Kannattaako Nordnet Indexfond Sverigeen sijoittaa? Miksi ei, miksi kyllä?
Nordnet Indexfond Sverige
3
189
Vastaukset
- Anonyymi
Haluaisitko tarkentaa, mitä olet kysymässä? Kun vaihtoehtoja on ainakin:
- kannattaako Ruotsin markkinoille sijoittaa
- kannattaako Ruotsin markkinoille sijoittaa juuri tuohon indeksiin
- kannattaako Ruotsin markkinoille tuohon kyseiseen indeksiin sijoittaa juuri tuon Nordnetin rahaston kautta- Anonyymi
Nyt sorruit kyllä omaan kikkailuun, kysymys on ihan selkeä ja yksikäsitteinen.
Minä en kyllä vastausta tiedä...
- Anonyymi
Hyviä kysymyksiä, vaikka kikkailevia. Enkä nyt odota kenenkään ennustavan tulevaisuutta.
Ajatukseni on pitää sijoitukseni ehkä siinä 15 vuotta, jolloin jäänen eläkkeelle. Sen jälkeen tarvitsen rahaa. Mitä mieltä olet aavistelustani, että tähän kannattaa/ei kannat sijoittaa?
Suomalaisia osakkeita minulla on:
Neste
Nordea
Valmet
Kemira
UPM Kymmene
Elisa
Sampo
Konecranes
Kesko Corporation
Mandatum
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle212684Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671679Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A71657Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1141603Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.471533Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell911474Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681366Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001214Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311147En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521106