milloin Kiljunen ilmoittaa eroavansa eduskunnasta?

Anonyymi-ap

Se on se eroilmoitus, jota tässä odotellaan.

17

200

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Entäs peku toveri?! Valheellista disinformaatiota sodan kulusta jo vuodesta 22

• Anonyymi

Jällein DEMARI näytti oikean luonteensa, eli pettää aina.

• Anonyymi

Ei kai sentään persujen veroisia sentään?!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai sentään persujen veroisia sentään?!

Ei todellakaan Persujen veroisia vaan pahempia on Demarit

• Anonyymi

Jos Kiljunen ei itse ymmärrä erota.
      Niin eiköhän eduskunta erota.

• Anonyymi

Kuvitteleeko Kiljunen oikeasti että voi jatkaa kansanedustajana, kun luottamus on mennyt?

• Anonyymi

Fiksuimpia ihmisiä on Sir kiljunen.sanoo sen mitä lampaat ei uskalla sanoa

• Anonyymi

"– Minulle suomettuminen oli pienen maan upea selviytymistarina. Minusta se oli kunniakas tie. Ei se mitään antautumista ollut."

Suomettuminen kunniakasta?

• Anonyymi

Häpeällinen loppu uralle.

• Anonyymi

Onko Kiljunen ollut vanhemmiten vaimonsa ohjauksessa? Kuinka syvällä viides kolonna on Suomen rakenteissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Kiljunen ollut vanhemmiten vaimonsa ohjauksessa? Kuinka syvällä viides kolonna on Suomen rakenteissa?

Ei liene sattumaa, että Venäjä myönteinen Kiljunen on ajanut Ottawa -sopimusta.

• Anonyymi

potkut antaa edustajan oman vaalialueen äänestäjät. Seuraavan kerran 2027, Kiljunen saattaa muutenkin luopua ikänsä puolesta. Enemmän minä odotan tilannetta kun persujen ja kokoomuksen kannatus tippuu. Nyt 90 paikkaa, jos se paikkamäärä esi. tippuisi kolmanneksella, niin että toisen joukkueen paikat puoliutuisi. Mutta kansa ei halua. Mutta mitä teksi demarit? No, ei ainakaan mitään köyhien ja huonossa asemassa olevin eteen.

• Anonyymi

– Olimme iloisia kuullessamme, että Kimmon suhtautuminen suljettuun rajaan, venäjänkielisten koulujen ja luokkien sulkemiseen sekä syrjivään lakiesitykseen, joka kieltää oleskeluluvan voimalla Suomessa asuville venäläisille kiinteistökaupat, on suurin piirtein sama kuin meidän, yhdistys kertoi.

• Anonyymi

Kimmon on erottava!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimmon on erottava!

Onko Kimmo ryssien vai suomalaisten puolella?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko Kimmo ryssien vai suomalaisten puolella?

Kimmon toinen jalka on Suomen puolella ja toinen on livennyt Venäjälle.
        Vaimonsa suosittelee siirtymistä kokonaan Venäjän puolelle, ainakin ideologisesti, käytännössä asutaan Suomessa koska rahat elämiseen tulevat Suomen kansalta.

• Anonyymi

"Hän on toiminut SDP:n kansanedustajana vuosina 1995–2011 ja uudestaan vuodesta 2019 alkaen"

Varsin monta vuotta. Pelottavaa tietäen nyt hänen ajatusmaailmastaan. Mutta miksi ensimmäinen jakso oli puolitoista kautta?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe