Ulinaa, kalinaa

Anonyymi-ap

Voihan aleksanterinliitto ja kaiken maailman svetlanan tuherot!
Näitä petoja löytyy Kainuustakin paljon.
Tuota ruikutusta riittää, ettei pääse rajan taakse.
Raja pysyy kiinni, ja parempi ottaa maamiinat käyttöön.

9

216

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perussuomalaisten laariin ropisee kaikki tämä. Vihervasemmistolla on hirveä tuhovimma päällä.

• Anonyymi

Rasismin voisi jättää vähemmälle. Surullista on että kaikki puolueet Eduskunnassa ja Media kannustaa rasistiseen käytökseen.

• Anonyymi

Ei ole rasismia. Tämä on arkirealismia.
        Kyse on Suomen turvallisuudesta.

• Anonyymi

Ei ole rasismia ryssäviha vaan ihan realismia. Historia opettaa että idästä ei ole koskaan tullut muuta kuin harmia.

• Anonyymi

Hitlerkin harjoitti Arkirealismia. Jostain syystä kaikki ei tänä päivänä samaa mieltä Hitlerin arkirealismin kanssa.
      Kun itse luodun kriisin varjolla kannustetaan rasistiseen käytökseen viattomia ihmisiä kohtaan niin tämmöistä ei järkevä ihminen hyväksy.

• Anonyymi

Mikä on itse luotu kriisi?
        Mikä on Putinin arkirealismi???

Raja pysyy kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on itse luotu kriisi?
        Mikä on Putinin arkirealismi???

Raja pysyy kiinni.

Laittoman vallankaappauksen tukeminen 2014 oli Lännen virhe. Toinen virhe oli että yritettiin pakottaa sisällissodan jälkeen Itä-Ukraina Usan hallinnon alaiseksi. Olisiko Itä-Ukrainan itsehallinto, mutta osana Ukrainaa, ollut paha asia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laittoman vallankaappauksen tukeminen 2014 oli Lännen virhe. Toinen virhe oli että yritettiin pakottaa sisällissodan jälkeen Itä-Ukraina Usan hallinnon alaiseksi. Olisiko Itä-Ukrainan itsehallinto, mutta osana Ukrainaa, ollut paha asia.

Lännen olisi pitänyt painostaa Kiovan hallintoa hakemaan kompromissia rikkomiensa Minskin sopimusten tilalle. Suomi Lännen mukana hoki että Ukrainalla on oikeus.

• Anonyymi

Eihän tänne ole ollut kenenkään pakko tulla yhtään mistään. Jos ei maa ja tavat miellytä voihan asianomainen ottaa kimpsusa ja lähteä muualle. Ja kaikki esim. venäläiset eihän heitä ole pakotettu tulemaan vapaaehtoista kaikki. Jos on kaipuu ns. äitivenäjän helmaan eihän se ole kuin mennä sieltä mistä pääsee.
      Se että ollaan täällä ja valitetaan olosuhteista ja olemisestaan, tekee asianmukaiset muutokset kohdallaan ja muuttaa pois.
      Luulisi noiden asioiden olevan päivän selviä, ilman että vain valitetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6004
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3101
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      24
      2386
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2048
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1741
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1656
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      26
      1582
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1511
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe