"Teknistä isännöitsijää käytetään eniten osakkaiden muutostöiden valvojana. Tässäkin tulee käyttää järkeä, sillä muutostöitä voidaan valvoa liikaa. Suuri osa muutostöistä voidaan valvoa paperivalvontana, jossa isännöitsijä tarkastaa, että osakkaan muutostyön toteuttavat pätevät asennusliikkeet (mm. putki- ja sähkötyöt). Isompien muutostöiden kuten märkätilamuutostöiden osalta valvontatyö voidaan ostaa ulkopuoliselta valvojalta. Tämä on yhtiön ja osakkaan kannalta parempi ratkaisu kuin mahdollisesti ammattitaidoton tekninen isännöitsijä remontin valvojana. Suurin osa isännöitsijätoimistoissa märkätilakorjauksia valvovista henkilöistä ei ole oikeasti pätevöitynyt märkätilavalvojiksi. Vain osa on. Toimintaa tehdään, koska se on isännöintitoimistolle hyvin kannattavaa. Valvontakustannuksista vastaavan osakkaan oikeusturva on järjestelyssä kyseenalainen, sillä hänellä ei ole oikeutta vaikuttaa yhtiön valvojavalintaan."
https://isannointivelho.fi/teknisen-isannoinnin-roolia-liioitellaan/
Teknisen isännöinnin roolia liioitellaan
Anonyymi-ap
0
143
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2623208Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741274- 661193
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180998- 62899
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47896- 48824
- 47762
- 40731
- 39708