Naiset eivät ole kovin kivoja. Näin joudun ikäväkseni toteamaan näin aikuisena ja aika paljon kokeneena lesbona. Naiset ovat kovia ja usein myös laskelmoivia, mutta eihän asiasta voi edes puhua ilman p****myrskyä. Toki naiset ovat olleet ja ovat yhteiskunnassa alistetussa asemassa edelleen, mutta on toinenkin todellisuus, joka näkyy esim. woken äänilaidalla, jossa kyse on jo aika sairaista jutuista ja kammottavasta säätämisestä, josta tulee jo mieleen se ammoisesta Saksasta tuttu f-kirjaimella alkava sana. Olen pettynyt siihen, että naiset näyttävät olevan ihan yhtä idiootteja kuin miehet. Pahastukaa vapaasti tästä mielipiteestä, näin moniarvoisena aikakautena se tulisi toki kieltää.
Naiset ovat julmia parisuhteessa
32
691
Vastaukset
- Anonyymi
What ever happened to you
- Anonyymi
Nyt on hyvää aikaa puhua kun tulvii Pohjanmaa 🤣😁
- Anonyymi
Tässä on paljon kysymyksiä, takaisin. Tarkoitatko äärilaitaa. Woke vai fake? Kuka keksii termejä. Fasisti varmaankin ei feministi. Kuinkas aika monta p***umyrkkyä sulla sitten on ollut. Ei kaikki ihmiset kulje tiettyjen rakkaushetkiensä -kun ne ensimmäiset itkut on itketty- jälkeen muillakuin laskelmoivilla silmillä eteenpäin. Moni tahtoo parempaa, nuorempaa, kokeneempaa, näyttävempää, tms muuta, tai vaikka pinnallista. Mitä nämä nykyajan heikkopäät itselleen voi. Kallo pehmenee ja ruokalista pienenee. Olet nyt sitten lähtenyt spekuloimaan onko joku lesbo kenties lähtenyt käymään kontrolloidun vastarinnan näytöksessä. Kyllä molemmat sukupuolet olevat idiootteja. Hyvä niin! Ylistys idiotismille ja keskinkertaisuudelle. Mitäs muuta sitä sitten tarvitaan. Lähdetäänkö kulkemaan ajassa taaksepäin vai eteenpäin.. voihan sitä tietenkin pysyä paikallaan, nauttia showsta sekä tai että joko tai vain mutta pahoittaa mielensä
- Anonyymi
Hei, joo oon samaa mieltä kanssasi. Naiset osaa olla laskelmoivia ja julmia, myös välinpitämättömiä ja valehtelevia pettäjiä. Kaikkea löytyy ja vähän aitoa lämpöä. Ihan varmasti kaikkea. Pahinta siitä tekee sen, kun sen tekee kaunis nainen hymyssä suin.
-Fructus_83 - Anonyymi
Ksntsisko siirtyä miehiin kun ne on niin lempeitä, lojaaleja ja kivoja?
Miksi kiinnostua kusipäisistä naisista? Masokismia?- Anonyymi
Halaan ja suutelen mielelläni parran läpi ikäistäni miestä
N58 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N58Minua lesbona ei kiinnosta kommenttisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua lesbona ei kiinnosta kommenttisi.
Lesbous on sairaus, josta ei parane.
Verrattavissa keuhkosyöpään, joka myös tappaa 95 prosenttisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verrattavissa keuhkosyöpään, joka myös tappaa 95 prosenttisesti.Joku meissä lesboissa kuitenkin kutkuttelee, kun sinäkin täällä niin innokkaana pyörit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku meissä lesboissa kuitenkin kutkuttelee, kun sinäkin täällä niin innokkaana pyörit
Se on varmaankin hänen vihansa lesboja kohtaan, joka laittaa noin kirjoittamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on varmaankin hänen vihansa lesboja kohtaan, joka laittaa noin kirjoittamaan.
Juu voi olla, mutta en mä toisaalta tiedä yhtään kuolematonta heteroakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verrattavissa keuhkosyöpään, joka myös tappaa 95 prosenttisesti.Hienosti verrattu lesboutta maailman tappavimpaan syöpään. Toisaalta eihän täältä kukaan hengissä selviä, mutta hyvä olisi muistaa elääkin jossain välissä. Jos et tiennyt niin, homoseksuaalisuuden sairausluokitus poistettiin Suomessa vuonna 1981, eli ei siitä enää saikulle pääse.
Tiesitkö muuten, että fobiat luokitellaan nykyisin ahdistuneisuushäiriöiden alle? Ja ensisijaisena hoitona suositellaan kognitiivista käyttäytymisterapiaa.
Voisit periaatteessa saada ihan diagnoosinkin tuosta sairaudestasi, jos piipahtaisit lääkärissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienosti verrattu lesboutta maailman tappavimpaan syöpään. Toisaalta eihän täältä kukaan hengissä selviä, mutta hyvä olisi muistaa elääkin jossain välissä. Jos et tiennyt niin, homoseksuaalisuuden sairausluokitus poistettiin Suomessa vuonna 1981, eli ei siitä enää saikulle pääse.
Tiesitkö muuten, että fobiat luokitellaan nykyisin ahdistuneisuushäiriöiden alle? Ja ensisijaisena hoitona suositellaan kognitiivista käyttäytymisterapiaa.
Voisit periaatteessa saada ihan diagnoosinkin tuosta sairaudestasi, jos piipahtaisit lääkärissä.Oon monta kertaa herkutellut ajatuksella, miten vois soittaa aamulla pomolle, että sori kun en tänään pääse duuniin, mutta puhkes niin pahana toi homoseksuaalisuus
Anonyymi kirjoitti:
Verrattavissa keuhkosyöpään, joka myös tappaa 95 prosenttisesti.Tiiätkö, on aikas pylleröstä jotta tuut tuommosta tänne huutelemaan. Eikä tuo sun viskomasi prosenttiluku ole mistään muusta ku hikisestä piposta vetästy. Laittehan rosentit sinne takasin ja tarkista samalla piposi kireys, kiitos 😝
Anonyymi kirjoitti:
N58Parta ei oo kiva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon monta kertaa herkutellut ajatuksella, miten vois soittaa aamulla pomolle, että sori kun en tänään pääse duuniin, mutta puhkes niin pahana toi homoseksuaalisuus
Niin täältä, jos kysyttäis näiltä pahimmilta tyypeiltä, että missä meidän homoseksuaalien kuuluisi olla, niin uskotko, että vastaus olisi luokkaa: "vankimielisairaalassa tiukoissa lepositeissä vahvassa lääkityksessä". Siihen päälle vielä tämä eheytyshoitoja kannatava jeesustelija, niin ei voi sanoa kuin huh huh mitä porukkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Verrattavissa keuhkosyöpään, joka myös tappaa 95 prosenttisesti.Hahahahaha
Tämä on ikävä kyllä aika monen kohdalla totta, mutta on niitä onneks toisenlaisiaki.
- Anonyymi
On hyvin käyttäytyviä ja tunnetaitoisiakin.
Tosin sain tässä jälleen huomata, kuinka rajattomasti, todella piikittelevästi ja muuten epäasiallisesti eräs naispari puhui keskenään. Siitäkin voi kiittää itseään, ettei ole osallinen ko.kuvioissa.- Anonyymi
Kuin ilkeät homomiehet, inhottavaa seurattavaa ihan sivustakin.
- Anonyymi
Ehkäpä moni naissuhde ei kestä tai "se on avattava", koska ollaan hiljaa normalisoitu rajaton ja tökerö tapa puhua kumppanille ja kumppanista miten sattuu. Omia kommunikointitapoja ei osata tai haluta korjata. Kuka sellaista haluaa katsoa kovin kauaa?
- Anonyymi
Eikös naiset tunnetusti ookkin piruja enkeliksi naamioituneina? 😛
Entinen Eivori- Anonyymi
Sinusta on mukava haukkua naisia, kun olet itse joku ei-mies-nainen-maskuliini?
Transpalsta on vieressä. - Anonyymi
Onko se jotta siulla kokemuksii naisista? Miulla ol ukkoloitten kans, jotta nii vaikiaa. Brunette ol paljon kiihottavamp. Ootkos se, jotta sie nainen olleskaa sitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transpalsta on vieressä.Kyllä Entinen Eivori voi kirjoitella täällä, on saanut päälesbolta eli minulta luvan. Minä olenkin niin tosiehta lesbo, että jäät sinäkin toiseksi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Entinen Eivori voi kirjoitella täällä, on saanut päälesbolta eli minulta luvan. Minä olenkin niin tosiehta lesbo, että jäät sinäkin toiseksi!
Kiitos ininästä! En mä täältä oiskaan lähtenyt.
EE - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EENo et tietenkään lähtenyt, kun sait luvan.🧑🏻🦯🧑🏻🦯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Transpalsta on vieressä.Naisissa on yhtälailla mänttejä kun miehissäkin.
Enkä enää kuittaa, saa toi peelo ottaa noi kirjaimet. 🫡👍 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EESaat pitää noi Eeeet. En enää tartte niitä. 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se jotta siulla kokemuksii naisista? Miulla ol ukkoloitten kans, jotta nii vaikiaa. Brunette ol paljon kiihottavamp. Ootkos se, jotta sie nainen olleskaa sitte?
Kaikki liian hankalia, ei ole. 😁
- Anonyymi
No lesbopareilla eroaminenhan on paljon yleisempää kuin homopareilla. Heteroparit ovat siinä jossain lesbojen ja homojen välimaastossa. Naiset eivät kestä miehiä ja haluavat eron, mutta vielä sitäkin vähemmän kestävät toisiaan parisuhteessa. Kahden miehen välinen suhde kestää todennäköisimmin, kun siinä ei ole sitä mahdotonta naista vänkäämässä joka asiasta.
- Anonyymi
Oletko hetero/bii/naisia vihaava homo? mene rauhassa deittailemaan miehiä kerta niin ihania ovat ja jätä palsta lesboille, kiitos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606044- 1003131
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252406- 212078
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451751Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271616
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691521Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374