Asunto törkysessä kunnossa, mihin tulee ottaa yhteyttä? Onko kukaan saanut rahallista korvausta moisesta?
Loppusiivous tekemättä, mihin yhteys kuka maksaa??
12
167
Vastaukset
- Anonyymi
Yhteys asunnon myyjään, tietysti! Mutta älä odota korvauksia, eihän mitään korvattavaa ole.
- Anonyymi
Lisää näin tarpeellisia palstan aktivointeja !!
- Anonyymi
Ota yhteyttä aso myyjään. Järjestävät siivoojan paikalle ja laskuttavat edellistä asukasta. Mulle kävi samalla tavalla eli kämppä oli superpaskanen. Joku ämmä oli asustellut siellä alkoholistiukkonsa kanssa
- Anonyymi
riippuu firmasta, mulle ei järjestetty siivoajaa, itse sain kuurata ja sain muutaman kympin vaivan palkaksi siivousvälineistä kuittia vastaan..ja aika ylimielisen vastaanoton sain kun tästä ilmoitin. Hiukan tekisi mieli jättää samaan kuntoon tää lähtiessä, mun tuurilla kuitenkin perisivät vakuudesta tai keksivät jonkun naarmun seinässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
riippuu firmasta, mulle ei järjestetty siivoajaa, itse sain kuurata ja sain muutaman kympin vaivan palkaksi siivousvälineistä kuittia vastaan..ja aika ylimielisen vastaanoton sain kun tästä ilmoitin. Hiukan tekisi mieli jättää samaan kuntoon tää lähtiessä, mun tuurilla kuitenkin perisivät vakuudesta tai keksivät jonkun naarmun seinässä.
Tätä mietin kanssa, kun entinen asuntoni kyllä käytiin pikkutarkasti läpi ja nykyistä tuskin on kukaan käynyt edes vilkaisemassa ja sama yhtiö kyseessä. Hieman epäreilua sanoisinko.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tätä mietin kanssa, kun entinen asuntoni kyllä käytiin pikkutarkasti läpi ja nykyistä tuskin on kukaan käynyt edes vilkaisemassa ja sama yhtiö kyseessä. Hieman epäreilua sanoisinko.
Onko kyse Hasosta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse Hasosta?
ainakaan mulla ei ole hasosta kyse vain ihan "kaupallisesta" toimijasta joka harrastaa myös asunnonvuokrausbisnestä tämän asumisoikeuden lisäksi.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
ainakaan mulla ei ole hasosta kyse vain ihan "kaupallisesta" toimijasta joka harrastaa myös asunnonvuokrausbisnestä tämän asumisoikeuden lisäksi.
Hasossa on kyllä omankokemuksen mukaan hyvä lopputarkastussysteemi. Ensin käydään 1 käynnillä ja sitten tullaan loppukäynnille ja sen jälkeen sitten saat indeksikorotuksen takaisin. Asomaksun olet jo saanut ennen tätä.
- Anonyymi
Asot ovat asumismuoto, jota en ymmärrä. En mitenkään...
- Anonyymi
No voi sua pikkasta...
- AnonyymiUUSI
Siitä voi laskuttaa kyselemättä 20e tunti ja vedättää tunteja omantunnon mukaan. Vähentää summan maksettavasta vuokrasta. Jos omistaja kitisee käskee viemään oikeuteen. Jos yrittää pimittää takuita uhkaa raastuvalla josta saa turpiin + käyntikulut.
Kannattaa ottaa kuvia ja valmistella näytöt etukäteen.- AnonyymiUUSI
Älkää vaan uskoko kaikkea mitä internetissä sanotaan. Teillä on sopimus vuokrasta ja jos sitä suorita voi vuokranantaja hakea sitä rosiksen kautta ulosottoon ja se myös menee läpi, että heilahtaa. Sitä ennen se laittaa kuitenkin perintäfirman asialle joka lisää laskuun omat kulunsa ja palkkionsa.
Toisaalta jos yritätte lähettää laskuja vuoranantajalle ilman mitään sopimusta niin ne pyyhkii sillä paperilla p....ään samoin kuin niillä kuvilla. Ja jos näillä näytöillä menette rosikseen haastamaan vuokranantajaa niin ne nauraa teiät ulos sieltä alle minuutissa.
Konsultoikaan riitaoikeudelliset manooverit tuntevaa henkilöä ennen kuin alatte toimia niin tulee vähemmän albatrosseja tuulettimeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!
Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v3710545- 332307
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla342181- 941656
Tänä aamuna
Meidän päivä olisi lähtenyt hyvin käyntiin. Oli hirveä stondis ja olisin halunnut panna sinua pitkään ja kunnolla. Josku771289Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511260Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?771153Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51135- 52946
Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?260919