Terrvee... Haii... nyt loppu polttopuun tekeminen.... pit lopettaa, ettei työ tartu... näätsie... Haiii... mie kyl ostan ja myyn, mut emmie ala työtä tekkeen... Haiii...
Vastaukset 7
- Anonyymi
Terrvee... Haiii... mie osta kuivaa ylvuotista koivuklapia 500 mottia. Maksan 40 € heittomotti. Sitte mie myyn samat klapit etteepäi hintaan 85 € heittomotti. Tyhmä tekköö työt ja kuivattaa puun. Mie vaan vetäsen rahat välistä kuivasta koivusta.... silviisii... nii se männöö.... Haii....
- Anonyymi
Myö 500 vuotta sitten Intiasta Suomeen tulleet valiokansalaiset ei enää klapihommia kaivata. Tyhmät tekee klapeja ja viisaat myy tyhmien työn tuloksen... Haiii... niin se nykyää männöö...
- Anonyymi
Kun varastaa halot niin se vasta kannattaa kun myy ne.
Niemismäellä on paljon varastettavaa. - Anonyymi
Tumma pettää AINA.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1401041Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1171007En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58765Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213748- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25686- 135676
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578
Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58525