Koulu uinti on todella epämukavaa. esim siksi että oppilaat vaan pakotetaan laittamaan itsensä muiden luokkalaisten eteen nakuna. itselläni jäi traumat. kun uima ope vain sanoi että uikaa allasta päästä päähän. minua alkoi sattua keuhkoihin koska ihmisiä oli niin paljon keralla uimassa. sanoin opelle että mulla on vaikee hengittää ja ope vaan sano et joo kyllä se siitä helpottaa mee vaan uimaan allas vaikka vielä kaksi kertaa päästä päähän. oisin voinu hukkua. että anteeks mut mitä helvettiä tekis mieli sanoa sille uima opelle että yritäppä vittu ite saaha happea kun Gloria menee suuhun kilo. ja keuhkoihin sattuu ja sit kaikki hyppii vielä päälle
Tarina uima koulusta
Anonyymi-ap
3
163
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäskö kuule sun opetella uimaan yhtä hyvin kuin osaat valittaa?
- Anonyymi
Tuskin siellä alasti uidaan, ellet oo naturisti ryhmässä.
- Anonyymi
Ihan ensimmäiseksi voisit opetella kirjoittamaan. Tekstisi on yhtä isoa kirjoitusvirhettä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747744Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583213- 372506
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj152126Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto352074- 221998
- 131897
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151683- 631628
- 181599