Siis tänään vietetään Älä osta mitään - päivää ja Black Friday -ostopäivää
Kumpaan kategoriaan kuulut.
Älä osta mitään
17
168
Vastaukset
- Anonyymi
Osta perunoita, leipää, omenoita, ruokaakin, suomalaisia tuotteita.
- Anonyymi
Meedian hömpötystä, ostan ja syön mitä haluan.
- Anonyymi
Nojaa.
Taidan kuulua semisti kumpaankin joukkoon. Ikuisena kitupiikkinä en mieluusti osta yhtään mitään. Nyt ois parit pakkohankinnat, toki olen tarkkaillut tarjoukset.
Ilmeisimmin käy, teen parit ostokset. Mutta eivät ole tarjouksia, koska sopivat ei ole tarjouksessa nyt. Vähän sinnepäin olevia tuotteita ois, mutta kamat ei vastaa tarpeitani. Eivätkä edes olisi erityisen halpojakaan.
Kyllä tarjoukset pitää katsoa, jos on tarpeita. Pelkkä hinta ei ole mikään syy ostaa yhtään mitään.
=DW= - Anonyymi
Onneksi tänään ei tarvitse ostaa ja maksaa yhtään mitään. Eilen söin ulkona ja maksoin koko porukan murkinat. Nyt syödään säästäväisesti kotiruokaa vähän aikaa.
Tilaan viikon tai kahden viikon ruuat kotiin, k-citystä tai prismasta voi tilata muutakin tarpeellista.
Tavaraa voi tilata ulkomailta halvemmalla, sähköpyörääni saisi uuden akun ulkomailta 130 eurolla jos uskaltaa tilata ! ? suomessa sama akku maksaa 550 euroa.
Vanha tarvitsee harvoin ostaa vaatteita, sisällä pärjää melkein alushousut asusteena ei tule pyykkiä, eikä vaatteet kulu komerossa.Kävin ostamassa viikon ruokaostokset ja koiralle ruoat.Kuten joka perjantai oli musta tai ei.
- Anonyymi
Orpo Purra halituksen oph vika että pertsikin akku maksaa liikaa
Oph on maksanut lian suuria palkkoja riistänyt köhää
Työ kiinastunut
Onneksi pertsikki parantaa tyllisyyttä ostaaa aakun kiinasta jotta työlisyys saadaan nyt nosuun kyllä maahan muuttajien avula Köyhä kiittää riisto loppui ainakin- Anonyymi
Vittuaks muille kuuluu mitä teen, mulla on ihan hyviä kiinalaista elektroniikka kokemuksia, jos saman tuotteen saan monta kertaa halvemmalla ulkoa niin varmasti käytän hyväksi.
Ulkomailta ostaessa syytä olla varma mistä ostaa ettei tule huiputetuksi. Anonyymi kirjoitti:
Vittuaks muille kuuluu mitä teen, mulla on ihan hyviä kiinalaista elektroniikka kokemuksia, jos saman tuotteen saan monta kertaa halvemmalla ulkoa niin varmasti käytän hyväksi.
Ulkomailta ostaessa syytä olla varma mistä ostaa ettei tule huiputetuksi.Nimmari vielä etten huiputa.
- Anonyymi
Tukekaa nyt persut persuhallitustanne ja ostakaa, ostakaa, ostakaa,
jos teillä on vielä ostovoimaa...Minusta on vähän ristiriitaista tuo ostovoiman perään huutaminen, kun toisaalta pitäisi vähentää kulutusta ilmaston hyväksi.
Mitä sitä nyt vaaditaan, ostovoimaa vai vähemmän kulutusta. No kuka kai mitäkin, mutta yksiinhän ne ei sovi.- Anonyymi
Tellukka kirjoitti:
Minusta on vähän ristiriitaista tuo ostovoiman perään huutaminen, kun toisaalta pitäisi vähentää kulutusta ilmaston hyväksi.
Mitä sitä nyt vaaditaan, ostovoimaa vai vähemmän kulutusta. No kuka kai mitäkin, mutta yksiinhän ne ei sovi.Osuit kerrankin ytimeen.
=DW=
- Anonyymi
Orpo ja Purra ovat syy päitä perstikin hintojen nousuun kun maksavat liikaa palkkaa mutta perstikki on keski nyt ovelan vedon ostaa kiinasta kamaa niin hallitus ei pääse ryöstämään köyhiä työläisiä ja työpaikat lisääntyykun tuodaan matua
Kaksi tai useampia kärpäsiä yhdellä iskulla ryöstö loppuu ja työ pakat kasvaa kaikki vottaaNyt kerrot ihan omiasi, ostan nykyään hyvin vähän sekin ihan tarpeellista, jos esim. pyykinpesukone menee rikki ostan uuden tai vastaavaa.
Toista oli vielä kymmenen vuotta sitten.
En ostanut mitään, en yhtään mitään.
Ollut muita harrastuksia, niin ei tullut shoppailu mieleenkään.- Anonyymi
En ostanut mitään.
- Anonyymi
Tää bf on samanlaista hölöä amerikanhömppää jota suomalainen media itsetunnottomina omien perinteiden väheksyijinä tyrkyttää suomalaisille...pah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423