käy sopimassa riidat ja maksele ensin laskut sitten velat pikkuhiljaa. Jos sulla on joku uskonto hae sieltä ruoka apua. Jos ei ole kokeile Jeesusta. Rukoile vaikka rakas Jeesus voitko auttaa amen. Vähennä lääkkeistä ne mistä eniten sivuoireita siis vähennä määrää. Illalla katso että ovet on kiinni ja jätä yöksi pieni valo palamaan. Jos olet kristitty osaat isä meitä ja levolle laske rukoukset. Laita risti esiin. Se tuo luottamusta. Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Henkinen krapula tulee jos juo ja syö liikaa käyttää huumeita sekoilee siitä seuraa pitkä krapula. Ensin on vaan pysähdyttävä ja sitten aloitettava alusta. Varastelu loppuu ja varastetut palautetaan. Et voi elää niiden kanssa. Jos on jotain tehnyt mikä ei kestä päivän valoa silloin mennään poliisin luokse. Kerrot vaan mitä on tehty. Jos se on sellaista enemmän pahaa kuin pienet pahat. Siinä tapahtuu omantunnon helpotus. Sielu saa rauhan. Käy sopimassa riidat ja maksele ensin laskut sitten velat pikkuhiljaa. Jos sulla on joku uskonto hae sieltä ruoka apua. Jos ei ole kokeile Jeesusta. Rukoile vaikka rakas Jeesus voitko auttaa amen. Vähennä lääkkeistä ne mistä eniten sivuoireita siis vähennä määrää. Illalla katso että ovet on kiinni ja jätä yöksi pieni valo palamaan. Jos olet kristitty osaat isä meitä ja levolle laske rukoukset. Laita risti esiin. Se tuo luottamusta. Pahan tekemisestä seuraa aina ahdistus. Älä tee pahaa itselle eikä toisille pyydä anteeksi. Siivoa pese pyykit kampaa hiukset leikkaa karvat ja kynnet laita puhtaat vaatteet ja hoida asioita.
Juuu. Mikään lääke ole ketään koskaan ketään parantanu
Se on tuote jolla kääritään rahaa
- Anonyymi
Aika iso määrä lääkkeitä sulla. Saatko nukutuksi ja syötkö kunnolla? Liikuntaa ulkoilmassa.
- Anonyymi
Valvon yöt ja päivät nykyään ja oon 4 seinän sisällä en liilu yli viikkoon ulkopuolella
- Anonyymi
Veikaan osykoosi on lähellä..
Itde ttuho ajatukset vajvistuu vahvistumistaan ja muukin mielenailahtelu ja pumppu hakkaa kierroksilla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valvon yöt ja päivät nykyään ja oon 4 seinän sisällä en liilu yli viikkoon ulkopuolella
Haluaisitko jonkun sinne auttamaan? Koetko tarvitsevasi apua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisitko jonkun sinne auttamaan? Koetko tarvitsevasi apua?
Kau täällä yks frendi kerran viiossa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö noista tuu ihan zombieolo?
- Anonyymi
Luulis nukuttavan hyvin tolla dropilla.
- Anonyymi
Ees 300mg ketipinoria ei anna unta enää eikä muukaan. Oon nyt 72h valvonu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääke toleranssi tullut vastaan ja kuulostaa hurjalta noin monen tunnin valvominen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lääke toleranssi tullut vastaan ja kuulostaa hurjalta noin monen tunnin valvominen.
Joo ja itehän lääkätit nostanu edim ketipinor alotettiin 25mg nyt se on jo 100mg x 4 eikä teosi muta sivuoiree helvetiä..kiroan että ees suotuin alottaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja itehän lääkätit nostanu edim ketipinor alotettiin 25mg nyt se on jo 100mg x 4 eikä teosi muta sivuoiree helvetiä..kiroan että ees suotuin alottaan
Ja toi määrä on nostettu vuden sisään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toi määrä on nostettu vuden sisään
Nimitäin sivuoireet että virtsa lähtee hitaasti nenä tukossa, painajaisunet, aggrediivisuus pelkotiloja, hikoilu laihtuminen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimitäin sivuoireet että virtsa lähtee hitaasti nenä tukossa, painajaisunet, aggrediivisuus pelkotiloja, hikoilu laihtuminen
Ai nii ja pulssi 100-110 ja siihen on propral 40mgx3 että alenee sykee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samslta tuntuu ksi niistä joilla etursuhanen kasvanu kuin kusis pillin läpi....semmonen sivuoire
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja samslta tuntuu ksi niistä joilla etursuhanen kasvanu kuin kusis pillin läpi....semmonen sivuoire
Ei tarvii muuten pelätä että ois sekielämää. Erektio katos ketipinorin ja venlafaxiin jälkeen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii muuten pelätä että ois sekielämää. Erektio katos ketipinorin ja venlafaxiin jälkeen
Halata voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halata voi.
Heh voi, eipä oo halattaviakaa..
Ei oo ei - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halata voi.
Ei oo ku yks nettifrendi joka kusetti multa rahaa seki.että tuskin se ny frendi siis on...enää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole helppoa sinulla. Halaus sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halata voi.
Itse asiassa just se nettifrendin käytös ja valetelu on yks syy minkä takia on mielessä että päätämpä päibäni kohta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa just se nettifrendin käytös ja valetelu on yks syy minkä takia on mielessä että päätämpä päibäni kohta
Niiku sNoin niin..kun elämäsdä ei ole MITÄÄN menetettvää.. ei oo lapsia, ei mitään. Ei ole mitään syytä ns elää.
Ainoa ajatus on ehkä se etyä milleen täälyä lähtid kivutyomimmin ettei jää kitumaan tai vihannekseksi vasn lähtö tulee kerralla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiku sNoin niin..kun elämäsdä ei ole MITÄÄN menetettvää.. ei oo lapsia, ei mitään. Ei ole mitään syytä ns elää.
Ainoa ajatus on ehkä se etyä milleen täälyä lähtid kivutyomimmin ettei jää kitumaan tai vihannekseksi vasn lähtö tulee kerrallaKetipinor voi aiheuttaa sulle nuo itsetuhoiset ajatukset.
Älä vaan lähde tekemään mitään itsellesi. Sulle koittaa vielä parempi aika, vaikka ei varmasti justiinsa nyt siltä sun silmissäsi näytä. Aivan varmasti asiat alkaa mennä parempaan suuntaan. Nuo lääkkeet nyt vaan ei ole hyväksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raitis ilma. Hikoilu on hormoneista ja mausteista mitä syö. Keski iässä hormonit vähenee. On olemassa hormoni hoitoja. Myös kilpirauhanen on hyvä tutkia. Vähennä mausteita. Juo vettä. Syntisi on sovitettu jos uskot olet kristitty tai tulet kristityksi. Ristillä. Hoida suhteet perheeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo ku yks nettifrendi joka kusetti multa rahaa seki.että tuskin se ny frendi siis on...enää.
Ei tällä palstalla vaan tousella palstalla, eli millä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakosta ihminen nukahtelee hetkeksi välillä. Ainakin minulle käy niin. Ajantaju heikkenee, ei muista kukaan joka hetkeä. Pakottakaa sen kaverisi kanssa sinut ulos
kävelylle niin pitkäksi aikaa kun jaksatte ja tarkenette. Ei se mikään poppakonsti ole, mutta kotona nyhjääminen on kaikista pahinta. Ethän ylitä annostuksia.
- Anonyymi
Karsi muut pois paitsi xanor ja opamox. Kiitä myöhemmin.
- Anonyymi
Olen kyllä samoilla linjoilla. Nuo muu llääkkeet on pskaa. Mutta opamox xanor oikeasti auttaa.
Ketipinor ja venlafaxin lisää itsetuhosia ajatuksia ja on muutenkin myrkkyä. Hullut lääkätit määrää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kyllä samoilla linjoilla. Nuo muu llääkkeet on pskaa. Mutta opamox xanor oikeasti auttaa.
Ketipinor ja venlafaxin lisää itsetuhosia ajatuksia ja on muutenkin myrkkyä. Hullut lääkätit määrääSiltä se tuntuu että lääkärit niitä mielellään määräävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketipinor ja venlafaxin lisää itsetuhosia ajatuksia ja on muutenkin myrkkyä. Hullut lääkätit määrääHulluja lekureita riittää. Potilastiedot leviää. Läskit lääkärit julkisen puolen terveydenhuollossa niitä levittelevät kun meinaa käydä aika pitkäksi. Vainoaminen on kaunista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se tuntuu että lääkärit niitä mielellään määräävät.
Mikähän siinä onkin. Ketipinoria työnnetään nykyään kaikille. Ja se ei oo hyvä lääke. Sydänvaivoja jopa aiheuttaa joillekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketipinor ja venlafaxin lisää itsetuhosia ajatuksia ja on muutenkin myrkkyä. Hullut lääkätit määrääEi välttämättä hullut lääkärit vaan kerro selkeesti käynneillä olotilasta, verenpaine ja pulssista. Laita lukemia ylös paperille mukaan. Sivuoireista, unettomuudesta.
Kun yksi lääkäri ja oppii tuntemaan sinut niin saat lääkityksen tasapainoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä hullut lääkärit vaan kerro selkeesti käynneillä olotilasta, verenpaine ja pulssista. Laita lukemia ylös paperille mukaan. Sivuoireista, unettomuudesta.
Kun yksi lääkäri ja oppii tuntemaan sinut niin saat lääkityksen tasapainoon.Siis millä käynneillä?? Mul ei oo miyään ns hoitokpntaktia sinällään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä hullut lääkärit vaan kerro selkeesti käynneillä olotilasta, verenpaine ja pulssista. Laita lukemia ylös paperille mukaan. Sivuoireista, unettomuudesta.
Kun yksi lääkäri ja oppii tuntemaan sinut niin saat lääkityksen tasapainoon.Psykiatri debriiffaa puhelimes ja reseptit uusitan omakannan kautts. Ei mulla oo mitään läälätin tapaamisia muuten.
Ei enää. Nuorena oli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis millä käynneillä?? Mul ei oo miyään ns hoitokpntaktia sinällään
Noilla oireilla hyvä käydä lääkärin vastaan otolla ja tarkistaa lääkelistaasi verraten oireesiisi. Ehkä tarvitset verenpaine lääkettä, on monia ja mikä toimii sinulla. Yli 100 pulssit kovia lukuja. Mirtazapin, tasaa mieltä ja toimii unilääkkeenä jne. Käy Ta.n lääkärillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noilla oireilla hyvä käydä lääkärin vastaan otolla ja tarkistaa lääkelistaasi verraten oireesiisi. Ehkä tarvitset verenpaine lääkettä, on monia ja mikä toimii sinulla. Yli 100 pulssit kovia lukuja. Mirtazapin, tasaa mieltä ja toimii unilääkkeenä jne. Käy Ta.n lääkärillä.
Mulla ON verenpainelääke - propral
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vttusko ta:n lääkärillä kävisin, en ole työsdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se mitä teen, ei ole lääkäri.
Se mitä teen on iha muuta... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitot mitään lisää lääkkeitä! Tuo venlafax ja ketipinori ja propral pois... on kyllä ihme kombo koko setti että ei ihme jos ahistaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siltä se tuntuu että lääkärit niitä mielellään määräävät.
Ne saa bonuksia lääkeyhtiöltä kun määrää.Puhtaasti raha kiiluu silmissä.
Lääkkeen vähentäminen on tehtävä pikkuhiljaa ,ei kerralla.Älä jää neljän seinän sisään.Haasta itsesi ja lähde edes käveleen.Tee lyhyitä pyrähdyksia ensin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hitot mitään lisää lääkkeitä! Tuo venlafax ja ketipinori ja propral pois... on kyllä ihme kombo koko setti että ei ihme jos ahistaa...
Synti ahdistaa. Siitä on kyse. Sielun rauha mennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmeisesti voit hyvin nykyisillä lääkkeillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kusi vaivaan saa helpotusta jos haluaa ja unettomuuteen. Aina se ei tarkoita lisää lääkkeitä. Jotain pois ja jotain tilalle. Terveys edellä. Hyvä olo, hyvät unet, hyvä mieli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis millä käynneillä?? Mul ei oo miyään ns hoitokpntaktia sinällään
Sitä suuremmalla syyllä olis tarvetta selkeesti. Osastopaikka vähäksi aikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä olis tarvetta selkeesti. Osastopaikka vähäksi aikaa.
Millainen ihminen pyörii käytännössä keskellä yötä spinnaamassa hoito-ohjeitaan edes tälle palstagubelle? Maalittava nolla kenties
- Anonyymi00283UUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mistä nuo lääkkeet olet saanut, jollet lääkäriltä?
- Anonyymi
Oletko kokeillut sekoittaa ne puoleen litraan Lasolia ja juoda se kerta-annoksena, mielestäni vaikutuksen pitäisi huomata jo tunnissa.
- Anonyymi
Tämmösestä kommentista voisi vaikkapa rikosilmoituksenkin tehdä
- Anonyymi
Älä viitsi hei, kertoo sinusta jotain.
- Anonyymi
Mikä vttu sua vaivaa. Ehkä mä sit tosiaan teen niin
- Anonyymi
Sinä varmaa tulet itse toimimaan kalju pelle juuri näin jossain vaiheessa ja se on oikein
- Anonyymi00262
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama mitä tuo Anonyymi sekoilee päättäisi päivänsä kukaan jää kaipaamaan niin paljon tehnyt ja tekee edelleenkin vai vahinkoa itselleen sekoiluaan levittää tällä foorumilla -
- Anonyymi
Jospa juuri SIKSI?
- Anonyymi
Ahdistus, masennus, paniikkihöiriö ja mieltä tasaavaa.
- Anonyymi
13 vuotiaana on alotettut paniikk7häiriön lääke ja masennudlääke ja niita on vaiheltu eri nimisii no oonhan ollut lääkityksellä yli 30 vuotta jo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
13 vuotiaana on alotettut paniikk7häiriön lääke ja masennudlääke ja niita on vaiheltu eri nimisii no oonhan ollut lääkityksellä yli 30 vuotta jo.
Aurorix, remeron, tsopiklon, truxal en mä es muista mitä kaikkii teininä annettin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aurorix, remeron, tsopiklon, truxal en mä es muista mitä kaikkii teininä annettin
Mua on hoitanu 17 eri psykiatria since 1993 ja tämä nyt hoitava on sanonu että tautisi on pysyviä
- Anonyymi
Kysyin hyvältä ystävältä, joka on lääkäri. Hän sanoi, että kannattaa murskata kaikki tabut hienoksi jauheeksi ja nauttia nenän kautta. Kuulemma vaikutus on huomattavasti parempi. Suositteli ottamaan myös muutaman snapsin viinaa rentoutumiseen ja parantamaan verenkiertoa.
- Anonyymi00263
Kysyin hyvältä ystävältä, joka on lääkäri. Hän sanoi, että kannattaa murskata kaikki tabut hienoksi jauheeksi ja nauttia nenän kautta. Kuulemma vaikutus on huomattavasti parempi. Suositteli ottamaan myös muutaman snapsin viinaa rentoutumiseen ja parantamaan verenkiertoa.
Samaa mieltä kun keinot loppuu otetaan konstit käyttöön Jäähdytin nestettä 2dl nykyään värinkin voi valita itse nautitaan mielellään raakana tai puolet vettä ei niin makeaa tulos on sama hidas/nopea kaputt- jos pelottaa ota rohkaisua Bentzoista jos löytyy
- Anonyymi
Ota nyt vielä pienet levotziinnii.
- Anonyymi
Levozineja ei nykyään taideta määrätä.
Sitä paitsi se on skitsofrenialääke.
Ap:n lääkkeet vaikuttaa muiden sairauksien lääkkeiltä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap:n lääkkeet vaikuttaa muiden sairauksien lääkkeiltäEi. Levozin todettiin sydämelle vaaralliseksi ja sen käyttö väheni 90-luvulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Levozin todettiin sydämelle vaaralliseksi ja sen käyttö väheni 90-luvulla
Mihin sarjaan itse asiassa pitäisi ketipinorkin lisätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ketipinor tungetaan lapsille jo. Se tuntuu olevan käytäntö. Teineistä yli puolella on ketiapiinirespa kourassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ketipinor tungetaan lapsille jo. Se tuntuu olevan käytäntö. Teineistä yli puolella on ketiapiinirespa kourassa
Sitä perustellaan, että bentsot on koukuttavia (esim oxamin, xanor, diapam), mutta ei kerrota, että ne EI ole vaaraksi toisin kuin Seroquel (ketipinor) voi olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin Leponex on mutta käytetään jonkin verran ja seurataan labroilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap:n lääkkeet vaikuttaa muiden sairauksien lääkkeiltäHuilitosnoi 20mg sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitta en tajua tätä ketispiini buumia. Se pidentää joillain QT-aikaa, silti 12v jopa sitä syö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitta en tajua tätä ketispiini buumia. Se pidentää joillain QT-aikaa, silti 12v jopa sitä syö
Mutta kaipa??? Valitaan, keille sitä määrätään, eli että keille voi määrätä.
Vai onko se vaan, että kunhan lääkefirmat vaan pyörii stana - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On myös skitsofrenia lääke.
- Anonyymi00264
Ota nyt vielä pienet levotziinnii.
Koko lista Xanoria six pack päälle - Ensin Six Pack sitten vasta 1mg lila tai 2mg valk-aika vaikea löytää- ota mitä otat älä niskasta kiinni kuitenkaan itseäsi ota-😒 - Anonyymi00265
Anonyymi kirjoitti:
mitätön lääke söin noita kuin leipää viinaa ja kaljaa päälle tuntunut muuta kuin väsytti- - Anonyymi00267
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile saatat yllättyä hyvin kyllä nukahtaa saatat nähdä liskojen tulevan ovista ja ikkunoista- parasta näissä ilmaiset elokuvat näet mitä koskaan nähnyt heräät aamulla saatat nauraa puoli tuntia yhteen menoon ruokahalu on hirveä syöt kaiken mitä näet edessäsi odota vain kun vaikutus lakkaa tiedät mitä otit- tästä se kierre alkaa eikä loppua ole nähtävissä helvetinmoinen taistelu vieroitus oireiden kanssa pahempia kuin Bentzot lukuun ottamatta Xanoria kaikista pahinta myrkkyä sanon sen nyt jos Lääkäri tarjoaa tätä lääkettä kysy mitkä on vieroitusoireet ja millä ne korjataan -Menee Lääkäri hiljaiseksi tietää itsekin tuon myrkyn ongelmat
- Anonyymi
Siis mullon KOKO AJAN TUNNE että kaikki huijaa ja valehtelee, jostsi sisältä nousee raovo ja viha sit siittä
Tämä nettituttuni jpka perkel teki mitä teki, en enää sen jälestä oo liottanu mihinkään mitä sanoo, oli vaikka pyhä pietari sanojana- Anonyymi
Nyt ymmärrän sen miksi olet ollut vihainen.
- Anonyymi
Sä voit silti löytää jonkun just sulle tarkoitetun ihmisen. Tuo oli yksi ihminen vaan. Ei kaikki ole patologisia valehteli joita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä voit silti löytää jonkun just sulle tarkoitetun ihmisen. Tuo oli yksi ihminen vaan. Ei kaikki ole patologisia valehteli joita
Kunpa vaan...
Mutta tuntuu että mullon tuuri judt törmätä näihin huijareihn - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä paitsi se lässyttelee mulle yhä pskaa
Ja minua ittaa se päähän
Kokp ihminen saa minut silmittömään raivoon kun on vitu vaikeaa jo muutenki - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt ymmärrän sen miksi olet ollut vihainen.
Siis olen osoittanu monet kerrat sen kiini valheista niin, etten enää ees jaksa
Ja se oli viimenen niitti kun paljasstu että tämä saatanar ei edes ole ykdinäinen ihminen mikä vitun rikollinen lie
Mutta tiiätkö sen kun ensin ehtii muosotua tunneside, ja sitten ksikki lävähtää vasta eteen
Se että lun paskaaa tulee monta vuotta peräkkäin niskaan niin siinä ei vaan hermot enää kestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunpa vaan...
Mutta tuntuu että mullon tuuri judt törmätä näihin huijareihnVoiko olla että etsit aina vähän samanlaista naista. Sulla on joku tietty naistyyppi, jonkalaista etsit, ja siihen nyt on sattunut sitten monta sellaista, joista on sulle tullut haavoja. Ehkä jos etsit jotain ihan erilaista (en osaa määrittää mitä, kun en tiedä tarkemmin taustoja), tai mitäs jos etsit muualta kuin netistä. Netissä paljon jollain tapaa rikki olevia. Toisaalta netissä voi kumminkin tulla vastaan joku kunnollinen. Sä et vain vielä ole sitä tavannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minua ittaa se päähän
Kokp ihminen saa minut silmittömään raivoon kun on vitu vaikeaa jo muutenkiJutteletko sen kanssa päivittäin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja minua ittaa se päähän
Kokp ihminen saa minut silmittömään raivoon kun on vitu vaikeaa jo muutenkiSun on parempi lopettaa yhteydenpito tuollaiseen. Kunnollisiakin naisia on vapaina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se oli viimenen niitti kun paljasstu että tämä saatanar ei edes ole ykdinäinen ihminen mikä vitun rikollinen lie
Mutta tiiätkö sen kun ensin ehtii muosotua tunneside, ja sitten ksikki lävähtää vasta eteen
Se että lun paskaaa tulee monta vuotta peräkkäin niskaan niin siinä ei vaan hermot enää kestäTunneside on paha juttu. Tunteet voi olla tosi vahvoja. Ihastuminen sekoittaa aivokemiat täysin. On haaveet, että tulisi yhteinen tulevaisuus. Sitten tuollainen lävähtää eteen. Usko mua: Jos pyrit unohtamaan itsellesi huonoa tekevän ihmisen, niin puolen vuoden kuluttua et edes ymmärrä, että mitä näit siinä naisessa. Sulle tulee tilaa löytää joku muu.
- Anonyymi
Venäläinen Pietari itsesäälissä. Juoppo tietysti. Parasta lopettaa varastelu ja muiden ruokien syöminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että lun paskaaa tulee monta vuotta peräkkäin niskaan niin siinä ei vaan hermot enää kestäVanhana konkarina luulis tietävän että jos kun joku lähtee palstalta pois. Eihän täällä kukaan selväjärkinen jokapäivä ole aamusta iltaan. Jos on hyväks havaittu niin toiset kopioi ja jutut etenee täällä itsestään vaikka ei olisi paikalla. Oot siis jutellut ja ihastunut moneen tai päässä niputtanut jokaisesta jotakin itselle.
- Anonyymi00269
Anonyymi kirjoitti:
Venäläinen Pietari itsesäälissä. Juoppo tietysti. Parasta lopettaa varastelu ja muiden ruokien syöminen.
Näyttää valehtelevan koko rahan edestä tällä palstalla-Anonyymi-ap ottanut kohteekseen Ukrainan sota mielettömiä väitteitä haukkuu Suomen päättäjät Presidentistä lähtien samoin Ukrainan kohdalla jos tiedätte onko Ryssän Trolli pyydän vastausta -KIITOS-
- Anonyymi
Minun hyväntahtosuutta saatanayr käyytää vaan hyväksi, sitä se on
Oikessti minun elämässä oli tasan yksi ihminen, joka minusta välitti aidosti ja varmssti ja hän kuoli 2020.
Siihen käytännössä loppu kaikki
Eikä sitä tyhkiötä täytetä koskaan
Se on vasn kohtaloon kirjotettua etten onnidtu saatara saamaan edes hiviä vaikka yrittädin sitäkin - Anonyymi
Välillä vihaan ihmisiä
Mutta sitten se viha kohdituu itseen ja putoan taas pskaan niiku nyt on
Eipä oo joulut mirlessä
Tämä nettituttuni on sasnu mirlialat niin alas että nämä itsetuho mietteet on nyt lädnä enemmän kun ikinä sen jälkeen kun se perkel odoittautu roistoksi
Onko sellanen ystävä ja semmonen joka on vsksvissaan js välittää joks VIE RAHST JA HUIJAA MUUTENKIN??
Vitut!- Anonyymi
Tod näk olisin cahvempi ellen olisi kokenu radikaalia menetyystä
Ja btw se omainen KUOLI MINUN KÄSIIN
TSJUSTTEKO ETTÄ NÄÄN EDELLEEN UNIA SIITTÄ TILANTEESTA???!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tod näk olisin cahvempi ellen olisi kokenu radikaalia menetyystä
Ja btw se omainen KUOLI MINUN KÄSIIN
TSJUSTTEKO ETTÄ NÄÄN EDELLEEN UNIA SIITTÄ TILANTEESTA???!!!4 v i t un vuotta painajaisia itse psinajaisen päälle ja sit tulee tää nettijuttu
Akka joks onki roidto - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
4 v i t un vuotta painajaisia itse psinajaisen päälle ja sit tulee tää nettijuttu
Akka joks onki roidtoHerään vitu n hikisenä monta ketas yösdä jos millo eees nukun ja uskallan nukkua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herään vitu n hikisenä monta ketas yösdä jos millo eees nukun ja uskallan nukkua
Mä en tiedä lohduttaako se sua yhtään, mutta et ole ainoa. Täällä yksi joka ei saa nukuttua, kun ei uskalla. Mulla omat syyni ja tarinani, joita en nyt jaksa tänne nettiin avata. On siis ihmisiä, jotka valvoo. Et ole ainoa. Kaikilla meillä on tapahtunut traumaattiset asioita.
- Anonyymi
Googlaapa romanssihuijaus. Et kai anna rahaa huijarille. Älä oikeasti anna rahaa tuntemattomalle. Älä vaikka kertoisi mitä nyyhkytarinaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiedä lohduttaako se sua yhtään, mutta et ole ainoa. Täällä yksi joka ei saa nukuttua, kun ei uskalla. Mulla omat syyni ja tarinani, joita en nyt jaksa tänne nettiin avata. On siis ihmisiä, jotka valvoo. Et ole ainoa. Kaikilla meillä on tapahtunut traumaattiset asioita.
Tuntuu vaan että täälläki yleesä hyökätään jauhamaan pskaa ja on ennakkokäsitykset kun vaan mainitsee käyttäväsä pillereitä
Täälöä oon avannu nyt että pää on joo lahonnu aikoja sitten ja elämä on kohellu oikeestaan ihan aina kaltoin viime aikona vaan on alkan voimat loppua todella
Joku raja kai jaksamisella on
Kun koko ajan tulee uutta pskaa päälle
Ja se on saanu avaamaan sen väylän että täältä joutaa pois
Eikä sitä käsitä kirjaviisaat terapeutit
Eikä kultalusikat persuolessa eläneet, joilla kaikki ollut aina hyvin
Ja 2020... enpä usko, että ikinä tuo tilanne mulla muuttuu toi oli liian iso taitekohta
Sitten luulin muka, että se akka on hybä tyyppi
Just joo.....semmonen vaan, joka näki että tosson helppo hyväksikäytettävä
Ja ei saatanat kehtaa ees myönyää virheitään. Ei sem vertaa selkärankaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo ymmärrän että onhan täällä varmasti saman tyyppisestikin traimatisoitineita kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaapa romanssihuijaus. Et kai anna rahaa huijarille. Älä oikeasti anna rahaa tuntemattomalle. Älä vaikka kertoisi mitä nyyhkytarinaa
No ei tämä ollu semmonen, mutta piirteitä on sellasesta
Tiiän ihmisen hetut osotteet ym ym, tunnettu 3v
Mutta jättipä kertomatta asuvasa toisen kanssa ja on muiltaki rahaa lypsäny..
Ja ri silti myönnä virheitään mutta yrityää pitää minut elämässään - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu vaan että täälläki yleesä hyökätään jauhamaan pskaa ja on ennakkokäsitykset kun vaan mainitsee käyttäväsä pillereitä
Täälöä oon avannu nyt että pää on joo lahonnu aikoja sitten ja elämä on kohellu oikeestaan ihan aina kaltoin viime aikona vaan on alkan voimat loppua todella
Joku raja kai jaksamisella on
Kun koko ajan tulee uutta pskaa päälle
Ja se on saanu avaamaan sen väylän että täältä joutaa pois
Eikä sitä käsitä kirjaviisaat terapeutit
Eikä kultalusikat persuolessa eläneet, joilla kaikki ollut aina hyvin
Ja 2020... enpä usko, että ikinä tuo tilanne mulla muuttuu toi oli liian iso taitekohta
Sitten luulin muka, että se akka on hybä tyyppi
Just joo.....semmonen vaan, joka näki että tosson helppo hyväksikäytettävä
Ja ei saatanat kehtaa ees myönyää virheitään. Ei sem vertaa selkärankaaEi roisto myönnä virheitään. Älä koskaan odota sellaista. Sun täytyy ihan oman hyvinvointisi vuoksi katkaista välit sellaiseen, joka käyttää sua hyväksi. Älä päästä lähelle pahantekijää. Mä tiedän, että vaikea tällaistakaan on sulattaa, jos koet että se on niitä vähäisiä ihmisiä, joita sulla on elämässä.
Jos ihminen on taipuvainen huijaamaan, niin ei se myönnä sitä koskaan. Älä jää odottelemaan sitä, että pahis luovuttaisi ja pyytäisi anteeksi, vaan juokse ja suojaa ittes. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja syyn ymmärrän....rahaa pitäs vaan saada
Mutts se on pstologinen valehtelija
Se valetelee muustaki kun tosta rahasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän siis romanssihuijaukset, mutta tämä kuvio on monimutkasempi tässon piirteiyä toli tuosta, ikään kuin jän oisi osin kopsannu semmosts käytödmallii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tiiät sä mikä meidät yhidti?? Se, että meifän molempien omaiset on kuollu samalla tavoin
Ja SILTI se ihminen osoittautu tommoseksi
Voutko kuvitella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta joo ymmärrän että onhan täällä varmasti saman tyyppisestikin traimatisoitineita kyllä
On on.ja vertaistuki olisi paljon hyödyllisempää, kuin rahanahneiden sairaanhoitajien lässytykset. Oikein iljettää kun kaikenlaisia epäilyttävän oloisia terapiakeskuksia nousee kuin sieniä sateella. Sairaanhoitajat saaneet jollain pienellä kurssilla psykoterapeutin "pätevyyden", ja sitten onkin heti kaikenlaista oy:tä pystyssä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tiiät sä mikä meidät yhidti?? Se, että meifän molempien omaiset on kuollu samalla tavoin
Voutko kuvitellaKuka toimii noin????? Tollasen tilanteen puitteissa vtun sairssta sanon minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on vuorenvarmaa koska tiedän hänen omsisesa nimen ja nähny hautakiven jiiänee
Tää on syvempi ja monimutksdempi kuvio kuten sanoin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On on.ja vertaistuki olisi paljon hyödyllisempää, kuin rahanahneiden sairaanhoitajien lässytykset. Oikein iljettää kun kaikenlaisia epäilyttävän oloisia terapiakeskuksia nousee kuin sieniä sateella. Sairaanhoitajat saaneet jollain pienellä kurssilla psykoterapeutin "pätevyyden", ja sitten onkin heti kaikenlaista oy:tä pystyssä.
Mullaki on noihin viha muttei rskkausduhetta.
Minua on houtsnu hyvin vain yks psykiatri joka on jo kuollu.
Vanhempi mies joka kuinteli ja määräs yleesä sitä lääkettä miyä potilas tahtoi jos osas perustella
Ja hän ri määränny pskaa vaan bentsoja
Mutta ksikki muut onki ollu tätä kirjaviisas luokkaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei roisto myönnä virheitään. Älä koskaan odota sellaista. Sun täytyy ihan oman hyvinvointisi vuoksi katkaista välit sellaiseen, joka käyttää sua hyväksi. Älä päästä lähelle pahantekijää. Mä tiedän, että vaikea tällaistakaan on sulattaa, jos koet että se on niitä vähäisiä ihmisiä, joita sulla on elämässä.
Jos ihminen on taipuvainen huijaamaan, niin ei se myönnä sitä koskaan. Älä jää odottelemaan sitä, että pahis luovuttaisi ja pyytäisi anteeksi, vaan juokse ja suojaa ittes.Pahin on se tunnesiteiden katkasu....
Mutta se tosiaan jos jää tälleen niin täsdä sem näkee oon tässä kunnossa nyt... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tämä ollu semmonen, mutta piirteitä on sellasesta
Tiiän ihmisen hetut osotteet ym ym, tunnettu 3v
Mutta jättipä kertomatta asuvasa toisen kanssa ja on muiltaki rahaa lypsäny..
Ja ri silti myönnä virheitään mutta yrityää pitää minut elämässäänNo ei noin toimi normaali naisihminen. Löydät parempaa. Ensin sun täytyy vaan yrittää ARVOSTAA ITSEÄSI. Se on tärkeää!
Mainitsit jossain viestissä, että viha muita kohtaan kääntyy vihaksi omaa itseäsi kohtaan. Älä vihaa itseäsi. Sun pitää yrittää rakastaa itseäsi. Oletko kohdellut itseäsi tarpeeksi hyvin? Söitkö esimerkiksi iltapalan tänään? Se itsen arvostaminen voi lähteä vaikka ihan perusjutuista, että muistat syödä tarpeeksi, harjata hampaat jne. Vähitellen sitten se arvostus alkaa siirtyä myös sinne henkiselle puolelle.
Ilmoita sille naiselle, että sinä et enää tuollaista kuraa ota vastaan. Tiedät ansaitsevasi paljon parempaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voutko kuvitellaVoi olla, että jos oikein kaivelisit, niin ei olisi tälle naiselle tapahtunut samoja asioita kuin sulle. Usein tuollaiset ihmiset hakee yhtymäkohtia, joiden varjolla keplottelee itsensä toisen lähelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei noin toimi normaali naisihminen. Löydät parempaa. Ensin sun täytyy vaan yrittää ARVOSTAA ITSEÄSI. Se on tärkeää!
Mainitsit jossain viestissä, että viha muita kohtaan kääntyy vihaksi omaa itseäsi kohtaan. Älä vihaa itseäsi. Sun pitää yrittää rakastaa itseäsi. Oletko kohdellut itseäsi tarpeeksi hyvin? Söitkö esimerkiksi iltapalan tänään? Se itsen arvostaminen voi lähteä vaikka ihan perusjutuista, että muistat syödä tarpeeksi, harjata hampaat jne. Vähitellen sitten se arvostus alkaa siirtyä myös sinne henkiselle puolelle.
Ilmoita sille naiselle, että sinä et enää tuollaista kuraa ota vastaan. Tiedät ansaitsevasi paljon parempaa.Sepä se..en enää arvosta itseä jäi syömättä.. parrat ajamatta... lsimilyön itseä nyt urskalla
Näin se on menny...
Ja jotenki minun pitäd just nimenomaan näyttää hälle se, että... että minä en vaan enää oo tavotettavissa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se..en enää arvosta itseä jäi syömättä.. parrat ajamatta... lsimilyön itseä nyt urskalla
Näin se on menny...
Ja jotenki minun pitäd just nimenomaan näyttää hälle se, että... että minä en vaan enää oo tavotettavissaJa jotenki... minun oid pitäny tehä se jo aikoja sitten
Ehkä oon odin liimautuvaa sorttiaki mikä ksi jotuu siittä ihan että mullon väjän ihmisiä tai ei oikeestaan ollenkaan lähellä ja syy on minun introverttiys ja sairaudet jitka tiety vetää yhä enemmän minuy syrjään
Ja voitko kuvitella tää akka yrityää kääntää omat pska tekosa MINUN SYYKSI
TAI UHRIUTUA
VITTYU NARSISTI SE ON! JA HUIJaRI - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja on vuorenvarmaa koska tiedän hänen omsisesa nimen ja nähny hautakiven jiiänee
Tää on syvempi ja monimutksdempi kuvio kuten sanoinUskon, että on aika monimutkainen kuvio.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että jos oikein kaivelisit, niin ei olisi tälle naiselle tapahtunut samoja asioita kuin sulle. Usein tuollaiset ihmiset hakee yhtymäkohtia, joiden varjolla keplottelee itsensä toisen lähelle.
Oikeestaan ainoo asia minkä tiiän hänestä varmaksi on se että hänen äitindä on kuollu js thats it. 3v tunnettu ksi sse kertoo jo riittävädti
Ja ilään ku jänen yllään leijus semmonen epätodellisuu koko sjan
Ja mullon sina oikeestaa ollu olo ku kutellu että täsdon jotain outoa.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla, että jos oikein kaivelisit, niin ei olisi tälle naiselle tapahtunut samoja asioita kuin sulle. Usein tuollaiset ihmiset hakee yhtymäkohtia, joiden varjolla keplottelee itsensä toisen lähelle.
Eikö se kerro jo paljo... hän esti numeron sit hän vsihto uude numeron ja ei kertonu enää ditä mulle
Sit hän alko pitää yhteyttä vaan sähköpisti kautta
Eikö oo nöyryyttävää?
Ja hän oli kerjänny multa rahaa siihe mennessä
Ja kertonu vale pskaa
Ja hällä oli otsaa mun omaisen syntymäpäibänä, hän joka kuoi, pyytää multa taas rahaa..
Ja siis se miyä toi akka on siheuttanu on se, että voin hvetin huonosri.... ja oon aina ollu epäluulonen ja nyt vasta olenki
Ja ton akan tuntemise jälkeen mt-pulmat sen kus paheni - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin saaatanan paljon huonommin just hänen takiansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskon, että on aika monimutkainen kuvio.
On... todella..
Ja en ikinä olis voinu kuvitela että sevpystyy tommosen jälkeen semmoseen perkeleeen valeteluun - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se..en enää arvosta itseä jäi syömättä.. parrat ajamatta... lsimilyön itseä nyt urskalla
Näin se on menny...
Ja jotenki minun pitäd just nimenomaan näyttää hälle se, että... että minä en vaan enää oo tavotettavissaJuurikin niin. Et vain ole tavoitettavissa.
Se mikä on huono juttu, että jos teet sen sillä taka-ajatuksella, että sitten kun lopetat yhteydenpidon, niin tämä nainen ryömii takaisin. Ehkä hän jopa pyytää anteeksi. Älä mieti ollenkaan tällaista.
Mieti niin, että hankkiudut eroon jostain, mikä on sulle huonoksi. Selkeästi luen, että tämä nainen pahentaa sun vointia. Älä pidä sellaiseen yhteyttä. Itke ne itkut, mitä sun tarvii tunnesiteen takia itkeä. Itke ne. Kuuntele muutama nyyhkyrakkausbiisi, joka vielä tehostaa sen pahan olon tunteen, että sun on luovuttava tästä ihmisestä. Itke. Sitten, kun olet saanut sen tehtyä, niin blokkasit tämän naisen kaikissa viestintä välineissä, joissa ootte pitäneet yhteyttä.
Sulla voi olla tosi huono olo jonkun aikaa. Tiedät varmaan esimerkiksi kriisipuhelimen? Siellä on välillä joitakin tosi hyviä tyyppejä. Joskus on vähemmän ymmärtävä, mutta välillä osuu kohdalle sellaisia, jotka oikeasti tajuaa asiat. Soitat sinne, kun tulee oikein huono olo. Itsensä satuttaminen ei ole ratkaisu. Kuten mainitsit, olet sellaisia humalassa harkinnut, mutta järki on estänyt. Pidä siitä kiinni, että oot pohjimmiltaan järkevä ihminen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahin on se tunnesiteiden katkasu....
Mutta se tosiaan jos jää tälleen niin täsdä sem näkee oon tässä kunnossa nyt...Itse olen tehnyt elämässä sen virheen,että olen jäänyt odottamaan anteeksipyyntöä, ja jonkinlaista asioiden korjaamista. Älä tee samaa virhettä. Tuollaiset ihmiset ei muutu koskaan. Se valehtelee ja pyytele rahaa vielä niidenkin vuoden päästä. Jos se pyytää anteeksi, niin muista, että on taka-ajatuksia. Monesti hetken osaavat käyttäytyä, ja kun huomaavat toisen antaneen anteeksi, niin palaavat samoihin tapoihin.
Älä tee sitä virhettä, että pitkität asiaa. Annat mahdollisuuden kohdella sua huonosti. Arvosta itseäsi ja ilmaise se myös sille naiselle. Tai ghostaa suoraan (niinkuin tänä päivänä on muotia tehdä). Sulla ei ole selitysvelvollisuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin niin. Et vain ole tavoitettavissa.
Se mikä on huono juttu, että jos teet sen sillä taka-ajatuksella, että sitten kun lopetat yhteydenpidon, niin tämä nainen ryömii takaisin. Ehkä hän jopa pyytää anteeksi. Älä mieti ollenkaan tällaista.
Mieti niin, että hankkiudut eroon jostain, mikä on sulle huonoksi. Selkeästi luen, että tämä nainen pahentaa sun vointia. Älä pidä sellaiseen yhteyttä. Itke ne itkut, mitä sun tarvii tunnesiteen takia itkeä. Itke ne. Kuuntele muutama nyyhkyrakkausbiisi, joka vielä tehostaa sen pahan olon tunteen, että sun on luovuttava tästä ihmisestä. Itke. Sitten, kun olet saanut sen tehtyä, niin blokkasit tämän naisen kaikissa viestintä välineissä, joissa ootte pitäneet yhteyttä.
Sulla voi olla tosi huono olo jonkun aikaa. Tiedät varmaan esimerkiksi kriisipuhelimen? Siellä on välillä joitakin tosi hyviä tyyppejä. Joskus on vähemmän ymmärtävä, mutta välillä osuu kohdalle sellaisia, jotka oikeasti tajuaa asiat. Soitat sinne, kun tulee oikein huono olo. Itsensä satuttaminen ei ole ratkaisu. Kuten mainitsit, olet sellaisia humalassa harkinnut, mutta järki on estänyt. Pidä siitä kiinni, että oot pohjimmiltaan järkevä ihminen.Käytännössä... toi aihe hallitsee kaikkea nyt elämäsdäni
Ja pilaa kaiken
..
Ja mullon ollu aina se ongelma, että kun ehtii tulla kiintymys, niin voi vttu kun se on vaikea katkasta.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin saaatanan paljon huonommin just hänen takiansa
Hyvä, että sanoitit tuon!
Nyt sun täytyy toimia sen mukaisesti ja oikeasti olla olematta tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa. Ensin sun vointi voi olla paljon paljon huonompi. Kun aikaa menee vaikkapa kolme kuukautta, voi olla, että jo silloin huomaat, että olet unohtanut. Saatat ihmetellä itseäsi, että mitä oikein ajattelit. Avaa sun sydän muille ihmisille. Löydät paremman ihmisen. Ihminen elää vain kerran. Älä ota sun elämään huijaria. Arvosta itseäsi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä... toi aihe hallitsee kaikkea nyt elämäsdäni
Ja pilaa kaiken
..
Ja mullon ollu aina se ongelma, että kun ehtii tulla kiintymys, niin voi vttu kun se on vaikea katkasta..Mut toisaalta ellen sitä tee oon kohta ruumisarkussa... se on saletti
Koska onko se trrvettä että suunnittelen itsariviestejä ja mieti n joka päivä kuolemaa ja ajatukset pyörii kuolrmassa??
Joka vtun hetki ja aina olo huononee sen akan takia - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jotenki... minun oid pitäny tehä se jo aikoja sitten
Ehkä oon odin liimautuvaa sorttiaki mikä ksi jotuu siittä ihan että mullon väjän ihmisiä tai ei oikeestaan ollenkaan lähellä ja syy on minun introverttiys ja sairaudet jitka tiety vetää yhä enemmän minuy syrjään
Ja voitko kuvitella tää akka yrityää kääntää omat pska tekosa MINUN SYYKSI
TAI UHRIUTUA
VITTYU NARSISTI SE ON! JA HUIJaRIGooglaa läheisriippuvuus. Se voi aiheuttaa sitä, että jotenkin liimautuu sellaisiinkin ihmisiin, jotka on itselle haitaksi. Sitä pahentaa yksinäisyyden kokemus.
Kun ymmärrät, miten nuo asiat vaikuttaa toisiinsa ja sun omaan toimintaan, niin voi olla, että sun on parempi olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut toisaalta ellen sitä tee oon kohta ruumisarkussa... se on saletti
Koska onko se trrvettä että suunnittelen itsariviestejä ja mieti n joka päivä kuolemaa ja ajatukset pyörii kuolrmassa??
Joka vtun hetki ja aina olo huononee sen akan takiaUdkotko kun kerron, että jopa minä olen akateeminen?? Sitä ei ehkä uskos kun kirjoitan kun vammanen. En nääs välitä midtään eessiitä milyä kirjotus näyttää
En jaksa korjata virheiyä enää ees tekstistä
Oon vaan tullu saatanba alas kovaa ja korkealta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Udkotko kun kerron, että jopa minä olen akateeminen?? Sitä ei ehkä uskos kun kirjoitan kun vammanen. En nääs välitä midtään eessiitä milyä kirjotus näyttää
Oon vaan tullu saatanba alas kovaa ja korkealtaEn oo epämiellyttävän näkönen ihminen
Mutta ite uskon senkin päin vittua.
Mullon munaa sanoa se, että.... itsetunto on viiiiitun kappaleina.
Ihan romuns.
Uskon ksiken itessäni olevan päin hevonvityuja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Googlaa läheisriippuvuus. Se voi aiheuttaa sitä, että jotenkin liimautuu sellaisiinkin ihmisiin, jotka on itselle haitaksi. Sitä pahentaa yksinäisyyden kokemus.
Kun ymmärrät, miten nuo asiat vaikuttaa toisiinsa ja sun omaan toimintaan, niin voi olla, että sun on parempi olla.Juu. Oon lukenu noista joskus
Näähä liittyy temperamenttiin ja lapsuuden kiintymydsuhejutskiin et cetera - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, että sanoitit tuon!
Nyt sun täytyy toimia sen mukaisesti ja oikeasti olla olematta tekemisissä tuollaisen ihmisen kanssa. Ensin sun vointi voi olla paljon paljon huonompi. Kun aikaa menee vaikkapa kolme kuukautta, voi olla, että jo silloin huomaat, että olet unohtanut. Saatat ihmetellä itseäsi, että mitä oikein ajattelit. Avaa sun sydän muille ihmisille. Löydät paremman ihmisen. Ihminen elää vain kerran. Älä ota sun elämään huijaria. Arvosta itseäsi.Se kai siinä on että kun tietää et se passka 2-3kk ehkä enempikibon vaikeaa, se pelottaa.... mutta...
Jos vaihtoehto on että on vaarassa tappaa ihtesä niin ei vttu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytännössä... toi aihe hallitsee kaikkea nyt elämäsdäni
Ja pilaa kaiken
..
Ja mullon ollu aina se ongelma, että kun ehtii tulla kiintymys, niin voi vttu kun se on vaikea katkasta..Mä tiedän, että se on vaikeaa, ja varmasti ajattelet koko aika tätä asiaa.
Sun kannattaa toimia heti kun päivä valkenee. Päätät, että nyt on henkinen pahoinpitely loppu. Pistät sen naisen sähköpostin estoon.
Lähde vaikka kirjastoon. Lainaa kasa mielenkiintoisia kirjoja, ja koita kääntää ajatukset johonkin uuteen.
Katso leffoja ja hyviä sarjoja.
Aina kun tää nainen tulee mieleen, niin sanot itsellesi, että sä ansaitset parempaa. Tää nainen on hölmö, että kohteli SINUA huonosti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen tehnyt elämässä sen virheen,että olen jäänyt odottamaan anteeksipyyntöä, ja jonkinlaista asioiden korjaamista. Älä tee samaa virhettä. Tuollaiset ihmiset ei muutu koskaan. Se valehtelee ja pyytele rahaa vielä niidenkin vuoden päästä. Jos se pyytää anteeksi, niin muista, että on taka-ajatuksia. Monesti hetken osaavat käyttäytyä, ja kun huomaavat toisen antaneen anteeksi, niin palaavat samoihin tapoihin.
Älä tee sitä virhettä, että pitkität asiaa. Annat mahdollisuuden kohdella sua huonosti. Arvosta itseäsi ja ilmaise se myös sille naiselle. Tai ghostaa suoraan (niinkuin tänä päivänä on muotia tehdä). Sulla ei ole selitysvelvollisuutta.Niin... ehkäpä sille on oikein vetää duora ghostaus
Silöä oon hälle sanonu tosts valehtelusta miljoonasti mut ei se muutu oon sen oppinu
Ei se muutu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka vtun hetki ja aina olo huononee sen akan takiaEi ole tervettä, eikä perusteltua. Et sä voi tuollaisen naisen takia miettiä itsesi satuttamista. Olet järkevä ihminen, johan niin itsekin totesit.
Lähde liikkeelle siitä, että alat arvostaa omaa kroppaasi. Aja parta. Syö hyvin. Käy vaikka jossain lounaalla, jossa syöt hyvät alkusalaatit ja juot kahvit päälle. Huomaat miten hyvä olo sulle siitä tulee, että ravitset kehoasi ja näet peilistä, että oot oikeasti vaikka ajanut parran ja harjannut hampaat. Syöminen. Se on tärkeää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tiedän, että se on vaikeaa, ja varmasti ajattelet koko aika tätä asiaa.
Sun kannattaa toimia heti kun päivä valkenee. Päätät, että nyt on henkinen pahoinpitely loppu. Pistät sen naisen sähköpostin estoon.
Lähde vaikka kirjastoon. Lainaa kasa mielenkiintoisia kirjoja, ja koita kääntää ajatukset johonkin uuteen.
Katso leffoja ja hyviä sarjoja.
Aina kun tää nainen tulee mieleen, niin sanot itsellesi, että sä ansaitset parempaa. Tää nainen on hölmö, että kohteli SINUA huonosti.Mullahan on itellä n 4500 kirjaa
Ja yli 1200 elokuvaa
Kun siis ei seollu vitsi että oon akateeminen kuten kerroin
Oon vaan.....tullu alas lujaa ja korkeslta
Enkä väluyä ees kirjottaa kunnolla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Udkotko kun kerron, että jopa minä olen akateeminen?? Sitä ei ehkä uskos kun kirjoitan kun vammanen. En nääs välitä midtään eessiitä milyä kirjotus näyttää
Oon vaan tullu saatanba alas kovaa ja korkealtaMä uskon sen. Minäkin olen. Tiedän sen, että sulla on kova henkinen tuska. Ei silloin jaksa korjailla typoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo epämiellyttävän näkönen ihminen
Mutta ite uskon senkin päin vittua.
Mullon munaa sanoa se, että.... itsetunto on viiiiitun kappaleina.
Ihan romuns.
Uskon ksiken itessäni olevan päin hevonvityujaHei mä tiedän ton. Itsekin käynyt läpi. Sä näet sen vielä, että se kuuluu oirekuvaan (en tiedä sun diagnooseja tms), että näkee itsensä jotenkin kaikin puolin huonona. Sekin lähtee paranemaan, kun aloitat tavoitteellisesti hakemaan sitä itsesi arvostusta.
Juuri sanoitkin, että et ole epämiellyttävän näköinen. Tuo oli vähän tuollainen epävarma lause. Oikea sisältö, mutta väärin ilmaistu. ---> Sanot suoraan itsellesi, että olet hyvännäköinen ihminen.
Jos tulee niitä ajatuksia, että kaikki itsessä on päin peetä (tuskinpa), niin järkevänä ihmisenä ymmärrät, että se on oire esimerkiksi masennuksesta, eikä välttämättä mitenkään korreloi todellisuuden kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei mä tiedän ton. Itsekin käynyt läpi. Sä näet sen vielä, että se kuuluu oirekuvaan (en tiedä sun diagnooseja tms), että näkee itsensä jotenkin kaikin puolin huonona. Sekin lähtee paranemaan, kun aloitat tavoitteellisesti hakemaan sitä itsesi arvostusta.
Juuri sanoitkin, että et ole epämiellyttävän näköinen. Tuo oli vähän tuollainen epävarma lause. Oikea sisältö, mutta väärin ilmaistu. ---> Sanot suoraan itsellesi, että olet hyvännäköinen ihminen.
Jos tulee niitä ajatuksia, että kaikki itsessä on päin peetä (tuskinpa), niin järkevänä ihmisenä ymmärrät, että se on oire esimerkiksi masennuksesta, eikä välttämättä mitenkään korreloi todellisuuden kanssa.No joo mullon pitkäaikanen masennus joks ollu väliin vakava..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä uskon sen. Minäkin olen. Tiedän sen, että sulla on kova henkinen tuska. Ei silloin jaksa korjailla typoja.
Mmm sepä se... kun ol8 on että itkeekö vai nauraa kuin hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo mullon pitkäaikanen masennus joks ollu väliin vakava..
Ja muitaki dg:ia juu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei noin toimi normaali naisihminen. Löydät parempaa. Ensin sun täytyy vaan yrittää ARVOSTAA ITSEÄSI. Se on tärkeää!
Ilmoita sille naiselle, että sinä et enää tuollaista kuraa ota vastaan. Tiedät ansaitsevasi paljon parempaa.Juuri näin. Ensin oma pää kuntoon muuten tuskin on saumaa mihinkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tervettä, eikä perusteltua. Et sä voi tuollaisen naisen takia miettiä itsesi satuttamista. Olet järkevä ihminen, johan niin itsekin totesit.
Lähde liikkeelle siitä, että alat arvostaa omaa kroppaasi. Aja parta. Syö hyvin. Käy vaikka jossain lounaalla, jossa syöt hyvät alkusalaatit ja juot kahvit päälle. Huomaat miten hyvä olo sulle siitä tulee, että ravitset kehoasi ja näet peilistä, että oot oikeasti vaikka ajanut parran ja harjannut hampaat. Syöminen. Se on tärkeää.Nojoo... sevon. Järki sanoo vaikka yrittää taitella vastaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu. Oon lukenu noista joskus
Näähä liittyy temperamenttiin ja lapsuuden kiintymydsuhejutskiin et ceteraMä joskus pidin noita juttuja hölmöinä, mutta ne avautui mulle, kun tajusin, että toimin läheisriippuvuuden ajamana. Tavallaan teoriat hyödyttömiä sairaanhoitajien suusta tulleina, mutta jos itse löytää yhtymäkohtia omaan toimintaan, on niistä hyötyäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä joskus pidin noita juttuja hölmöinä, mutta ne avautui mulle, kun tajusin, että toimin läheisriippuvuuden ajamana. Tavallaan teoriat hyödyttömiä sairaanhoitajien suusta tulleina, mutta jos itse löytää yhtymäkohtia omaan toimintaan, on niistä hyötyäkin.
Itekin oppinu paremmin ottamalla itte selvää...
Se terapeuttien viisastelu on lähinmä vaan ärsyttäny - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... ehkäpä sille on oikein vetää duora ghostaus
Silöä oon hälle sanonu tosts valehtelusta miljoonasti mut ei se muutu oon sen oppinu
Ei se muutuVedä suora ghostaus ja pidä se linja. Älä anna periksi. Blokkaa sen sähköpostiosoite. Jos sun sähköposti ei ole kovin täynnä tärkeitä viestejä, niin paras keino on se, että poistat koko s-postiosoitteen ja teet ihan uuden. Näin se nainen ei voi kiertää sun blokkaustakaan. Ei voi laittaa viestiä eri osoitteesta.
Pidä se linja. Älä lähde ajattelemaan mitään, että entäs jos... Jossittelet vielä viiden vuoden päästä, jos nnat periksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullahan on itellä n 4500 kirjaa
Ja yli 1200 elokuvaa
Kun siis ei seollu vitsi että oon akateeminen kuten kerroin
Oon vaan.....tullu alas lujaa ja korkeslta
Enkä väluyä ees kirjottaa kunnollaSe pointti kirjastoon menossa olisi se, että teet jotain muuta mitä ehkä yleensä. Lähdet kotoa pois. Kotona miettii ehkä liikaa omaa rakkauselämää. On helpompi olla ajattelematta rakkausongelmia, kun lähtee vähän muualle käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä suora ghostaus ja pidä se linja. Älä anna periksi. Blokkaa sen sähköpostiosoite. Jos sun sähköposti ei ole kovin täynnä tärkeitä viestejä, niin paras keino on se, että poistat koko s-postiosoitteen ja teet ihan uuden. Näin se nainen ei voi kiertää sun blokkaustakaan. Ei voi laittaa viestiä eri osoitteesta.
Pidä se linja. Älä lähde ajattelemaan mitään, että entäs jos... Jossittelet vielä viiden vuoden päästä, jos nnat periksi.Parantumatonhan se on että... josditteluks se tosiaan vaan jäisi..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pointti kirjastoon menossa olisi se, että teet jotain muuta mitä ehkä yleensä. Lähdet kotoa pois. Kotona miettii ehkä liikaa omaa rakkauselämää. On helpompi olla ajattelematta rakkausongelmia, kun lähtee vähän muualle käymään.
Tiedän sen...
Sairastuttua toi lähteminen vaan ei helppoa
Paniikkihäiriö nääs... se minut puotti esim työelämän pallilta
Se ihmisduhderintamalla blokkaa
Se estää liikkumasta
Toki sitte kun xaniria ottaa huuleen pystyy, mutta...muuten eipä juuri - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se pointti kirjastoon menossa olisi se, että teet jotain muuta mitä ehkä yleensä. Lähdet kotoa pois. Kotona miettii ehkä liikaa omaa rakkauselämää. On helpompi olla ajattelematta rakkausongelmia, kun lähtee vähän muualle käymään.
Ja sitä paitsi oonki just semmoinen että jatkuvasti olen ns oman pääni sisällä vetäytyny itteeni
Aina ollu
Mieyin miettimistäkin
Ja myönnän se on siunaus mutta täsdä tapauksessa kitous yhtä lailla - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autismiahan mulla epäiltiin aikonaan. Se jäi ns rajavaiheeksi ei voitu sanoa kyllä tai ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autismiahan mulla epäiltiin aikonaan. Se jäi ns rajavaiheeksi ei voitu sanoa kyllä tai ei
Sain ikään kun lievän autistin leiman...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän sen...
Sairastuttua toi lähteminen vaan ei helppoa
Paniikkihäiriö nääs... se minut puotti esim työelämän pallilta
Se ihmisduhderintamalla blokkaa
Se estää liikkumasta
Toki sitte kun xaniria ottaa huuleen pystyy, mutta...muuten eipä juuriOnko sulla miten muuten kotona asiat? Onko sulla niinku hyvä olla siellä? Mitkä asiat pelottaa nukkumisesta? Unetko vai onko jotain konkreettista mitä pelkäät (joku ihminen tms)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä paitsi oonki just semmoinen että jatkuvasti olen ns oman pääni sisällä vetäytyny itteeni
Aina ollu
Mieyin miettimistäkin
Ja myönnän se on siunaus mutta täsdä tapauksessa kitous yhtä laillaMulla vähän sama. Mietin, mietin ja vielä kerran mietin. Väännän asiat kaikista kuviteltavissa olevista näkökulmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla miten muuten kotona asiat? Onko sulla niinku hyvä olla siellä? Mitkä asiat pelottaa nukkumisesta? Unetko vai onko jotain konkreettista mitä pelkäät (joku ihminen tms)?
Siis.... koska mun omainen kuoli elvytystilanteessa käsiini, näen yhä 4v jäkeen psinajaisia joko suoraan aiheesta tai muita painajaisia....herään monesti yössä jopa omaan huutoon likomärkänä
Ja joku pilleri (rpäilen ketipinoria) aiheuttaa välilöä sellasia unihslvauksen tyyppisiä että mustst hahmot lrijuu ovien tskaa yms vtun pelottavaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis.... koska mun omainen kuoli elvytystilanteessa käsiini, näen yhä 4v jäkeen psinajaisia joko suoraan aiheesta tai muita painajaisia....herään monesti yössä jopa omaan huutoon likomärkänä
Ja joku pilleri (rpäilen ketipinoria) aiheuttaa välilöä sellasia unihslvauksen tyyppisiä että mustst hahmot lrijuu ovien tskaa yms vtun pelottavaaJa sit ikään kun ne tarttus käsiin kiinni ja se tuntuu kuin ne tarttus ne hahmot ja herään puoliunesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla vähän sama. Mietin, mietin ja vielä kerran mietin. Väännän asiat kaikista kuviteltavissa olevista näkökulmista.
Siis nimenomaan just näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla miten muuten kotona asiat? Onko sulla niinku hyvä olla siellä? Mitkä asiat pelottaa nukkumisesta? Unetko vai onko jotain konkreettista mitä pelkäät (joku ihminen tms)?
Onko mulla hyvä olla kotona... no se tyhjyys
Ja tätä vaikea selittää ikään kuin....
Kokisin että oon tyhkä itekin sisältä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että oon... koonnu paljo tavaraa siks että se olisi seuranani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että oon... koonnu paljo tavaraa siks että se olisi seuranani
Ei siinä, kaikki 4500 kirjaaki on luettu mutta...
Käsittelen kai menetystä "hamstraten" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä, kaikki 4500 kirjaaki on luettu mutta...
Käsittelen kai menetystä "hamstraten"Kerään nimittäin kaikenlaista lukuun ottanatta roskia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mulla hyvä olla kotona... no se tyhjyys
Ja tätä vaikea selittää ikään kuin....
Kokisin että oon tyhkä itekin sisältä...Tyhjyys. Mitkä asiat sua kiinnostaa? Mikä on se ammattiala, joka on sun oma. Vaikka et nyt olisi töissä, niin se ei estä sitä, että voit jotenkin kehittyä siinä / harrastaa sitä. Onko sulla harrastuksia? Mikä asia on sellainen josta voit puhua loputtomasti (tähän en hyväksy vastaukseksi sanaakaan siitä naisesta)?
Mä luulen, että et ole lainkaan tyhjä ihminen. Nyt et vain ehkä hahmota sitä, että kuka SINÄ oikeastaan oletkaan. Siis että mikä tekee just susta sut. Sä olet ehkä sen lisäksi että sulla ei ole ollut itsearvostusta, niin hukannut vähän oman itsesi. Se tuo tyhjyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjyys. Mitkä asiat sua kiinnostaa? Mikä on se ammattiala, joka on sun oma. Vaikka et nyt olisi töissä, niin se ei estä sitä, että voit jotenkin kehittyä siinä / harrastaa sitä. Onko sulla harrastuksia? Mikä asia on sellainen josta voit puhua loputtomasti (tähän en hyväksy vastaukseksi sanaakaan siitä naisesta)?
Mä luulen, että et ole lainkaan tyhjä ihminen. Nyt et vain ehkä hahmota sitä, että kuka SINÄ oikeastaan oletkaan. Siis että mikä tekee just susta sut. Sä olet ehkä sen lisäksi että sulla ei ole ollut itsearvostusta, niin hukannut vähän oman itsesi. Se tuo tyhjyyttä.No se...
Minähän olen sekä ammatin mutta myös harrastuksen kautts ollu tekemidissä hyvin paljo avaruuden, hidtorian ja filosofian ja antropologian kanssa. Ja niihin minun intojimot liittyny
Oon myös läpi ikäni kirjottanu paljo. Oon pöytälaatikkokirjailijs
Mää kirjotin lokakuussa 124 sivua,oeriaatteessa olis painovalmis juttu...
Sakin peluu
Joskus piirsin ja runoilin
Kirjoittaminen on jääny pysyvimmäksi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit ikään kun ne tarttus käsiin kiinni ja se tuntuu kuin ne tarttus ne hahmot ja herään puoliunesta
Sun ei saa liiaksi miettiä sitä, että se olisi jotenkin täydellinen kahtiajako ---> valvominen-ei pahoja unia / uni - kauhua ja pelottavia todentuntuisia tilanteita. Yritä antaa unelle mahdollisuus. Laita pää tyynyyn ja yritä edes. Jos olet valvonut jo 72 tuntia, niin ainakin elimellisesti sen pitäisi olla mahdollista, että nukahtaa. Tiedän, että on vaikeaa, mutta jos kokeilet. Laitat puhelimen pois ja valot kanssa. Sä olet kuitenkin turvassa omassa kodissasi. Voi olla, että ehkä tänä yönä ei tulekaan painajainen. Jos painajainen tulee, niin se ei kuitenkaan ole totta, ja ehkä herätessäsi heti sen tiedätkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se...
Minähän olen sekä ammatin mutta myös harrastuksen kautts ollu tekemidissä hyvin paljo avaruuden, hidtorian ja filosofian ja antropologian kanssa. Ja niihin minun intojimot liittyny
Sakin peluu
Kirjoittaminen on jääny pysyvimmäksiUsko tai älä okkuktismi ja paranormaalit asiat yksi mielenkiinnon kohde
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👍👍👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun ei saa liiaksi miettiä sitä, että se olisi jotenkin täydellinen kahtiajako ---> valvominen-ei pahoja unia / uni - kauhua ja pelottavia todentuntuisia tilanteita. Yritä antaa unelle mahdollisuus. Laita pää tyynyyn ja yritä edes. Jos olet valvonut jo 72 tuntia, niin ainakin elimellisesti sen pitäisi olla mahdollista, että nukahtaa. Tiedän, että on vaikeaa, mutta jos kokeilet. Laitat puhelimen pois ja valot kanssa. Sä olet kuitenkin turvassa omassa kodissasi. Voi olla, että ehkä tänä yönä ei tulekaan painajainen. Jos painajainen tulee, niin se ei kuitenkaan ole totta, ja ehkä herätessäsi heti sen tiedätkin.
Jep, tiiän ettei ole totta. Ne vaan on hvetin pelottavia . Ja ei ne toki aina tuu.
Tosin elvytystilanne tsi sitä vastaava tulee vähintään 3krt viikossa ja näin ollu jo 4 vuotts - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon vaan tullu saatanba alas kovaa ja korkealtaAkateemisuus sinussa ei kyllä näy. Sori vaan.
Hieno sana muuten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usko tai älä okkuktismi ja paranormaalit asiat yksi mielenkiinnon kohde
Okkultismi ja paranormaalit asiat kyllä ruokkii sitä, että ei uskalla nukkua. Neon ehkä vähän sellaisia, mitkä kannattaa jättää vähemmälle, että saa unta korjattua. Tiedän aihepiirit, enkä itse kovinkaan halua ajatella niitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin... ehkäpä sille on oikein vetää duora ghostaus
Ei se muutuKylähullu oot selkeesti, Tarmo !!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylähullu oot selkeesti, Tarmo !!!!
Eipä ole tarmo mun nimi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okkultismi ja paranormaalit asiat kyllä ruokkii sitä, että ei uskalla nukkua. Neon ehkä vähän sellaisia, mitkä kannattaa jättää vähemmälle, että saa unta korjattua. Tiedän aihepiirit, enkä itse kovinkaan halua ajatella niitä.
Niinpä..... olen toki huomannu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akateemisuus sinussa ei kyllä näy. Sori vaan.
Hieno sana muuten.Ja sinä et ole elämässäs kohannu ainuttakaan ongelmaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti kaks on, kaks viikkoo vähintää palstalta pous niin näkee uusin silmin tän saitin kun palaa takas. Ja se on varmajuttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjyys. Mitkä asiat sua kiinnostaa? Mikä on se ammattiala, joka on sun oma. Vaikka et nyt olisi töissä, niin se ei estä sitä, että voit jotenkin kehittyä siinä / harrastaa sitä. Onko sulla harrastuksia? Mikä asia on sellainen josta voit puhua loputtomasti (tähän en hyväksy vastaukseksi sanaakaan siitä naisesta)?
Mä luulen, että et ole lainkaan tyhjä ihminen. Nyt et vain ehkä hahmota sitä, että kuka SINÄ oikeastaan oletkaan. Siis että mikä tekee just susta sut. Sä olet ehkä sen lisäksi että sulla ei ole ollut itsearvostusta, niin hukannut vähän oman itsesi. Se tuo tyhjyyttä.Varmasti se tuo.
Koulu piti vetää läpi koulukiusattuna
Ja kun olin 12v äiti teki itsariyrityksen
13v teki toisen itsariyrityksen
14 teki kolmsnnen tätä jatku
Isä oli väkivsltaan taipuva....
Sirlyäpä minun mt-ongelmat starttas - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti se tuo.
Sirlyäpä minun mt-ongelmat starttasKoti ei ollu turvallinen, eikä koulukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se...
Sakin peluu
Kirjoittaminen on jääny pysyvimmäksiNo niin. Kyllähän sulla on paljon sisältöä elämässä. Luovuus. Se on lahja. Kirjoittaminen, runous, piirtäminen... Taide on ihan parasta elämässä. Sun kannattaa ammentaa siitä voimavaroja. Ei kaikki saa aikaan mitään satasivuisia tekstejä (onko fiktiota vai tieteellinen teksti?).
Piirtäminen. Maailma on rajana. Jos on mielikuvitusta, niin onhan se aika mahtava juttu, jos osaa piirtää.
Sulla monia tieteenaloja. Antropologia muuten on hyvin mielenkiintoinen. Voit tarkastella ehkä myös tuon naisen käytöstä hieman antropologisella otteella.
Myös antropologinwn pohdinto ehkä se vie sut siihen pisteeseen, että unohdar ihmisen, jotka kohtelee sua huonosti.
Ala toimia niin, että se näkyy, että arvostat itseäsi (syö, aja parta, muista suihku). Ala rakentaa sitä sun oman itsesi arvostusta ihan siitäkin, että ymmärrät, mikä tekee susta sut. Esimerkiksi nuo kiinnostuksen kohteet ja osaamiset erottaa sut muista ihmisistä. Keskity niihin. Anna luovuudelle tilaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pointti kaks on, kaks viikkoo vähintää palstalta pous niin näkee uusin silmin tän saitin kun palaa takas. Ja se on varmajuttu.
Jooh. Johan tänne näitä viisastelijoita näemmä tuli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin. Kyllähän sulla on paljon sisältöä elämässä. Luovuus. Se on lahja. Kirjoittaminen, runous, piirtäminen... Taide on ihan parasta elämässä. Sun kannattaa ammentaa siitä voimavaroja. Ei kaikki saa aikaan mitään satasivuisia tekstejä (onko fiktiota vai tieteellinen teksti?).
Piirtäminen. Maailma on rajana. Jos on mielikuvitusta, niin onhan se aika mahtava juttu, jos osaa piirtää.
Sulla monia tieteenaloja. Antropologia muuten on hyvin mielenkiintoinen. Voit tarkastella ehkä myös tuon naisen käytöstä hieman antropologisella otteella.
Myös antropologinwn pohdinto ehkä se vie sut siihen pisteeseen, että unohdar ihmisen, jotka kohtelee sua huonosti.
Ala toimia niin, että se näkyy, että arvostat itseäsi (syö, aja parta, muista suihku). Ala rakentaa sitä sun oman itsesi arvostusta ihan siitäkin, että ymmärrät, mikä tekee susta sut. Esimerkiksi nuo kiinnostuksen kohteet ja osaamiset erottaa sut muista ihmisistä. Keskity niihin. Anna luovuudelle tilaa.Joo siis kirjottaminen vie minut herkästi mukanaan. Toi teksti oli täysin fiktiivinen.
Päästin mielikuvituksen valloilleen.
Mutta siis, olen kirjottanu paljon tieteellisiäkin tekstejä.
Mullon pöytälaatikossa satoja, ellei tuhansia sivuja noista em. aiheista. Ja vähän muustakin.
Että sinällään joo näillä kai parhaiten kykenen alkamaan olla minä itse... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jooh. Johan tänne näitä viisastelijoita näemmä tuli
Trolleja on netti pullollaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti se tuo.
Sirlyäpä minun mt-ongelmat starttasMulla sama, että koulukiusaamistausta. Veikkaan, että jos tarkastelet entisiä kiusaajiasi, niin huomaat, että ei niillä elämä ole kovin hienosti mennyt. Itse olen perehtynyt koulukiusaajieni kohtaloihin. Voin sanoa, että en ole enää katkera, vaikka tehtyä ei saa tekemättömäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama, että koulukiusaamistausta. Veikkaan, että jos tarkastelet entisiä kiusaajiasi, niin huomaat, että ei niillä elämä ole kovin hienosti mennyt. Itse olen perehtynyt koulukiusaajieni kohtaloihin. Voin sanoa, että en ole enää katkera, vaikka tehtyä ei saa tekemättömäksi.
No juu. Mitä itekin eräästä tiiän, on autojen varsdtelija ja ns pikku nilkki tampereella jossa ollu virkavallan ksnssa tekemisissä.
Itse en oo sieltä päin, eikä ollu hänkään, mutta muuttanu sinne - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla sama, että koulukiusaamistausta. Veikkaan, että jos tarkastelet entisiä kiusaajiasi, niin huomaat, että ei niillä elämä ole kovin hienosti mennyt. Itse olen perehtynyt koulukiusaajieni kohtaloihin. Voin sanoa, että en ole enää katkera, vaikka tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Ja pari muuta on jotain "vttu mä oon kova jätkä" meuhkaajia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis kirjottaminen vie minut herkästi mukanaan. Toi teksti oli täysin fiktiivinen.
Päästin mielikuvituksen valloilleen.
Mutta siis, olen kirjottanu paljon tieteellisiäkin tekstejä.
Mullon pöytälaatikossa satoja, ellei tuhansia sivuja noista em. aiheista. Ja vähän muustakin.
Että sinällään joo näillä kai parhaiten kykenen alkamaan olla minä itse...Toivottavasti sulla on vähän parempi olo kuin muutama tunti sitten. Kannattaa koittaa saada unta. Sitä minäkin yritän seuraavaksi. On unirytmi aika sekaisin mullakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti sulla on vähän parempi olo kuin muutama tunti sitten. Kannattaa koittaa saada unta. Sitä minäkin yritän seuraavaksi. On unirytmi aika sekaisin mullakin.
No siis....joo, on. On parempi....
En kai ollu ees ajatellut, etten ollut aikoihin purkanu mitään tuntoja edes kirjottaen ulos.
Ja tuntu, että kaikki seinät tulee päälle.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis....joo, on. On parempi....
En kai ollu ees ajatellut, etten ollut aikoihin purkanu mitään tuntoja edes kirjottaen ulos.
Ja tuntu, että kaikki seinät tulee päälle....No hyvä, jos on parempi. Kirjoittaminen tosiaankin auttaa. Koita saada unta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hyvä, jos on parempi. Kirjoittaminen tosiaankin auttaa. Koita saada unta.
Joo kyllä tädtä oli..
Onhan se yritettävä ainaki saaha unta...... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä aloittajagupen yksinpuhelu ole sitä trollausta juuri, et ole kunnossa sinäkään näköjään kun haeskelet tällaista mihin projektoida kuvaa toisista ihmisistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kylähullu oot selkeesti, Tarmo !!!!
Niinkö hän on? Sinun täytyy varmaan kaivaa megafooni ja tiedottaa pitkin toria
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä..... olen toki huomannu.
Sen toisen klanin kanssa noidutte menemään? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep...
Kuinka monta niitä sitten on hyvä tietäjä? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö hän on? Sinun täytyy varmaan kaivaa megafooni ja tiedottaa pitkin toria
Vähän ikävää tietysti että tästä nolausriitistä sijaiskärsii nyt moni, mutta sitä ois kannattanu miettiä mitä katsoo asiakseen tiedotella ja tiedottelusta voi irtisanoutua näyttävästi sillähän siitä särystä sitten pääsee Varmaankin🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän tämä aloittajagupen yksinpuhelu ole sitä trollausta juuri, et ole kunnossa sinäkään näköjään kun haeskelet tällaista mihin projektoida kuvaa toisista ihmisistä
Ai jos joku uhkaa itsesä tappamisella, se on trollausta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jos joku uhkaa itsesä tappamisella, se on trollausta?
No huomion hakua ny ainakin. Käytät ilmaisua uhkaus melko värittyneesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän ikävää tietysti että tästä nolausriitistä sijaiskärsii nyt moni, mutta sitä ois kannattanu miettiä mitä katsoo asiakseen tiedotella ja tiedottelusta voi irtisanoutua näyttävästi sillähän siitä särystä sitten pääsee Varmaankin🤭
Ja sieltä nämä jauhavat essumiehet nyt varmaan jo uhriutuu, että kun meitä nyt nolataan täällä internetissä, niin onhan se tietysti jokseenkin verrattavissa siihen, että läpätetään vuosia toisesta intohimoisesti skeidaa ja kun vähän saa osumaa takaisin, niin yhyhyhyy. Aina tiennyt heikommaksi astiaksi nämä alusastiat ei millää pahal.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huomion hakua ny ainakin. Käytät ilmaisua uhkaus melko värittyneesti
Joo mutta koskaan ei tiedä kun mt-häiriöistä kyse, oman käden kautta on lähdetty provosoituina usein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joka vtun hetki ja aina olo huononee sen akan takiaEt voi pakottaa ketää olemaan kanssasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi pakottaa ketää olemaan kanssasi.
Luitko Sinä markan populisti, että guppe tiesi kertoa näin? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sinäkään sarvisen yksinkertainen et voi pakottaa muita harhaiseen maailmaas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akateemisuus sinussa ei kyllä näy. Sori vaan.
Hieno sana muuten.Eipä tuo näy enää sinussakaan kun olet taantunut juontajaksi ja spinnaajaksi suolistolle. Hyvä jos koet, että tämä gupen kanssa prosessointi edistää henkistä hyvinvointiasi jollain tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo näy enää sinussakaan kun olet taantunut juontajaksi ja spinnaajaksi suolistolle. Hyvä jos koet, että tämä gupen kanssa prosessointi edistää henkistä hyvinvointiasi jollain tavalla.
Sano nero itse siinä, hah.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilannehan oli se, että ap:lta on vienyt NETTItuttu rahaa ja antanu ymmärtää olevansa myös sinkku, jonka kanssa muuttaa asumaan, mutta tämä nettututtu olikin suhteessa.kannatraisi ehkä lukees ketju läpi, ettei lauo omia analyyseja hakuammunnalla
Eli tässähän ei ketään pakotettu olemaan kenkään kanssa, vaan kyseessä oli huijaus
- Anonyymi
Sullon paha, paha, paha traumaperäinen stressihäiriö tapahtuneen johdosta
- Anonyymi
Ja mikä tämä tapahtuma vois olla, mitä palstaguppe lähestyy aiheellaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tämä tapahtuma vois olla, mitä palstaguppe lähestyy aiheellaan?
Guppeilija on sama hlö, joka käytti vajaa vuosi. Puoli vuotta sitten ätmittelyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Guppeilija on sama hlö, joka käytti vajaa vuosi. Puoli vuotta sitten ätmittelyä.
No joko olet virkavallan puheille mennyt tästä vakavasti nimittelystä, lumihiutale?
- Anonyymi
Ootko miettiny että toi lääkecoctail vois olla se mikä huonontaa sun vointia?
Onko sulle tehty labratutkimusta lääkesoveltuvuudesta? Kanttii kysyä lääkäriltä asiasta.
Koska noista lääkkeistä ei sulle näytä olevan apua, lähtisin pikkuhiljaa vähentämään ja sit seuraisin vointia miten vaikuttaa. Hankkiutakseni eroon mistään korvausvelvollisuudesta: kysy lääkäriltä onko ok tehdä näin.
Itse oon lopetellu lääkkeet heti jos tuntuu selkeesti pahalta. Mutta sit harvakseltaan popsinu joitain nappeja sen soveltuvuuden selvityksen jälkeen, mitä on ehdotettu.
Vaikuttaa sen verran että muutosta tapahtuu riittävissä määrin ainakin minun mielestäni.
Se satunnaisuus miten niitä käytän, sitä ei tule suosittelemaan kukaan lääkäri, mutta mulle se on toiminut tähän asti.
Jos käytän säännöllisesti, yksien kans menee unet, toisten kans tulee päänsäryt, niin en haluaisi niitä käyttää määrätyllä tavalla.
Sille on syynsä miksi elimistö varoittaa tuolla tavalla lääkkeiden vaikutuksista - niistä voi tulla pysyvää vahinkoa.
Siksi pitää olla mieluiten liian varovainen kuin kestää ja toivoa parasta.
Joskus aiemmin se oli mulla yhtä kokeilun sirkusta terveydenhuollon kanssa. Esim. 200mg ketipinoria kuiviltaan, nukuin vuorokauden ja sit pääsi ottamaan sitä zombilääkettä taas lisää. Miesystävä huolestui kun nukuin koko ajan. Taisi herättää muutaman kerran varmistaakseen että olen elossa enkä koomassa tai kuollut.
Myöhemmin oli myös pidempi ajanjakso tuota kirottua ketipinoria, mutta se oli enemmän pakosti.
Tuntui välillä että oli vaikea hengittää, ja raajat kutisi saatanallisesti.
Siis tuntui ettei oikeasti enää kyennyt hengittämään.
Ja muuten oli zombi olo jossa ei tehnyt mieli mitään mihinkään suuntaan.
Jos harrasti mitään liikuntaa niin väsyi tosi nopeasti.
En suosittele kellekään tuollasta.
Vastoin lääkärin toivomuksia lopetin lääkkeet omin päin pikkuhiljaa ja kas kummaa, parannuin.
Vointi kääntyi nousuun kun aloin vaan tiedostamaan tiettyjä, itselle ratkaisevia tosiasioita. Koska se huonon voinnin syy oli nimenomaan paskaksi menneessä ihmissuhteessa ja traumoissa. Ei tarvinnut kuin sitä rehellisesti katsoa silmiin sitä asian ydintä, niin aloin pääsemään pois siitä paskasta.
Ja sitten valkeni monet muutkin ihmissuhdeasiat ja traumat elämän varrelta.
Tajusin että aika moni ihminen on kohdellut mua ihan vitun väärin.
Tosiasioihin katsominen siis lopulta auttoi mulla.
Lääkkeet varmaan teki osansa, ja käytän välillä, mutta tiedän sentään miten ne minuun vaikuttavat, ja otan aina niin vähän kuin mahdollista.
Jos lääkkeestä ei ole sulle mitään hyötyä, ei sitä kannata käyttää. Pilaat vain itsesi sellaisella; se on itsetuhoista.
-nukke- Anonyymi
Voi olla joo
Todin nyt suurin ongelmien tekijä on ollu toi akka - Anonyymi
Täyttä asiaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täyttä asiaa!
Ai tämä aikuisen miehen ns nukkelarppaus. Mkay eheä kuoma…
- Anonyymi
Itseäsi saat syyttää.30- vuotta ja et ole ottanut ihmisien neuvoja varsinkaan sen akan neuvoja vastaan.Uhriudut taas vain huomiota saadaksesi ja syyttää muita.
- Anonyymi
Syö sinä vaikka äitisi vttu kun et asioista mitään ymmärrä
- Anonyymi
NIIN JUU. Mitä mä sanoin tästä jo ajat sitten.
MIKÄÄN LÄÄKE EI PARANNA TEITÄ
Suomen lampaat - Anonyymi
Sivusta
Nyhjää tyhjästä
https://youtu.be/-7JrxavJtu4?si=_hUKnmT_D8JjC9Hd - Anonyymi
Propral laskee sykettä ja verenpainetta mitään muuta vaikutusta sillä ei ole. Joten ajatuksia se ei poista. Joskus ne ajatukset johtuu lääkkeistä.
- Anonyymi
Pitäskö noita myrkkymääriä koittaa vähentää. Jos ne eivät auta edes mihinkään vaan pahentavat jopa ongelmaa entisestään. Ei voi tietää miten nuo lääkkeet kaikki reagoi keskenään.
- Anonyymi
Tuskinpa sp on keskustelemassa nyt enää. Juttelivat yön yli ja hän oli jo ollu 72t valveilla
- Anonyymi
Tilaa itselle :
Maaretta Tukiainen
Hyvän mielen vuosi
Elämänmuutoksesta on helppo haaveilla, mutta miten otat muutoksen osaksi arkea?
Hyvän mielen vuosi on inspiroiva tehtäväkirja, joka tarjoaa tehtäviä hyvän mielen taitojen harjoitteluun. Hyvän mielen taidot ovat taitoja, joiden avulla mielestä tulee joustava. Kun mieli on joustava, on helpompi toimia arjen haasteissa ja muutoksissa. Kirjan avulla isommatkin muutokset toteutuvat helposti ja hauskalla tavalla.
Kirja kulkee kanssasi vuoden ajan viikko kerrallaan kohti itse asettamiasi tavoitteita. Täytettävän kirjan avulla vahvistat hyvinvointiasi määrätietoisesti mutta silti rennosti.
Hyvän mielen vuoden voit aloittaa milloin tahansa, joten tee se nyt.
Tässä vain yksi esim. vastaavanlaisia löytyy muitakin. Tutustu netissä- Anonyymi
Adlibris:
Löytyy viiden vuoden päiväkirja, musta kangas
Kiva, helppo, selkeä. Jää mukava muisto itselle mitä lukea myöhemmin.
- Anonyymi
Heitä menemään ne lääkkeet! Susta tulee ihan kasvi!
- Anonyymi
Välil kieltämättä tuntuu vähä silt vaik mä ny en mitää masennuslääkkeit syö ,sivusta
- Anonyymi
Suuriosa mielialääkkeistä on vain lumevaikutus kun niitä käytetään pitkään, itsetuhoisuutta on havaittu enemmän kuin itse sairaudessa. Tuhoaa seksihalutkin.
- Anonyymi
Niin tekee. Ite käyttänyt kanssa monenlaisia ja eipä ole haluja. Saa olla vaikka alaston ihminen vieressä, ei tapahu mitään
- Anonyymi
10 vuotta vanhempi sä, saatta ajatellua sua sen muistoissa.
- Anonyymi
ootko miettinyt jo muutosta itsessä, yritätkö väkisin tahtoasi muihin? Etkö haluaisi ajatella omin tietoisuuksin että haluat elää omana itsenä ja tulla kuntoon, tehdä töitä itsesi eteen, oikein. tai kuulutko heihin, jotka haluaa muuta?
ja tuohon rooliin halusitte minut, väkisin hoitamaan muita ja estämään itsemurhia, kun taistelevat ihmismielistä, rahasta ja projekteista?
Voit tehdä muutoksen itse. Tee itsellesi selväksi haluan elää tässä 100 pronsenttisesti, omassa tietoiduusessa ja tulla kuntoon. - Anonyymi
Esim se Susanna hakkaa jatkuvasti muiden tietoisuuksia keräten itseensä kaikkea, ja ei välitä mitään mitä se muissa aiheuttaa. Heitä on myös muita, joukolla jotain vastaan ja jakamaan rooleja ja yhteistyöryhmiä.
Jos tuommoiset ei lopeta, on hyvä että he kuolevat, etteivät tapa syyttömiä ihmisiä, jotka elää oikein, muut huomoiden ja tehden rehellisiä asioita, oikein. - Anonyymi
Tämä anonyymi keskustelupalsta on ilmeisesti erittäin oivallinen tapa kerätä ”tietoa” toisten elämästä ja täältä voi lukea sellaistakin mitä ei ede lue. Kiitos palstaguppe että kerroit koko dosettisi sisällön tänne, joku sessuaalinem kontentti olis pikantti lisä. Coctailista päätellen lapa ei nouse, mut ei tämä masenna ns
- Anonyymi
Tuolla reseptillä se on todennäköistä.
- Anonyymi
Sun ei tarvinnut edes scrollata kun tämä gupen lääkepäiväkirja oli trendaavissa👍
- Anonyymi
Koittakaa nyt ihmiset olla asiallisia. Toivottavasti ap on saanut paremmin unta ja fiilikset on positiivisemmalla tolalla.
Mielenterveysasioilla leikkiminen ja tyhmien kirjoittelu tänne palstoille (kaikki gupettelu, ätmittely ynnä muu) kertoo siitä, miten pahoinvoivia suomalaiset on. Se, että sanoo (tai kirjoittaa) sen suoraan, että on paha olo, on rohkeaa. Ei se ole mitään huomiohakuisuutta. Jos joku sanoo, että harkitsee itsemurhaa, niin kyllä se pitää ottaa vakavasti. Jos ette ymmärrä mistään, niin googlettakaa itsemurhatilastot.
Nuo lääkkeet on ihan noita tyypillisiä lääkkeitä, joilla erilaisia mielenterveden ongelmia (masennus, ahdistus,
unettomuus, paniikkihäiriö, bipolaarisuus, skitsofrenia) hoidetaan. Ketipinoria käytetään nykyään aika paljon unettomuuden hoidossa. Tuossa ei ole mitään tunnistettavaa, että joku kertoo rehellisesti lääkityksestään. Yllättyisitte, jos saisitte tietää, miten yleisiä nuo lääkkeet ovatkaan.- Anonyymi
Ikävä kyllä niinpä.
Nimim. 3 frendiä lähtenyt lääkkeiden yliannostuksella oman käden kautta
- Anonyymi
Heitä roskiin. Jonkun pienen rauhoittavan voi ottaa yötä vasten.
- Anonyymi
Venlafaxin teettää sitä itsetuhoisuutta, vaihda se johonkin muuhun.
- Anonyymi00266
Lääkkeiden sivuvaikutuksinakin on itsetuhoisten ajatusten lisääntyminen. Varaahan aikaa psykiatrille. Terapiaa sinä tarvitset. Mielialaa hoidetaan itsetuntemuksen ja voimavarojen vahvistamisella, traumojen purkamisella ja hyväksymisellä eikä pelkästään pillerikuormalla.
Ja sillä että saat d-vitamiinia, foolihappoa ja muita tärkeitä vitamiineja tarpeeksi.- Anonyymi00272
Nuo vitamii jutut on täyttä höpönlöpöä. Jos ihmisellä on vaikeet vuosikymmeniä kestäneet sairaudet kuten aplla näkyy olevan, siihen ei nokkoset ja pakuriuute auta
Mutta helppohan se on semmosten puhua jotka ei ikinään ole sairastuneet mieleltään - Anonyymi00276
Anonyymi00272 kirjoitti:
Nuo vitamii jutut on täyttä höpönlöpöä. Jos ihmisellä on vaikeet vuosikymmeniä kestäneet sairaudet kuten aplla näkyy olevan, siihen ei nokkoset ja pakuriuute auta
Mutta helppohan se on semmosten puhua jotka ei ikinään ole sairastuneet mieleltäänJos elimistö ei saa tärkeitä vitamiineja hivenaineita, niin kyllä niiden puutos aiheuttaa kaikenlaisia oireita. Vai ajattelitko että solut lisääntyy ja toimii ilman? Ihminen ei ole robotti, joka toimii tupan, viinan, makkaran ja maidon voimalla.
Jos tyyppi on kaiket päivät sisällä eikä käytä d-vitamiinia, niin jo se väsyttää ja vaikuttaa mielialaan. Samoin folaatti ja muut tärkeät vitamiinit. Tuskin kovin monipuolisesti ja ravintorikkaasti syö jos ei jaksa muutakaan.
Pitäisi olla hoitola, jossa ihmistä kuunneltaisi, ymmärrettäisi, kannustettaisi pääsemään eroon päihteistä, olisi rentoutusta, hierontaa, saunoja, keskustelua, meditointia, rauhoittumista, liikuntaa, ravintorikasta ruokaa, lepoa, kuljettaisi ihmisen vierellä kunnes ihminen on voimaantunut niin, että jaksaa ja pärjää itse jatkaa matkaa terveempänä ja energisempänä. - Anonyymi00277
Anonyymi00272 kirjoitti:
Mutta helppohan se on semmosten puhua jotka ei ikinään ole sairastuneet mieleltäänSun kannais ehkä vähän tutkia asioita,
ennen kuin sönkötät kuvitelmias julki tollain.
Esimerkiksi rauta, ja kaikki muutkin vitskut ja hivenaineet
on aika useasti syynä mt-ongemiin yms.
Nokkosista muuten olis jeesiä :D - Anonyymi00284UUSI
Anonyymi00277 kirjoitti:
Sun kannais ehkä vähän tutkia asioita,
ennen kuin sönkötät kuvitelmias julki tollain.
Esimerkiksi rauta, ja kaikki muutkin vitskut ja hivenaineet
on aika useasti syynä mt-ongemiin yms.
Nokkosista muuten olis jeesiä :DLuonnontuotteisiinhan ne just kaikki kaltaisrsi sekopää foliohatut uskoo. Ei ne syövät millään nokkosella ja pakurilla parane. Kuten ei myöskään mielenterveysongelmat
- Anonyymi00285UUSI
Anonyymi00284 kirjoitti:
Luonnontuotteisiinhan ne just kaikki kaltaisrsi sekopää foliohatut uskoo. Ei ne syövät millään nokkosella ja pakurilla parane. Kuten ei myöskään mielenterveysongelmat
Mistä ajattelisit, että lääkkeet ylipäätään tulevat, jos ei luonnosta? Avaruudesta? Toisesta ulottuvuudesta?
Esimerkiksi penisilliini muodostuu ihan luonnollisesti homesienen aineenvaihduntatuotteena. - Anonyymi00286UUSI
Anonyymi00285 kirjoitti:
Mistä ajattelisit, että lääkkeet ylipäätään tulevat, jos ei luonnosta? Avaruudesta? Toisesta ulottuvuudesta?
Esimerkiksi penisilliini muodostuu ihan luonnollisesti homesienen aineenvaihduntatuotteena.Heh heh. Nyt on kyse siitä, että lääkeyhtiöt tekee tarkan tutkimustyön kautta toimivia lääkkeitä. Luonnontuotteita ei juurikaan tutlkita. Hölynpölyyn ei tuhlata aikaa, eikä niitä suosittele juurikaan lääkärit eikä apteekkaritkaan huolimatta siitä, että niitäkin apteekista saa
Kyse on nyt siitä, että jos vaikka ottaa skitsofreniaan määrättyä jalostettua lääkettä, joka vaikuttaa välittäjäaineisiin se toimii. Jos taas pureskelee nokkosta, se ei auta.
Jos ottaa syöpään jalostettua oikeaa lääkettä se toimii, mutta pakuritee ei toimi
Kyse on tuosta - Anonyymi00287UUSI
Anonyymi00286 kirjoitti:
Heh heh. Nyt on kyse siitä, että lääkeyhtiöt tekee tarkan tutkimustyön kautta toimivia lääkkeitä. Luonnontuotteita ei juurikaan tutlkita. Hölynpölyyn ei tuhlata aikaa, eikä niitä suosittele juurikaan lääkärit eikä apteekkaritkaan huolimatta siitä, että niitäkin apteekista saa
Kyse on nyt siitä, että jos vaikka ottaa skitsofreniaan määrättyä jalostettua lääkettä, joka vaikuttaa välittäjäaineisiin se toimii. Jos taas pureskelee nokkosta, se ei auta.
Jos ottaa syöpään jalostettua oikeaa lääkettä se toimii, mutta pakuritee ei toimi
Kyse on tuostaKaikki parannuskeinot on kuitenkin luonnosta löydetty, ja paljon on vielä löytämättä. Lisäksi, ei tulisi väheksyä esimerkiksi jo löydettyjen, ihmiselle välttämättömien ravintoaineiden puutostiloja. Esimerkiksi Duodecimissä mainitaan: "Vitamiinien puutoksista johtuvat enkefalopatiat eivät ole kadonneet, vaikka niiden löytymisestä on kulunut jo yli sata vuotta."
https://www.duodecimlehti.fi/duo99067
Muutama maininta:
B12-vitamiinin (kobalamiinin) pitkäaikainen ja vakava puute voi vaurioittaa hermostoa ja aivoja. Tämä voi johtaa anemiaan ja muistihäiriöihin, mutta myös vakaviin masennusoireisiin, vainoharhaisuuteen (paranoia) ja aistiharhoihin.
B9-vitamiinin (folaatin) puute kehittyy usein nopeammin kuin B12-vitamiinin puute. Sen puutos on yhdistetty kohonneeseen masennusriskiin, mutta erittäin vakavissa tapauksissa se voi aiheuttaa myös enkefalopatiaa eli aivosairautta, jonka oireena on sekavuus ja psykoottisuus.
Vakava B1-vitamiinin (tiamiinin) puute voi aiheuttaa Wernicken enkefalopatian tai Korsakoffin oireyhtymän. Oireisiin kuuluu vaikea sekavuus, silmien liikehäiriöt, tasapainovaikeudet sekä Korsakoffin syndroomalle tyypilliset muistiaukot, joita ihminen saattaa huomaamattaan täyttää sepittämillään tarinoilla (konfabulaatio).
B3-vitamiinin (niasiinin) vakava puutostila tunnetaan nimellä pellagra. Sen perusoireita kutsutaan usein "kolmeksi D:ksi": dermatiitti (ihotulehdus), ripuli (diarrhea) ja dementia. Taudin edetessä se aiheuttaa neurologisia oireita, kuten unettomuutta, masennusta, ahdistusta ja vakavaa sekavuutta sekä psykoosia.
Syötkö sinä riittävän monipuolisesti ja terveellisesti saadaksesi tarvittavan määrän ihmisen elimistön, myös aivojen, optimaaliselle toiminnalle välttämättömiä ravintoaineita?
- Anonyymi00268
ei tämä elämä ole helppoa, ymmärrän.
- Anonyymi00271
On haukkunut kuin vesikauhuinen rakki Suomen Presidentistä Hallitukseen Euroopan Unioniin ja Natoon asti tämäkään vielä riittänyt perseestään kaivelee uutta utopiaa!
- Anonyymi00273
Ai. Onko se yllättävää? Tolla lääkemäärällä kaikki inhimilliset tunteet tukahtuvat, jäljellä vain lääkkeiden nousut ja laskut ja turrutus. Ei sillä elämänhalua ruokita. Varmasti myös vaikea motivoitua muutokseen, siihen tarvitaan myös ne vaikeat tunteet ja lääkelistasta päätellen niitä nyt on yritetty poistaa.
- Anonyymi00274
ihme että olet yhä hengissä tuolla pillerimäärällä.
Tee muutoksia elämääsi ja katko suhteet ilkeisiin ihmisiin jotka pahentaa sun oloasi, jos sellaisia on lähelläsi. Etsi tasapainoisempia ihmisiä lähellesi.- Anonyymi00275
Tuskin kannattaa enää komnentoida. Alotustehty 2024.
- Anonyymi00278
Ihmekös tuo.
- Anonyymi00280
joo kai siten pillrtriyä riittää jo seuraavankin seursssdi.
- Anonyymi00281
Kummakun oot tuolla lääkityksellä vielä hengissä. Järkyttävä määrä mömmöjä vuosikausia. Vastuutonto toimintaa lääkäreiltä!!
- Anonyymi00282
Alotus vuodelta 2024
- Anonyymi00288UUSI
Niin koska lääkkeet ei "poista" sitä alkusyytä olotilaasi. Minulla auttoi puhuminen ja vuosien sekoilu. Oma yksittäinen havainto on että menneisyyden asioista voi päästä ajan kanssa. Puhun omasta nykyisestä sietokyvystä niin että mun psyyke vahvistui ajan kanssa pikkuhiljaa. Psyyke eli pystyin kohtaamaan asiat, tuntemaan ne ja sitten monet myös jättämään taakseni, ihmisiä myöten. Kaikkea ei kuitenkaan tarvi kohdata ehtona sille että alkaa voida paremmin. Olemme erilaisia ja meille on tapahtunut eri asioita elämässä.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?261989- 128885
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.131684- 54616
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv93589- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko66527- 12527
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298526- 42525
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11513Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.36482Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota33457Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51437- 102424
- 58422
- 41416
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412