Kyllä Eetu on fiksu poika , Eetu osaa tehdä joulutortun. Eetu tekee sen itse keksimällään tyylillä. Eetu osaa laittaa luumuhillon taikinalevyn päälle ja pyörittää sen rullalla. Sitten Eetu osaa leikata rullasta pienempiä paloja. Sitten Eetu osaa paistaa sen uunissa. Kyllä Eetu osaa, on se fiksu poika. Seuraava "Eetu" varmaan keksii että laittaa taikinalevyn päälle hillon ja toinen taikinalevy päälle, tämä on kyllä niin vaikea suoritus että sen keksimiseen voi mennä aikaa. Vain fiksut Eetut ylittävät uutiskynnyksen.
Eetun torttu
Anonyymi-ap
8
652
Vastaukset
- Anonyymi
Seuraava toktikkaaj varmaan keksii että sen voi paistaa rullana
- Anonyymi
luulin ekana et eetu olij joku 6 vuotias ko tommosen keksi ,taju meni ko sehän onki 29 vuotias ei saatna ,, eikö tajunnut et nyt dille dong munasit oikein tosissa ittesi.
- Anonyymi
Kyllä Eetu ehkä 30 vuotiaana jo osaa tehdä tähden. Tähti pitää ensin opetella että mikä se on. 🌟.
- Anonyymi
29 vuotias ja vasta löysi tik tokin ,, ei saatna lopeta heti ,,kaikki nauraa.
- Anonyymi
Torttu- Eetu
- Anonyymi
Jokohan tuollaiselle torttumallille on haettu patenttia?
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511497
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16585ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412