Tohmajärveltä muuttanut alaikäisen raiskaaja assuu Kuhmossa ja onko jatkanut tapojaan?
Vieläkös se....
20
1542
Vastaukset
- Anonyymi
Ka en tunne enkä tiijä
- Anonyymi
Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille
- Anonyymi
kuulemma nähty akkas kanssa suutelevan.
- Anonyymi
Onko suutelu johtanut yhdyntään?
- Anonyymi
Joo ja sit oltiin kolmenkimpassa
- Anonyymi
Kaksiosainen etunimi J - A
- Anonyymi
Jaa- A..
Hankala sanoa.
- Anonyymi
Tohmajärven sivulla on koko porukan nimet ja tuomiot
- Anonyymi
Onko missä töissä täällä.
- Anonyymi
Töissä, hahhaaahh, pöljähän nä oot. Töissä, hihijujjjjjibhhuilihrdlgyjj
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Töissä, hahhaaahh, pöljähän nä oot. Töissä, hihijujjjjjibhhuilihrdlgyjj
Se on kuin kuhmolaenen persu. Miksi tehä töitä, kun voi elää muiden rahoilla
- Anonyymi
Onkohan se tuo irokeesitollo joka auton romusa tuopi toisten pihaan.
- Anonyymi
Ei vittu ole tosi että näin vähällä pääsivät
https://www.kaleva.fi/hovioikeus-lievensi-tohmajarven-seksuaalirikostuom/2190432 - Anonyymi
Kyllä se on hengissä ja on niemiskyläläinen.
- Anonyymi
Hulluja Kuhmossa riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hulluja Kuhmossa riittää.
Tuokin hullu tuontitavaraa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuokin hullu tuontitavaraa
Oo vittu tyytyväinen että tässäkin kylässä on tuontitavaraa! Et omista kuitenkaan Kuhmoa. Eikä kaikki tulijat ole outoja, enemmistö outoutta näkyy teissä orginelleussä dorkissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oo vittu tyytyväinen että tässäkin kylässä on tuontitavaraa! Et omista kuitenkaan Kuhmoa. Eikä kaikki tulijat ole outoja, enemmistö outoutta näkyy teissä orginelleussä dorkissa.
Höpöhopö
- Anonyymi
Pysyisivät omilla paikkakunnilla
- Anonyymi
Ilman tuonti hulluja pärjättäisiin oikein hienosti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384