Se on kohta harjakaiset Marikonparkissa. Autoon kahvit mukaan päivän lämmikkeeksi.
Harjakaiset pankilla
18
828
Vastaukset
- Anonyymi
Matalahkot seinät näkyy tulevan!
- Anonyymi
Niinpä näkyy olevan katto vaan maan pinnalle.
- Anonyymi
Ihan samaa katoin et ihmeen matala.wille ryytmanni [persu.] vissiin tuloo vihkimään niin mahtuu seisomaan.
- Anonyymi
Pankki punkkeri. Toveri Putin tuhoaa sen kumminkin.
- Anonyymi
Tuleeko tämä.Harjakainen joka osti täältä kiinteistöjä..
- Anonyymi
Ainakin samat autot on päivästä toiseen siinä parkissa.... Keulat kohti työmaata...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin samat autot on päivästä toiseen siinä parkissa.... Keulat kohti työmaata...
Hetkinen.... Auto oli vaihtunut, mut sama ukkeli oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinulla aikaa seurata ketkä seuraa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä seuraan, seurataanko minua.
- Anonyymi
Pysyy velalliset nöyränä kun on mentävä kumarassa torppaan.
- Anonyymi
Kuka siellä uutta pankkia rakentaa? nim. olin aikoinaan vanhaa rakentamassa.
- Anonyymi
Mulkkumartat käyvät ensin st1 sit tulevat siihen kyttää sitten.
- Anonyymi
Siellä katsomosta rakentaminen onnistuu parhainten. Mitä lahjakkuuksia sitä on onkaan jouten tukien varassa.
- Anonyymi
Voi sua kunhan tulet aikuiseen ikään huomaat, että vaikka kuin olisi haluja ja ammattitaitoa tehdä töitä et kelpaa työmarkkinoille.
- Anonyymi
Halua ja ammattitaitoa. On tullut varmaan haettua paikkoja muualtakin kuin kotipitäjässä.
- Anonyymi
Kyllä töitä on haettu Oulu Kuopio Joensuu akselilla on ollut avoimia työpaikkoja, mutta kun ikää 60v eivät kutsu edes työhaastatteluun. Ikärasismi iskee ja lujaa vaikka kuin on ammattitaitoa.
- Anonyymi
Mihin sitten kelpaatte? Akan vieressä makaamiseen ja samalla vartioitte ettei kukaan vie sänkypaikkaa. Porstuaan edestä juuri lumet aamulla. Paskanpuhumiseen jää aikaa ja riittää.
- Anonyymi
Kyselijä mihin sitten kelpaatte? Oletko ollut työelämässä ollenkaan? taidat olla peräkammarin poika joka ei tiedä tämänhetkisistä työmarkkinoista mitään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad951503- 541043
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että394895- 163880
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632