Uudet kansalliset ravitsemussuositukset

Anonyymi-ap

Tutkin uusia ravintosuosituksia, eihän tässä sitten saa enää syödä mitään!

49

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työtön on taas voittaja kun ei ole rahaa syödä mitään 🏅

• Anonyymi

Suosittelemme lämpimästi sipuliteemakkaraa ja pircca olutta. 🍺

• Anonyymi

Saako enää syödä edes sipuliteemakkaraa? Entä pircca, onko siitäkin luovuttava... tässä alkaa jo itkettämään 😭

• Anonyymi

Pssstttt... älä masennu, aina voi syödä salaa 👻

• Anonyymi

Kukaan ei kiellä ketään syömästä mitään, jos elää aina jonkun ohjeiden mukaan, päätyy ennenaikaiseen hautaan. 90% suomalaisista syö sen mukaan mihin kunkin oma budjetti kulloinkin venyy, loput syövät oman uskontonsa / ideologiansa ohjaamilla tai pakottamilla valinnoilla.

• Anonyymi

Mikä se sellainen ennenaikainen hauta on?
        Kun henki lähtee niin ei hauta ole silloin ennenaikainen, vaan juuri oikea-aikainen.
        Jokainen lähtee ajallaan, vuorollaan ja tavallaan ja joutuu sinne oikea-aikaiseen hautaansa.
        Et kai luullut että ravintosuositusten mukaan syömällä jäisit tänne ikuisesti syömään ravintosuositusten mukaisesti?😂

• Anonyymi

Kaikki saavat syödä edelleen ihan mitä kulloinkin lystää, maistuu ja mihin rahat riittää

• Anonyymi

Ainakin vielä.
        Kyllä sitä keino lihaa ja ötököitä on kohta enemmän tarjolla kun ajavat ensin loputkin suomen maatilat alas?

• Anonyymi

Eikös se ole hyvä, että voi juoda, vaikka 20 litraa kiljua vuorokaudessa. Eihän syöminen ole tärkiää, silloin kun kiljua tarvitahan.

• Anonyymi

Kaikkia varmaan kiinnostaisi lukea ketkä kyseisen suosituksen ovat tällä kertaa laatineet ja millä he todistavat kuinka he ovat syöneet tähän päivään asti :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkia varmaan kiinnostaisi lukea ketkä kyseisen suosituksen ovat tällä kertaa laatineet ja millä he todistavat kuinka he ovat syöneet tähän päivään asti :)

Jep. Mitään tutkimuksia näille suosituksille tuskin löytyy?
        Kiinnostaisi tietää paljon näiden suositusten tekijöille on maksettu tästä ja kuka on maksanut?
        Tuskin noudattavat tätä itsekkään? Lihavuutta ja diabetestä tämän noudattaminen vai aiheuttaa? Liikaa hiilareita ja liian vähän proteiiniä.

• Anonyymi

Väärinsyöjiin isketään voimalla ja säälittä ropsauttamalla 4kk karenssia 😼

• Anonyymi

Eli Mamuihin ja Turkulaisiin ?

• Anonyymi

Itu hippien suosituksia

• Anonyymi

Ei mitään vaikeuksia syödä terveyssuosituksien mukaan.

• Anonyymi

Oletko pupu? 🐇

• Anonyymi

Eipä ole joo. Mutta lihominen eikä diabetes ei juuri kiinnosta.!

• Anonyymi

PITÄÄ HUOMENNA LAITTAA UUNIIN JA METRIN KOIVUU TULILLE NAM NAM LAMMASTA, POSSUU PAISTAN JA ROSVOPAISTI PAISTUU MAA KUOPASSA. JA BISSEE TÖLKISSÄ EIKÄ OLE REHUT, HORSMAT, HEINÄT EVÄÄNÄ SYÖKÖÖN KANIT, PUPUT JA MÄREHTIÄT.

• Anonyymi

Aamen. :)

• Anonyymi

Mitä järkeä sitten on elää vanhaksi vain purrakseen ituja ja heiniä...?
      Ei kuulosta kovin viihtyisältä elämältä...
      Rasvainen ruoka ja alkoholi kuulemma tappaa hitaasti, mutta mikäs kiire tässä...

• Anonyymi

Ei muuta kun lisää kahvia, kanaa, suklaata ja suolaa ruokaan.

• Anonyymi

TV:ssä ollut ravitsemustyöryhmän puheenjohtaja oli syönyt muidenkin pihvit.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tänään syödään hernekeittoa.

T Börje täti

• Anonyymi

Kuole pois makkarapötkö, se on kaikille parasta.

• Anonyymi

Kauppojen pitäis poistaa kaikki kielletyt syömiset. Joka puolella olis vain salaatteja, ei pullia, ei makeisia, ei lihaa jne. Eiköhän siitä sit pikkuhiljaa opita,?

• Anonyymi

Tai kaikki ruoka pois kaupoista, jokainen tilaisi netistä eväänsä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai kaikki ruoka pois kaupoista, jokainen tilaisi netistä eväänsä.

Mut mul ei oo nettii, ei oo varaa oon työtön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut mul ei oo nettii, ei oo varaa oon työtön.

Varasta jostain.

• Anonyymi

Jos järsii vihanneksia, ne kaasuuntuu vatsassa sitte pierettää vallan mahdottomasti.

• Anonyymi

Niin, mutta haitaako se?

TE ja SOSSU edellyttää nyt, että työttömät enää syö lanttua ja kaalia.

• Anonyymi

Rupean myymään lihaa ja kaikkia kiellettyjä elintarvikkeita pimeänä, trokariksi rupean ja kohta rakennan kivipalatsin trokausrahoilla. Tämä on varma bisnes, mikään ei voi mennä vikaan.

• Anonyymi

Miksi haluat tappaa lieksalaiset? 😢

• Anonyymi

Miten niin ei saa?
      Jos ymmärsit niin ne on suosituksia. Ei kukaan pakota niitä noudattamaan.
      Ravintosuositukset on aikalailla muuttunut makkaran aikakaudesta ihan siitä syystä kun ei läskiperse kullannuput enää edes liiku.
      Joskus kun tehtiin oikeita töitä ja liikuttiin muullakin kun sähköskuuteilla niin energiankulutuskin oli eri luokkaa.
      Jos niillä vanhoilla menis, niin täällä on parin vuosikymmenen sisään joka ainut lapsi ja työikäinen jostain sydän ja verisuonitaudeista kärsivä 200 kiloinen rollaattorin ihme.

• Anonyymi

No tuo ruokavalio auttaa lihomaan vielä lisää :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuo ruokavalio auttaa lihomaan vielä lisää :)

Ahhah okei :'D
        Ei mut pointti on se, ettei mua eikä ketään muutakaan kiinnosta hevonv****a mitä kukakin syö.
        Toi nyt vaan sattuu olemaan tähän päivään räätälöity suositus, mitä saa noudattaa jos haluaa.
        Se on sun kroppa ja loppuviimeksi itse päätät miten sen ravitset.

Mä oon jo vuosia menny vastaavalla "pyramidilla"
        Lihaa tulee syötyä, tosin harvakseltaan ihan siitä syystä, että harvoin tekee mieli ja jos lihaa syön ni se ei todellakaan oo mitään pierupullia tai leikkeleitä, vaan laadukasta ja hyvää.

Kalan saa hoidettua itse maksamatta juuri yhtään mitään. Kalatiskiltä en kalaa ole vuosiin ostanut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahhah okei :'D
        Ei mut pointti on se, ettei mua eikä ketään muutakaan kiinnosta hevonv****a mitä kukakin syö.
        Toi nyt vaan sattuu olemaan tähän päivään räätälöity suositus, mitä saa noudattaa jos haluaa.
        Se on sun kroppa ja loppuviimeksi itse päätät miten sen ravitset.

Mä oon jo vuosia menny vastaavalla "pyramidilla"
        Lihaa tulee syötyä, tosin harvakseltaan ihan siitä syystä, että harvoin tekee mieli ja jos lihaa syön ni se ei todellakaan oo mitään pierupullia tai leikkeleitä, vaan laadukasta ja hyvää.

Kalan saa hoidettua itse maksamatta juuri yhtään mitään. Kalatiskiltä en kalaa ole vuosiin ostanut.

Vastaavalla pyramidilla itsekin mennyt ihan luonnostaan.

• Anonyymi

Saa syödä mitä haluaa ellei kuulu tähän porukkaan ketä tottelee iltapäivälehtiä kuin Raamattua :)
      Valtamedian höpinöihin mennyt luotto.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minä en sipuliteemakkarasta luovu, ikinä !

• Anonyymi

Vahvaa johtajuutta ☝️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vahvaa johtajuutta ☝️

Vahvaa lihatietoisuutta ☝

• Anonyymi

Liota se makkara edelleen kikjussa, kuten tähänkin asti olet tehnyt ja sitten syöt sen.

• Anonyymi

Salaatinlehti suuhun ja lämmitetty porkkana anukseen, Vihreiden unelma toeutuu, tapahtuukohan siinnä vihreä siirtymä.

• Anonyymi

Porkkanaan tapahtuu lähinnä ruskeaa siirtymää.😁😁

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Porkkanaan tapahtuu lähinnä ruskeaa siirtymää.😁😁

Nyt tuli kiire tekemään ruskea siirtymä 🏃‍♀️‍➡️🚴

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2880
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2589
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1331
    Aihe