Suomalainen elintarviketeollisuus kirittää talouskasvua!
Vastaukset 13
- Anonyymi
Hienoa! Eihän tätä teollisuutta missään muodossa, joko suorasti, tai epäsuorasti (kuten raaka-aineiden tuotantotukena) tueta verovaroilla?
- Anonyymi
On todella hienoa!
Pitää löytää keinot kotimaisen ruuan kulutuksen edistämiseen ja elintarvikkeiden viennin kasvattamiseen sekä alan kansainvälistymiseen. - Anonyymi
Todella hienoa, pitää löytää keinot kotimaisen ruuan kulutuksen edistämiseen ja elintarvikkeiden viennin kasvattamiseen sekä alan kansainvälistymiseen. Ruokavientiä on lisättävä rajusti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todella hienoa!
Pitää löytää keinot kotimaisen ruuan kulutuksen edistämiseen ja elintarvikkeiden viennin kasvattamiseen sekä alan kansainvälistymiseen.Hieno. Seksioppassa jo suositellankin sitä kotimaisen ruuan kulutuksen edistämistä. Suositellaan porkkanoita tunkea peräaukkoon. Ruokatuotantolla on tulevaisuutta. Hetkellä on menossa kampanja, missä tulevat sukupolvet ovat ainaski porkkanoiden suurkuluttajia. Jos ovat oikein kekseliäitä, silloin osattan jo muutakin ruoka johonkin tunkea. Opetelisivat vaika, että ruuan kanssa ei leikitä.
- Anonyymi
Kiinan jättiläisnavetat eivät riitä tuottamaan maitoa kotimaan väestölle
- Anonyymi
juup,
meijjän meijjeri,
tekee einespullia,
saksalaisista teuras perkeistä... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juup,
meijjän meijjeri,
tekee einespullia,
saksalaisista teuras perkeistä...Ikivanha tapaus, ostettu suurtalousjakelun tarpeisiin, pisara meressä. Tästä einespullakohusta edelleen jankuttava tekee itsestään pellen ja kärpåsestä härkäsen. Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikivanha tapaus, ostettu suurtalousjakelun tarpeisiin, pisara meressä. Tästä einespullakohusta edelleen jankuttava tekee itsestään pellen ja kärpåsestä härkäsen. Säälittävää.
Hesan suurkeittiöiden raaka-aine!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
juup,
meijjän meijjeri,
tekee einespullia,
saksalaisista teuras perkeistä...Minä olen oppinut lapsuudessani, että kala perataan (perkeet), muut eläimet teurastetaan (teurasjäte)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen oppinut lapsuudessani, että kala perataan (perkeet), muut eläimet teurastetaan (teurasjäte)
Joillekin ei oppi mene päähän....
- Anonyymi
Minunkin täti oli 36 vuotta paahtamassa kahvia Helsingissä.
Hänkin oli elintarviketyöläinen - nyt eläkeläinen.- Anonyymi00013
Suomalainen kahvi on parasta. Kävin kerran Ruotsissa ja siellä kahvi oli aivan tavatonta kuraa
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Suomalainen kahvi on parasta. Kävin kerran Ruotsissa ja siellä kahvi oli aivan tavatonta kuraa
Ruotsissa tumma paahto on yleisintä ja suosituinta. Suomessa taasen vaalea paahto.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää65788- 158784
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100740Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193646- 22592
- 61582
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35534On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78480- 39465
- 57455
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75447Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429- 54418
- 40407