Sähkökatko

Anonyymi-ap

Kun seitsemän aikaan tuli sähkökatko niin säikähdin ihan hemmetisti. Valotkin sammu asteittain ei mennyt kerralla kaikki pimeeks. Tänään oli varmaan se Fingridin katko. Katoin uloskin ja oli ihan aavemaisen pimeä.
Kun löysin kynttilän niin valotkin palautu.
Kyl nykyajan ihmiset on muuten liian riippuvaisia sähköstä. Mut eipä kerrostaloon nyt oikeestaan voi mitään takkaakaan laittaa. Pitää ostaa tuikku kynttilöitä kun en voi oikeita kynttilöitä edes polttaa.
Ja se varavirta lähde pitää ostaa

3

270

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan säikähtää nyt pimeellä kun sähköt menee yllättäen!
      Mut tämä oli suunniteltu keskeytys niinku se noin viikon takanen. Laittakaa itsellenne Sallilan netissä tai soittamalla itselle tulee viesti suunnitelluista sähkökatkoista.

Nyt kesti tullakin hiukan pidempään, ja mä ehdein vähän jo ajatella, että on jotain ongelmaa kun valot välähti pari kertaa ennen kuin sähköt tuli takasin. Viimeksi sähköt tuli selvästi nopeemmin. Pattereilla toimivia tai ladattavia led-lamppuja on valtavat valikoimat. Kannattaa patterit ottaa irti, jos harvoin tarvii. Mulla on mm. pari taskulamppua ja sellanen pienen myrskylyhdyn näköinen

lajijasuris

• Anonyymi

Itse laitoin saman tien foliohatun päähän.

• Anonyymi

Oli vaan niin ihmeellistä kun valot sammuu sillä hidastetusti. Ainoastaan tabletti jäi päälle.
      Ulkona olijat ehkä vähän pelästyivät

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      262
      3218
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      75
      1281
    3. 66
      1203
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      180
      998
    5. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      62
      919
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      48
      913
    7. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      48
      824
    8. Mitä tekisit jos

Aamulla vierestäni heräisit
      Ikävä
      47
      762
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      41
      752
    10. Minkä alan

Ihmisiä kaivattunne on🤔
      Ikävä
      39
      708
    Aihe