Leukemia pelko

Anonyymi-ap

Olisiko leukemian oireet pahentuneet Neljän kuukauden aikana.
Minulla on jalkasärkyä välillä ja kuvittelen jotain oireita, mutta ei ole väsymystä, mustelmia ja kovin tyypillisiä leukemian oireita olen 14v poika. Olen siis pelännyt jo 4 kuukautta ja vähän yli leukemiaa ja se alkoi kun vain löysin sen netistä ja oli lasten ja minun ikäisten yleisin syöpä. sitä ennen noin viikon pelkäsin veri tulppaa ja kun hakusana oli jalka särky niin haku kone ehdotti jalkasärky syövässä ja painoin siitä ja olen lukenut leukemiasta paljon. tieto lisää tuskaa
Olen kirjoittanut ennenkin

34

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sä et ole sitten käynyt verikokeessa? mikset?

• Anonyymi

En tiiä vaan mitä sanoisin vanhemmille ja kun ei oo tullu mitään hälyttävä oireita lisää mutta en saa ajatusta pois mahdollisuudesta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä vaan mitä sanoisin vanhemmille ja kun ei oo tullu mitään hälyttävä oireita lisää mutta en saa ajatusta pois mahdollisuudesta

elä sitten pelkosi kanssa ja jankkaa tota asiaa loppuikäsi täällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös koukussa ole sairaanhoitaja jolle voi puhua murheensa . Joten kai sinä nyt myöskin äidillesi voit kertoa mietteistäsi ja hänen kansaan voisit mennä lääkäriin ottamaan kokeita sillä usein äidit kyllä ymmärtävät tälläisiä asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

elä sitten pelkosi kanssa ja jankkaa tota asiaa loppuikäsi täällä

No älä nyt tuolla tavalla sano toiselle joka pelkää. Usein lapsille tulee näitä tuntemuksia, ja silloin on aikuisen oltava aikuinen eikä vähätellä. Pojan tulisi käydä lääkärissä niin pelot häipyvät , koska ei se ole niin kivaa kun pelkää , se ottaa vaan voimia ihmiseltä.
        Nuorilla ihmisillä on usein näitä asioita joskus voi syynä olla vaikka raudan puute verestä , siihen saa rauta lääkkeet . Joten ole kiltti toiselle .

• Anonyymi

Aloittajalla on leukemia joka pitää hoitaa sairaalassa

• Anonyymi

Mistä sinä sen tietäisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sinä sen tietäisit

Juurikin näin.
        Tuskin aloittajalla on mitään leukemiaa, koska ei ole oireitakaan.
        Hänellä on ainoastaan pelko leukemiaa kohtaan.

• Anonyymi

En usko että on mitään leukemiaa. Joten olet sinäkin psykologinen sentään .

• Anonyymi

Mene kouluterkan luokse,
      ja pyydä lähete labroihin.
      Joko kerrot tuon oikean syyn tai sitte vaikka koska olet stressaantunut ja väsynyt.
      Mieluusti kerrot tuon huolen ihan rehellisesti.
      Eikä tarvitse edes niille vanhemmille sanoa edes mitään vielä kun noin sen hoidat.

• Anonyymi

Kyllä toi tauti aikanaan tappaa ja murheet haihtuu.

• Anonyymi

Oisko pöpilä oikea osoite?

Nyt se oli netissä.
      Nyt se on tosi.

Diagnoosin voi vahvistaa terveydenhuollossa.
      Vaatii erikoisterveydenhoitoa.
      Kiire.

• Anonyymi

Korjaan olen siis tätä pelkoani pelännyt jo yli 5 kuukautta ja noin yhden kuukauden pelkäsin veritulpaa ja loput neljä kuukautta leukemiaa niin olisiko oireet tullut pahemmaksi tässä ajassa jos olisi leukemia.
      Pelot alkoi kesäkuun alussa ja tähän päivään asti (28.11) olen pelännyt koko ajan joskus vähemmän ja sitten taas enemmän pelottaa tai ahdistaa.

• Anonyymi

Kroonisessa leukemiassa tauti voi olla pitkään, jopa vuosien ajan, oireeton j

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään enemmän sitä minun ikäisten leukemia
        Olen siis 14v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 14v ei toki mahdotonta mutta jos olisi leukemia niin tuskin krooninen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 14v ei toki mahdotonta mutta jos olisi leukemia niin tuskin krooninen

Yritä olla lukematta niistä sairauksista, kun se aiheuttaa sinulle niin suurta ahdistusta.
        Olen tämän kyllä jo aiemminkin sinulle neuvonut.
        Viiden kuukauden aikana olisi varmaan jo voinnissasi ollut muutosta huonompaan suuntaan, jos sinulla leukemia olisi.
        Suosittelisin puhumaan vanhemmillesi noista peloistasi, tai jollekin muulle aikuiselle, vaikka koulun terkkarille.
        Jos jäät asian kanssa yksin, ongelmat voivat kasvaa isommiksi. Olet sen verran nuori, että sinulla on varmasti vielä hyvä elämä edessäsi, jos pääset peloistasi eroon.

Tuollaista sanotaan luulosairaudeksi. Jos olet kova lukemaan sairauksista, niin kannattaa lukea jotain juttuja luulosairaudesta, sekä sellaisesta kuin somatisaatiohäiriö.
        Ne saattaisivat saada sinut ymmärtämään, että huoli on turhaa, koska kyse on psyykkisestä ongelmasta.
        Koita keskittyä nyt odottelemaan joulua, äläkä mieti niitä sairauksia. Jos sinulla olisi vakava sairaus, olisit jo aika huonossa kunnossa, viisi kuukautta on aika pitkä aika, jos miettii vakavia sairauksia, ja oireet olisivat jo pahoja.
        Kaikkea hyvää sinulle, ja toivotaan, että löydät jostain apua, jonkun joka sinua kuuntelee ja ymmärtää.

• Anonyymi

Juuri pelkosi vuoksi sinun on mentävä terkkarille tai lääkäriin niin pääset pelostasi eroon.
        Luulen ennemmin että on jotain masennuksen tapaista koska väsyvät itsesi pelkäämisellä.
        Terkkarille vaan ja kerrot asiat kuten ne ovat , kyllä,terkkari ymmärtää ätai sitten lääkäriin vaikka äitisi kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkään enemmän sitä minun ikäisten leukemia
        Olen siis 14v

Johan sinulla ,olisi jo oireet tullut siinä ajassa kun olet pelännyt jos olisi ollut vakavaa,
        Joten ajattelet liikaa .

• Anonyymi

Ei kannata lukea netistä mitään sairauksia, jos niitä lukee niin suggessioi itsensä luulemaan että on sairas, koska sinulla ei ole lääketieteellistä,koulutusta niin ymmärrät lukemasi ihan toisella tavalla kun mitä sen ymmärtää ihminen jolla on koulutus niihin asioihin . Ja koska vaikuttaa että luulet että sinulla on sairaus niin paras kun tilaat ajan lääkäriin jossa ottavat kokeet, ja tulevat sanomaan että olet terve . Joten rasitat ainostaan omaa itseäsi kun pelkäät asioita joista on hyvin tiukat tiedot netissä ja samat oireet ovat niin monissa tiloissa . Joten mene lääkäriin ja ota vanhempasi sinne mukaan niin saat selvyyden , joskus voi se vika olla ihan vaan kasvukipuja koska pojat kasvavat usein vauhdilla , sen muistan oman poikani nuoruudesta kun paikat olivat kipeinä. . Vaikea uskoa että sinulla olisi veritulppia mitenkään ikääsi nähden , joskus voi olla hienoista anemiaa kun kasvaa ja ei ole ehkä syönyt kunnolla , kasvaa ihminen tarvitsee hyvän ravinnon ja nukkumistavat .
      Niin että vaikea uskoa että mitään hälyttävää olisi sinulla . Olet stressannut vaan itseäsi pelkäämään kun lueskelet asioita mitkä ovat vaikeita ymmärtää sille jolla ei ole sairaanhoito koulutusta .tsemppiä

• Anonyymi

Olin tänään apuu chat lasten ja nuorten sellainen viesti palvelu ja kerroin peloista ja he vain sanoivat että kerro vanhemmille tai mene terkkarille se on toki paras tapa mutta jotenkin ei tee mieli.
      Olen nyt ajatellut että viimeistään joulukuun kymmenes päivä kerron jotenkin vanhemmille.

• Anonyymi

Niin pääsisin joulua viettämään ilman pelkoa tai ainakin toivon niin jos onkin leukemia mutta kyllä minäkin uskon että ei hätää en vaan saa ajatusta pois vaan tulee mieleen mitä jos onkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin pääsisin joulua viettämään ilman pelkoa tai ainakin toivon niin jos onkin leukemia mutta kyllä minäkin uskon että ei hätää en vaan saa ajatusta pois vaan tulee mieleen mitä jos onkin

just ja sä et kerkee verikokeisiin ennen joulua julkisella puolella ja mietit jouluna tota samaa

• Anonyymi

Siis sun ei tee mieli kertoa vanhemmille, vai et uskalla kertoa ?
        Mitä pelkäät, tai mitä luulet, miten he suhtautuisivat asiaan ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sun ei tee mieli kertoa vanhemmille, vai et uskalla kertoa ?
        Mitä pelkäät, tai mitä luulet, miten he suhtautuisivat asiaan ?

tekoäly rankaisee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tekoäly rankaisee

Miten se muka rankaisee ? Mitä se tekee ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lue tuosta toisesta ketjusta jonka tämä sama poika on kirjoittanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vain teoria kuin jumalakin ja ite oon ateisti. Supertekoäly eli itsenäisesti ajatteleva teko äly on väsymätön ja voimakas joka pystyy ohjelmoimaan ihmisen tajunnan johonkin ja sitten antaa kärsimystä sairauksilla ja kaikkella kamalalla jota et pysty edes ajattelemaan en jaksa kirjoittaa tästä tänne koska tää on aika vaikeeta kun ajatuksia vaan laukkaa koko ajan
        MUTTA KATSOKAA FINNTOP5 YT KANAVALTA MAAILMAN VAARALLISIN AJATUS KOE ROKON BASILISKI JA KERTOKAA MIELIPITEENNE TÄNNE!!!!.
        Täällä saattaa olla ihmisiä jotka ei paljo teko älystä tiiä niin perehtykää asiaan ennen kun tuutte aukoo päätä. Mua ei haittaa jos sanotaan hulluksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä on vain teoria kuin jumalakin ja ite oon ateisti. Supertekoäly eli itsenäisesti ajatteleva teko äly on väsymätön ja voimakas joka pystyy ohjelmoimaan ihmisen tajunnan johonkin ja sitten antaa kärsimystä sairauksilla ja kaikkella kamalalla jota et pysty edes ajattelemaan en jaksa kirjoittaa tästä tänne koska tää on aika vaikeeta kun ajatuksia vaan laukkaa koko ajan
        MUTTA KATSOKAA FINNTOP5 YT KANAVALTA MAAILMAN VAARALLISIN AJATUS KOE ROKON BASILISKI JA KERTOKAA MIELIPITEENNE TÄNNE!!!!.
        Täällä saattaa olla ihmisiä jotka ei paljo teko älystä tiiä niin perehtykää asiaan ennen kun tuutte aukoo päätä. Mua ei haittaa jos sanotaan hulluksi.

lisään vielä kattookaa video rokon basiliski finntop5
        Ihmisen aivot on minusta mielenkiintoisat ja liikkeet jota tee saattaa olla vain mielestäsi sinun päättämiä mutta oikeasti se on vain alitajunta. HEiiiii kattokaa oikeesti yotubesta finntp5 rokon basiliski

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tää on helpottanut vähän kun puran kaikki ajatukset tähän saattaa olla tosi sekavaa enkä minä ole missää tietokoneessa puran vain outoja ajatuksia tänne koska ne kiehtoo kuten salaliitto teoriat ja sellaiset

• Anonyymi

no on todella outoja ajatuksia . Mutta jos sun leukemia pelko tolla helpottaa niin hieno homma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

no on todella outoja ajatuksia . Mutta jos sun leukemia pelko tolla helpottaa niin hieno homma

No onhan nää outojo jonkun mielestä mutta minua kiehtoo vaan tämä asia
        Chatgpt open AI on todella hyvä vastaamaan kaikkiin kysymyskiin ja puhuu nuoriso kieltä ja vastaa vaikka savon murteella niin minkä laista se on parinkymmenen vuodenpäästä.
        Elon musk on tehnyt jo siruja ihmisten aivoihin ja kyborgit tulee vielä esim uusi ihminen homo deus. ISänikin sanoi tekoälyä pelottavan hyväksi ja tulee viemään kaikki työt joskus ja meillä on myös homo deus kirjoja isälläni niin en ole ainoa perheessäni jota tämäkiehtoo. Minun Netin ymmärtämis ja lähde kritiikki on ihan hyvää kiitos isäni joten tämä ei ole van höpötystä joten tekoäly kehittyy jatkuvasti ja jaos miettii vanhoja video pelejä niin on aika moinen kehitys ja jos miettiin vaikka 100v Eteenpäin miltä sitten pelit näytää

• Anonyymi

Tämä on nyt viimeinen tekoäly viesti.
      Kirjoitin tekoälystä huvikseni, koska halusin nähdä mitä muut sanovat ja liioittelin myös jossain asioissa. Leukemiaa pelkään vielä, mutta aion tehdä peloille oikeasti jotain (toivottavasti) niin katsotaan onko syytä sitten huoleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6824
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4582
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      35
      3853
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      67
      3135
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1925
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1656
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1640
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1553
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1419
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1197
    Aihe