Pitäiskö jättää kommentoimatta,no en jätä. Hienosti teit taas kulmanpyöristyksen tapettiin,muista hommata sellainen jalka ja kakattolista jossa on esipyöristys? jo valmiina. Tai teet lankusta ite ja veistelet kirveellä sopivaksi. Tuliko edes kertaakaan mieleen jotta voisi ehkä nurkkaan tehdä liitokset,no ei tullu.
Voi pyhä yksinkertaisuus mm 4
7
830
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko nyt oikealla palstalla kommentoimassa
- Anonyymi
No eikös täällä kaikki vatipää vajakit saakaan päteä.
- Anonyymi
Juu ,kyllä olen ihan oikealla,missäs itse olet? Vedä pää sieltä minne päivä ei paista pois ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu ,kyllä olen ihan oikealla,missäs itse olet? Vedä pää sieltä minne päivä ei paista pois ensin.
Että kokemuksella puhut, ettei päivä paista no onhan tuo jo tullut selväksi kohdallasi aikaisemminkin...jatka vaan samaan malliin se on kohtalosi.
- Anonyymi
Mies tilistelee hyvin näilläkin.
- Anonyymi
Kyllä ja jo valitettavasti ikätimpurit esim. (Suoskuutti, ojastaAlhoon) saa jakaa tietämystään Manin mehustellessa heitä ja kaikki sataa Manin laariin👍
- Anonyymi
Juila tietää tasan tarkkaan,jotta vituiks männöö,mutta tämä takaa mehtätontulle rahulia. Maine männöö,vuan kuuluisuus eikun kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306201Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193244Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521390Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_181345Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.251234PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1651199- 1301041
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport441028- 39926
- 145840