Hiustenlähtöön on monia erilaisia syitä ja vaikuttavia tekijöitä.
Hiustenlähtöä voi aiheuttaa muun muassa erilaiset sairaudet, lääkitykset, voimakas stressi, hormonit, alkoholismi, sekä hiuspohjan sairaudet, tulehdukset ja huono kunto.
Alle viiskymppisen kaljuuntuminen.
4
88
Vastaukset
- Anonyymi
Possolainen latasi listan sairauksista, nekin voivat olla syynä mutta ei yleisin syy joka on perinnöllinen ja liittyy korkeaan testosteronitasoon.
Kaljuuntumisen taustalla ovat perinnölliset tekijät, ja mieshormonit eli androgeenit ovat tärkeässä osassa sen syntymisessä.
Tästä syystä puhutaan myös androgeneettisestä kaljuuntumisesta. Melkein jokainen suomalainen kantaa vähintään pienessä määrin kaljuuntumiseen liittyviä geenejä perimässään.
Molemmat isoisäni olivat kaljuja ja varsinaisia testohärkiä. Äidin isällä 11 lasta ja isän isällä kahdeksan. Äidin isä oli Lännen miehiä ja kolmasti naimisissa, jäi kahdesti leskeksi Amerikoissa. Sukututkimuksessa kävi ilmi että minulla on satoja pikkuserkkuja Jenkeissä.
Puolet serkuistani on myös kaljuja. Ei ole kaljuus heitäkään haitannut elämässä, hyvin ovat pärjänneet, siellä on ison mainostoimiston pomoa, YK-virkamiestä ja Aalto- yliopiston entistä johtajaa heidän joukossaan.
Kun me Possokka menemme sinun kanssasi yökerhoon, niin toinen meistä poistuu sieltä daamin kanssa ja toinen lähtee bussilla kotiin mahansa viereen nukkumaan ja kun kylkeä kääntää hän niin napa pysyy paikallansa.
2010- Anonyymi
Sinähän värjäät partaasi, onko sulla myös vaaleanpunaisiksi värjätut hepin karvat?
- Anonyymi
Alkoholismi on myös monitekijäinen tauti, jossa ulkoiset tekijät ovat vahvasti mukana ja perinnölliset tekijät vaikuttavat osaltaan sairastumisalttiuteen.
Alkoholismin on kauan tiedetty esiintyvän perheittäin.
Isä, broidi, systeri ja pahnan pohjimmainen vahinko joka kännissä siitetty ja kasvatettu tuloksena hermoheikko sbuge. - Anonyymi
Kiitos kun jälleen kerran huomioit minua, mutta sinun tapauksessa kaljuutesi johtuu siitä että olet lapsena harrastanut bodausta, ja vetänyt hormoneja iv:nä, suoraan suoneen, ja syykin on selvä että näyttäisit miehelle, pieni karvattomuus ei haittaa, jos on 55 kiloinen, teinipoika...
Mainitsit jossain vaiheessa kuplettilaulaja JaakkoTepon, joka teki tästä laulunkin, en tarkoita sitä alkoholisti työtöntä Ryynästä, vaan siitä lapsettomasta joka pruutalla veteli hormoneja...
Ehkä niissä korealaisissa on jokin peräkin, JaakkoTepolla on mukavia laulelmia, lieneekö vielä elossakaan, ainakin sai aivoinfartin ja sydärin muutamia vuosia sitten, olen jopa tavannut hänet muutaman kerran kun laulekseli jossain päin espoon keskusta, kun siellä päin vaimoni kanssa asuin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269