Ensiapua ollaan lopettamassa rahan takia. Tiedättekö kuinka paljon sairaalan johto tienaa ja ajelevat sairaalan autoilla ja lataavat ne sairaalan sähköllä. Onko tämä oikein.
Ensiavunkohtalo
15
381
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sairaalan johtajat lataavat autojaan sairaalla.
- Anonyymi
Vai sairaalla lataavat autojaan johtajat. Käyttävät siis sairaita ihmisiäkö autojensa lataamiseen..potilaitako vai.
- Anonyymi
Onhan tuo aika luonnollista varsinkin kun lääkärit ja johtajat eivät tietääkseni paljon jämsässä asu vaan toisaalla. En näe siinä mitään korjattavaa.
- Anonyymi
Minulle sairaalan johtaja soitti lanssin ja poliisit kotiini vaikka minulla ei ollut mitään hätää.
- Anonyymi
Montako johtajaa siellä on. Olen nähnyt autot latauksessa.
- Anonyymi
Ehkä jos ajaa niitä päin vanhalla ladalla vahingossa niin saa tietää.
- Anonyymi
Kyllä se on oikeinn.
Näin on perussuomalaiset ministeri Juuso päättänyt. - Anonyymi
Katumaastureilla.
- Anonyymi
Ymmärsinkö nyt siis oikein että sairaalan johtelijat lataavat sairaitaan sairaalan sähköauton sähköllä!!??
- Anonyymi
joo joo näin se mänii,todella upiita miltein komiita..
- Anonyymi
Se päätöstäpä ei lie muutu parin kovempiäänisen metelillä. Kun toisaalla löytyykin päättäjiä.
- Anonyymi
Valtakunnan Persut on nyt ärsyyntynyt Katajasta ja Jämsä persuista, niin ei muuta ministeri Juuso (PS) Jämsän sairaalan lakkautusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunnan Persut on nyt ärsyyntynyt Katajasta ja Jämsä persuista, niin ei muuta ministeri Juuso (PS) Jämsän sairaalan lakkautusta.
Kertokaa nyt minulle rautalangasta miten tämä sairaala case nyt menee.
Sen tiedän että elokuun loppuun loppuu päivystys yöllä, muuten aamut ja illat pysyvät eiks niin? Osastopaikat loppuu myös ne jäljelle jääneet 30 vai? Mites viikonloput?
Mitenkä muut toiminnot mtk, a-klinikka, fyssarin palvelut, labrat, röntgen?
Mikä on sitten tämän poliisiaseman vastapäätä olevan tällä hetkellä tyhjän alueen mantra, tuleeko siihen jotain potilaita vastaanottavaa toimintaa vai mitä? Jos siihen jotain terveydenhuollon toimintaa rakennetaan kannattaisiko jo kuokka lyödä maahan.
Onko jatkossa ainoa paikka sairaalle tai potilaalle jyväskylän Nova, oli kellonaika ja viikonpäivä mikä vaan? Vai viedäänkö Novan ollessa täynnä Tampereelle.
Itse en ole pysynyt yhtään kärryillä koko himmelistä, ja tuskin kovin moni muukaan mukaanlukien hoitajat, lääkärit jne.
- Anonyymi
Olin perjantaina akuuttivastaanotolla jämsässä.
Piti tutkia niitä asioita joita Jyväskylässä Novassa erikoistuva lääkäri kirjasi omakantaani.
No, suola-arvot ovat alakanttiin, niille ei tehty mitään ei edes käsitelty.
Vasen puoli jalka ja käsi puutuneena ollut jo useamman vuoden, ei ratkaisua, niska ja selkä edelleen samassa kuosissa kuin ennenkin, lääkkeiden avulla mennään niiden kanssa.
Tämmöistä hoitoa jämsässä.
Kiitos kuitenkin ystävälliselle hoitajalle joka torstaina jär- Anonyymi
jatkuu... järjesti akuuttiajan, valitettavasti se oli vain tyhjä kortti kuten Topi Sorsakoski lauloi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986