Maailman suurin autonvalmistaja Toyota on taas julkaissut uuden sähköauton bZ3C.
https://youtu.be/CeW7z3AwHdU?si=8r4lXt3j5LPF9jUF
Autossa on uudentyyppisen ajoakut, range lienee jotain 1000 km paikkeilla ja latausnopeus muutamia minuutteja, vartti korkeintaan.
Taas uusi sähköauto bZ3C
18
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän se, Bz3c on oikeasti Byd Seal Toyotan logolla. Taattua kiinalaista laatua, Toyotan hinnoilla.
- Anonyymi
Kiinan hallituksen kanssa (FAW group) yhteistyössä tehty.
- Anonyymi
Puuttuuko siitä jo tehtaalta lähtiessä yksi pyörä?
- Anonyymi
Luultavasti. Ja helmat ruostuu jo kaupan pihasta ajettaessa.
- Anonyymi
Jumankauta että on noloa.
- Anonyymi
Ja vielä rumempi mitä tämä nykyinen joka ei kelpaa juuri kenellekään..
- Anonyymi
Joopa joo. Samaa tohkoteknologiaa. Jäljessä eurooppalaisesta. Jabpokenonin irvistys.
Jos kiinalaiset kehittää uudenaikaisen akkutyypin niinkuin varmaan tekee, niin ei ne sitä Toyotalle anna - Anonyymi
Eipä tullut Toyotasta Vuoden Auto 2025 voittajaa. Saa nähdä mistä tulee, kunhan ei aasialaisesta.
- Anonyymi
Tuleeko edes puolen vuoden autoa, kun vedetään jo pois markkinoilta.
- Anonyymi
Noilla renkailla Suomen teille?
- Anonyymi
BYD tarjoaa sähköisen voimansiirron. Siinä on yksi sähkömoottori TZ200XS003, jonka teho on 200 kW (268 hv) ja jonka toimittaa BYD:n kokonaan omistama tytäryhtiö Fudi Power, joka valmistetaan Changshassa. Suurin nopeus on rajoitettu 160 km/h.
- Anonyymi
Pisimmän toimintamatkan odotetaan olevan 500-600 kilometriä,
https://www.pcauto.com/my/news/toyota-bz3c-a-model-collaboratively-produced-by-toyota-and-byd-the-travel-range-will-exceed-500km-14281 - Anonyymi
Vetokoukkua ei kannata irrottaa keulasta, säästyy siirtäessä aikaa.
- Anonyymi
Ranke, ranke, ranke! Amispojat ovat täpinöissään opittuaan uuten ulukomaan sanan!
- Anonyymi
No käytetään sitten suomea, eli toimintamatkaodottama.
- Anonyymi
BYD on halvempi eli kannattaa se ostaa mielummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
BYD on halvempi eli kannattaa se ostaa mielummin.
Niin mutta kun Toyota! Älä pidä muita jumalia kuin Toyota!
- Anonyymi
Onpas vaan ubea Toyota ja kaikki toimii sähköllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla583939- 512780
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162073- 991953
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141887Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841629Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3561480Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511420Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81416- 581187