Olisiko leukemian oireet pahentuneet Neljän kuukauden aikana.
Minulla on jalkasärkyä välillä ja kuvittelen jotain oireita, mutta ei ole väsymystä, mustelmia ja kovin tyypillisiä leukemian oireita olen 14v poika. Olen siis pelännyt jo 4 kuukautta ja vähän yli leukemiaa ja se alkoi kun vain löysin sen netistä ja oli lasten ja minun ikäisten yleisin syöpä. sitä ennen noin viikon pelkäsin veri tulppaa ja kun hakusana oli jalka särky niin haku kone ehdotti jalkasärky syövässä ja painoin siitä ja olen lukenut leukemiasta paljon. tieto lisää tuskaa
Olen kirjoittanut ennenkin
Leukemia pelko
20
143
Vastaukset
- Anonyymi
Sä et ole sitten käynyt verikokeessa? mikset?
- Anonyymi
En tiiä vaan mitä sanoisin vanhemmille ja kun ei oo tullu mitään hälyttävä oireita lisää mutta en saa ajatusta pois mahdollisuudesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiiä vaan mitä sanoisin vanhemmille ja kun ei oo tullu mitään hälyttävä oireita lisää mutta en saa ajatusta pois mahdollisuudesta
elä sitten pelkosi kanssa ja jankkaa tota asiaa loppuikäsi täällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös koukussa ole sairaanhoitaja jolle voi puhua murheensa . Joten kai sinä nyt myöskin äidillesi voit kertoa mietteistäsi ja hänen kansaan voisit mennä lääkäriin ottamaan kokeita sillä usein äidit kyllä ymmärtävät tälläisiä asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
elä sitten pelkosi kanssa ja jankkaa tota asiaa loppuikäsi täällä
No älä nyt tuolla tavalla sano toiselle joka pelkää. Usein lapsille tulee näitä tuntemuksia, ja silloin on aikuisen oltava aikuinen eikä vähätellä. Pojan tulisi käydä lääkärissä niin pelot häipyvät , koska ei se ole niin kivaa kun pelkää , se ottaa vaan voimia ihmiseltä.
Nuorilla ihmisillä on usein näitä asioita joskus voi syynä olla vaikka raudan puute verestä , siihen saa rauta lääkkeet . Joten ole kiltti toiselle .
- Anonyymi
Aloittajalla on leukemia joka pitää hoitaa sairaalassa
- Anonyymi
Mistä sinä sen tietäisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä sinä sen tietäisit
Juurikin näin.
Tuskin aloittajalla on mitään leukemiaa, koska ei ole oireitakaan.
Hänellä on ainoastaan pelko leukemiaa kohtaan. - Anonyymi
En usko että on mitään leukemiaa. Joten olet sinäkin psykologinen sentään .
- Anonyymi
Mene kouluterkan luokse,
ja pyydä lähete labroihin.
Joko kerrot tuon oikean syyn tai sitte vaikka koska olet stressaantunut ja väsynyt.
Mieluusti kerrot tuon huolen ihan rehellisesti.
Eikä tarvitse edes niille vanhemmille sanoa edes mitään vielä kun noin sen hoidat. - Anonyymi
Kyllä toi tauti aikanaan tappaa ja murheet haihtuu.
- Anonyymi
Oisko pöpilä oikea osoite?
Nyt se oli netissä.
Nyt se on tosi.
Diagnoosin voi vahvistaa terveydenhuollossa.
Vaatii erikoisterveydenhoitoa.
Kiire. - Anonyymi
Korjaan olen siis tätä pelkoani pelännyt jo yli 5 kuukautta ja noin yhden kuukauden pelkäsin veritulpaa ja loput neljä kuukautta leukemiaa niin olisiko oireet tullut pahemmaksi tässä ajassa jos olisi leukemia.
Pelot alkoi kesäkuun alussa ja tähän päivään asti (28.11) olen pelännyt koko ajan joskus vähemmän ja sitten taas enemmän pelottaa tai ahdistaa.- Anonyymi
Kroonisessa leukemiassa tauti voi olla pitkään, jopa vuosien ajan, oireeton j
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään enemmän sitä minun ikäisten leukemia
Olen siis 14v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 14v ei toki mahdotonta mutta jos olisi leukemia niin tuskin krooninen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 14v ei toki mahdotonta mutta jos olisi leukemia niin tuskin krooninen
Yritä olla lukematta niistä sairauksista, kun se aiheuttaa sinulle niin suurta ahdistusta.
Olen tämän kyllä jo aiemminkin sinulle neuvonut.
Viiden kuukauden aikana olisi varmaan jo voinnissasi ollut muutosta huonompaan suuntaan, jos sinulla leukemia olisi.
Suosittelisin puhumaan vanhemmillesi noista peloistasi, tai jollekin muulle aikuiselle, vaikka koulun terkkarille.
Jos jäät asian kanssa yksin, ongelmat voivat kasvaa isommiksi. Olet sen verran nuori, että sinulla on varmasti vielä hyvä elämä edessäsi, jos pääset peloistasi eroon.
Tuollaista sanotaan luulosairaudeksi. Jos olet kova lukemaan sairauksista, niin kannattaa lukea jotain juttuja luulosairaudesta, sekä sellaisesta kuin somatisaatiohäiriö.
Ne saattaisivat saada sinut ymmärtämään, että huoli on turhaa, koska kyse on psyykkisestä ongelmasta.
Koita keskittyä nyt odottelemaan joulua, äläkä mieti niitä sairauksia. Jos sinulla olisi vakava sairaus, olisit jo aika huonossa kunnossa, viisi kuukautta on aika pitkä aika, jos miettii vakavia sairauksia, ja oireet olisivat jo pahoja.
Kaikkea hyvää sinulle, ja toivotaan, että löydät jostain apua, jonkun joka sinua kuuntelee ja ymmärtää. - Anonyymi
Juuri pelkosi vuoksi sinun on mentävä terkkarille tai lääkäriin niin pääset pelostasi eroon.
Luulen ennemmin että on jotain masennuksen tapaista koska väsyvät itsesi pelkäämisellä.
Terkkarille vaan ja kerrot asiat kuten ne ovat , kyllä,terkkari ymmärtää ätai sitten lääkäriin vaikka äitisi kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkään enemmän sitä minun ikäisten leukemia
Olen siis 14vJohan sinulla ,olisi jo oireet tullut siinä ajassa kun olet pelännyt jos olisi ollut vakavaa,
Joten ajattelet liikaa .
- Anonyymi
Ei kannata lukea netistä mitään sairauksia, jos niitä lukee niin suggessioi itsensä luulemaan että on sairas, koska sinulla ei ole lääketieteellistä,koulutusta niin ymmärrät lukemasi ihan toisella tavalla kun mitä sen ymmärtää ihminen jolla on koulutus niihin asioihin . Ja koska vaikuttaa että luulet että sinulla on sairaus niin paras kun tilaat ajan lääkäriin jossa ottavat kokeet, ja tulevat sanomaan että olet terve . Joten rasitat ainostaan omaa itseäsi kun pelkäät asioita joista on hyvin tiukat tiedot netissä ja samat oireet ovat niin monissa tiloissa . Joten mene lääkäriin ja ota vanhempasi sinne mukaan niin saat selvyyden , joskus voi se vika olla ihan vaan kasvukipuja koska pojat kasvavat usein vauhdilla , sen muistan oman poikani nuoruudesta kun paikat olivat kipeinä. . Vaikea uskoa että sinulla olisi veritulppia mitenkään ikääsi nähden , joskus voi olla hienoista anemiaa kun kasvaa ja ei ole ehkä syönyt kunnolla , kasvaa ihminen tarvitsee hyvän ravinnon ja nukkumistavat .
Niin että vaikea uskoa että mitään hälyttävää olisi sinulla . Olet stressannut vaan itseäsi pelkäämään kun lueskelet asioita mitkä ovat vaikeita ymmärtää sille jolla ei ole sairaanhoito koulutusta .tsemppiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v11848Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3681768Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2391594Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281569Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2481151- 731003
- 58984
- 47746
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60745Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25699