täytyypä sitten alkaa syömään kanaa ja kalkkunaa,,
Naudanliha aiheuttaa syöpää
28
270
Vastaukset
- Anonyymi
Pastapuhetta. Ennen syötiin sikaa ja nautaa ainakin maaseudulla. Ei kukaan kanaa syöny, ne oli vaan munia varten, eikä kalkkunoista tiedetty mitään. Ei kannata uskoa kaikkea kakkaa, ennen oli paljon vähemmän syöpiä.
- Anonyymi
Miksi kasvissyöjät eivät sitten säästy syöviltä?
- Anonyymi
hyvä kysymys, kyllähän se tuo minun tyttöystävä YK- foorumillakin puhunut "Reetta on oikiassa siinä, että ilmastossa olevat ihmisten toiminnoista johtuvat saasteet ne syöpiä lisää, siinä syöpien lisääjänä on apuna täällä maanpäällä "Vihreet jotka ääniä kalastaen puhuvat täyttä soopaa itsensä kaltaisille ja jopa kulminoituvat jopa metsäalan asiantuntijoiksi,,
- Anonyymi
Vohiriät täysiä toopeja....näkkee et ituja syöty!!!lahotetaan mettät pystyyn ja tulee ötököitä niihi jotka tappaa loputki mettät!!!
- Anonyymi
niiiih!, jos Suomella ei sodan jälkeen ollu metsää ja siitä saatua rahaa millä maksaa venkuille sotakorvauksia, kun hyökkäsivä Suomeen, niin nyt puhuisimme hospitaluijaa ja harasoota ja entä ne luxsus- saunat joita suomi teki sotakorvauksena ja päällysti lauteet kuparilevyllä, siitä Vorosohlovi antoi erityiset kiitokset, siis kuumista löylyistä,,
- Anonyymi
Vihreillä jääny aivot saamatta syntyessä eikä narikkaan....voiko tyhymempää immeistä löytyä ku vihiriä.....ehkä cityvihiriä!!
- Anonyymi
Mitä tyhmiä ne sellaiset ovat jotka pyrkii saamaan lisää äänestäjiä mamuista luomalla Suomesta niille sosiaalitoimisto minne saapua ja jäädä ilman lupaa olla maassa? Siinä missä kepulaiset katsoi aiheelliseksi kannatusalhossaan hypätä huulipunaan ajamaan maakuntamallia joka iskee pahiten maakuntien alaisuuteen joutuviin kepukuntiin?
- Anonyymi
Tai seniili persupappa ?
- Anonyymi
Elämä ei ole reilua. Toinen elää kuin "renttu" ja elää terveenä vanhaksi. Sitten tämä joka ei juo, ei tupakoi ja syö terveellistä kasvisruokaa.
Syöpä iski yllättäen 29-vuotiaaseen Nella Kuusivirtaan
https://yle.fi/a/74-20126466- Anonyymi
Ei ole mikään uutinen kuinka esim. nuori, raitis urheilija sairastuu keuhkosyöpään ilman että on polttanut ensimmäistäkään norttia ikänsä aikana. Kuten ei sekään että ikänsä kessua vetänyt deeku kuolee vanhuuteen eikä syöpään. Tasan ei mene nallekarkit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikään uutinen kuinka esim. nuori, raitis urheilija sairastuu keuhkosyöpään ilman että on polttanut ensimmäistäkään norttia ikänsä aikana. Kuten ei sekään että ikänsä kessua vetänyt deeku kuolee vanhuuteen eikä syöpään. Tasan ei mene nallekarkit.
Vielä 80-luvulla tupruteltiin työpaikoilla ja baareissa,ettei nähnyt 3 metriä kauemmaksi..
- Anonyymi
Aikoinaan syötiin sika ja vasikka talven aikaan. Puolukkaa ,mustikkaa ,porkkanaa ,naurista punajuurta ym juureksia. Eläimestä syötiin lähes kaikki.Tehtiin aladopia, maksalaatikkoa, sorkkavelliä ja paljon muuta. Nahkat parkittiin . Suutarit tekivät kenkiä ,kinttaita ,vöitä ja sen sellaista. Kanat kynittiin ja höyhenet tyynyiksi. Kirjoitelkaa lissää joku muukin. Ei silloin sanottu ,että liha on vaarallista. Syötiin ja tehtiin röitä. Savusauna kruunasi kaiken.
- Anonyymi
Siksipä ne kuolivatki niin nuorena.
- Anonyymi
savusaunan lauteilla isäni sylissä olin menyt kovassa löylssä veltoksi, isäni kiireesti ulos ja käyttäny lunta päälle, olinpa alkanut potkimahan ja huutamahan, että elä h,,,tissä,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kurjuutta eivät päässeet makaamaan paskoissaan pörriäisten vanhuspalvelukodeissa perintöjen mennessä näiden pörssipelureiden taskuun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
savusaunan lauteilla isäni sylissä olin menyt kovassa löylssä veltoksi, isäni kiireesti ulos ja käyttäny lunta päälle, olinpa alkanut potkimahan ja huutamahan, että elä h,,,tissä,,
Savusaunassa synnyttiin ja kuolleet pestiin jne. Nyt ei saa syödä edes savustettua lihaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Savusaunassa synnyttiin ja kuolleet pestiin jne. Nyt ei saa syödä edes savustettua lihaa..
vanhemmiltaan saama perimä se määrää elämän terveyden ja pituuden
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuului jostain ,että vihreän syöjät käyvät eniten lääkärissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuului jostain ,että vihreän syöjät käyvät eniten lääkärissä.
Sen siitä saa kun ei syö sinistä.
- Anonyymi
Soijaa voi kåyttää
lihan korvikkeena.- Anonyymi
SYÖKÄÄ KÄNÄÄ;SYÖKÄÄ KANAA.kot kot ,kiekuu-
- Anonyymi
Oli jokunen viikko tai kuukausi kun uutisoitiin runsaan vihannesten, salaattien aiheuttavan syöpävaaraa koska sisältävät maatalouden käyttämiä myrkkyjä? Emme voi mitenkään tietää mitä ulkomaalaisissa tuontihedelmissä on. Esimerkiksi appelsiini voi olla sisällöltään ihan ok, mutta se on kuorittava jolloin mahdolliset ympäristömyrkyt kuoren pinnassa menee väkisinki sisältöön?
- Anonyymi
Tiedätkö miehen sperma on oikein monivitamiini annos, sitä ei kannattaisi hukata. Jos et usko lue tutkimuksia. Ajatus kaukana mennesyydessä jolloin ei tunnettu vitamiineja, olisi perhe ehkä voinut hyvin kun olisivat saaneet spermaa aamiaisella? Miten mahtaa olla onko esimerkiksi hevosen, sikan sperma yhtä monivitamiinipitoinen kuin miehen sperma?
Noin muutenki kysymys kun nykyisin tiloilla huolehditaan hyvin eläimistä, niin miten voi olla lihan olevan epäterveellisempää kuin hedelmien salattien jotka kasvaa ulkomailla ulkotiloissa? - Anonyymi
naudoista puheenollen on todettu, että naudat tuottaa ilmastoon paljon (kaikkein eniten)"hiiltä joka yläilmaan noustessaan aiheuttaa ilmaston lämpiämisen josta aiheutuu myrskyt ja tulvat ja sadon menetykset ja puuston hongittumiset,,
- Anonyymi
Jos Suomiki oli jatkanut kaasun toimituksia Suomeen olisi ilmaston päästöt olleet pienemmät. Kun yhtä-äkkiä lopetetaan kaasun tulo Venäjältä, ovat joutuneet päästään melkoisen määrän metaania eli kaasua taivaan tuuliin. Siinä sitä maapalloa pelastui metaanipääs. Kaiken lisäksi kaasuputken kun Ruotsalaisten tekemien tutkimusten mukaan ukrainalaiset katkaisivat, johti suureen ilmaston heikkenemiseen tuulen alapuolella eli Suomessa, Virossa jonkun verran Ruotsissa? Koko tutkimus lopetettiin kun Ruotsalaiset löysivät todennäköiset tekijät ukrainalaiset? Ruotsalaisille melkoisen varmasti sanottiin: "pitäkää turpanne kiinni tai joillain muilla sanoilla?"
- Anonyymi
pakkaus seloisteen mukaan, ruuvassa on kemikaaleja jonoksi asti,
- Anonyymi
pottuilla ja jauhoilla kasvatettu sianliha tuuman läskillä, nam,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pottuilla ja jauhoilla kasvatettu sianliha tuuman läskillä, nam,,
terveellisempää kuin myrkyillä kasvatettu ja elintarvikesuojilla myrkytetty "terveellinen" kasvikset? Eri asia jos ne löytyy omasta kasvimaasta tms. joissa ei myrkkyjä käytetä kasvun lisääjänä eikä suoja-aineita tuotteen säilymiseen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279