.. juttua tutkinutta poliisia ei haasteta todistajaksi:
https://aijaa.com/54iAb2
Lopputulos lienee - - - . . . omituinen?
Oikeudenkäynti tulossa, mutta...
7
130
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän riittävä selvitys saada Validiasta.
- Anonyymi
Ja miten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja miten?
No miten yleensä sellainen saadaan? Pyytämällä? Tai kenties jo ihan automaagisesti?
Laki yhdyskuntaseuraamusten täytäntöönpanosta (400/2015) 8.1 § 7 kohta apuvalvojan tehtävistä
"...ilmoittaa Rikosseuraamuslaitokselle tässä laissa säädettyjen tai tämän lain nojalla määrättyjen velvollisuuksien rikkomisesta sekä laatia selvitys asiasta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miten yleensä sellainen saadaan? Pyytämällä? Tai kenties jo ihan automaagisesti?
Laki yhdyskuntaseuraamusten täytäntöönpanosta (400/2015) 8.1 § 7 kohta apuvalvojan tehtävistä
"...ilmoittaa Rikosseuraamuslaitokselle tässä laissa säädettyjen tai tämän lain nojalla määrättyjen velvollisuuksien rikkomisesta sekä laatia selvitys asiasta".****No miten yleensä sellainen saadaan? Pyytämällä? Tai kenties jo ihan automaagisesti?****
Rikosasiassa syyttäjä ajaa syytettä. Epäilty voi oikeudenkäynnin aikana esittää vaatimuksensa, että oikeudenkäyntiä lykätään ja jutun tutkinut poliisi kuullaan todistajana. Sen jälkeen sekä syyttäjä, että oikeus ottaa kantaa, suostuvatko ne vaatimukseen.
Jos eivät suostu ja tuomio tulee, niin käräjäoikeuden päätöksestä voi valittaa hovioikeuteen ja esittää valituksessa saman vaatimuksen. Hovioikeus ottaa taas kantaa, jne.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
****No miten yleensä sellainen saadaan? Pyytämällä? Tai kenties jo ihan automaagisesti?****
Rikosasiassa syyttäjä ajaa syytettä. Epäilty voi oikeudenkäynnin aikana esittää vaatimuksensa, että oikeudenkäyntiä lykätään ja jutun tutkinut poliisi kuullaan todistajana. Sen jälkeen sekä syyttäjä, että oikeus ottaa kantaa, suostuvatko ne vaatimukseen.
Jos eivät suostu ja tuomio tulee, niin käräjäoikeuden päätöksestä voi valittaa hovioikeuteen ja esittää valituksessa saman vaatimuksen. Hovioikeus ottaa taas kantaa, jne..Ja tämä liittyi asiaan siten, että...?
- Anonyymi
Oikeuslaitos Suomessa on ihan vitsi. Lopputulos on muuttuu riippuen tuomarista ja siitä paljonko niille maksetaan pöydän alle .
- Anonyymi
"Pöydän alle" höpö höpö!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279