Kun seitsemän aikaan tuli sähkökatko niin säikähdin ihan hemmetisti. Valotkin sammu asteittain ei mennyt kerralla kaikki pimeeks. Tänään oli varmaan se Fingridin katko. Katoin uloskin ja oli ihan aavemaisen pimeä.
Kun löysin kynttilän niin valotkin palautu.
Kyl nykyajan ihmiset on muuten liian riippuvaisia sähköstä. Mut eipä kerrostaloon nyt oikeestaan voi mitään takkaakaan laittaa. Pitää ostaa tuikku kynttilöitä kun en voi oikeita kynttilöitä edes polttaa.
Ja se varavirta lähde pitää ostaa
Sähkökatko
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan säikähtää nyt pimeellä kun sähköt menee yllättäen!
Mut tämä oli suunniteltu keskeytys niinku se noin viikon takanen. Laittakaa itsellenne Sallilan netissä tai soittamalla itselle tulee viesti suunnitelluista sähkökatkoista.
Nyt kesti tullakin hiukan pidempään, ja mä ehdein vähän jo ajatella, että on jotain ongelmaa kun valot välähti pari kertaa ennen kuin sähköt tuli takasin. Viimeksi sähköt tuli selvästi nopeemmin. Pattereilla toimivia tai ladattavia led-lamppuja on valtavat valikoimat. Kannattaa patterit ottaa irti, jos harvoin tarvii. Mulla on mm. pari taskulamppua ja sellanen pienen myrskylyhdyn näköinen
lajijasuris - Anonyymi
Itse laitoin saman tien foliohatun päähän.
- Anonyymi
Oli vaan niin ihmeellistä kun valot sammuu sillä hidastetusti. Ainoastaan tabletti jäi päälle.
Ulkona olijat ehkä vähän pelästyivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384