Tunnen monta sontaseijaa, mutta vielä useamman naisholistin sontaluukussa olen vieraillut.
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin katsella sontaseijaa lurpsimassa simasuunsa tahmaisella kielellä aamun ensimmäiset lipaisut hepistään samaan aikaan virkistävän koskenkorvan valuessa kurkusta alas. Tuhman sontaseijan hienovarainen jopa häveliäs puna poskillaan tekee kaikesta paljon kauniimpaa kuin myös vielä edellisyöstä turpeat huulet. Tämän jälkeen on hyvä vetäytyä yhteiseen kultaiseen suihkuun makustelemaan tussusimaa törkyturvallaan.
Juomari Hurmio
Ps.Suomi-neidon tuhkaluukkuja putsannut vuodesta 1977…ammattitaidolla.
Naisalkoholistit vailla estoja
Anonyymi-ap
0
218
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.672149Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt351724- 991132
- 46879
- 87803
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.25766- 29670
- 39648
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,132591Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56578