Ai että, legendaarinen sportti-Toitsu Celica tekee kuuman comebackin! Kohta pääsee pemareita kyykyttämään ja irtosoraa pöllyttämään kuin Kankkunen ikään!
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/dd4de24d-c041-4907-a6f6-38026e84eb24
Celica tekee paluun!
15
160
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sulla taida olla rahaa ostella sitä celicaa, muuten ihan kaunis ajatus...
- Anonyymi
Vaikea ostaa kun markkinoilletulosta ei ole vielä tietoa.
Päivämääräkin oli julkaisulle annettu, auton konseptimallin kun pitäisi nähdä päivänvalo tammikuussa 2025.
Eli tulee ehkä joskus kuten Toyotan lupailut kaikesta muustakin :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea ostaa kun markkinoilletulosta ei ole vielä tietoa.
Päivämääräkin oli julkaisulle annettu, auton konseptimallin kun pitäisi nähdä päivänvalo tammikuussa 2025.
Eli tulee ehkä joskus kuten Toyotan lupailut kaikesta muustakin :Djuu on se vaikea ostaa jos sitä ei ole
mutta on myös vaikea ostaa jos rahaa ei ole
suomalaiset ajaa keskimäärin 3000 euron autoilla joten tommonen 80t euron auton ostaminen on mahdollista vain pienelle vähemmistölle
- Anonyymi
Taas yksi versio Toyotan surkealla tekniikalla.
- Anonyymi
Onko tämäkin Celica Subarun tekemä? Suprahan on taas BMW:ltä hankittu kosmeettisin muutoksin.
- Anonyymi
70-luvun Celica, nam nam.
- Anonyymi
rousk rousk, rust rust
- Anonyymi
Haaveilkaa poitsut. HAAVEILKAA. Köyhän ilmainen huvitus on vilkas mielikuvitus 🤷♂️
- Anonyymi
siinä vaiheessa kun ei enää ole haaveita voi sanoa että elämä on ohi
harmi sun kohdalla
- Anonyymi
mahtavaa uusi selica tulee varmasti , vety käyttöisenä ja voimaa riittää , menee tilaukseen .
- Anonyymi
Hahahahahahah. Hihihihihihihii. Monesko tojo menossa tilaukseen tänäkin vuonna. Muhahahahahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahahahah. Hihihihihihihii. Monesko tojo menossa tilaukseen tänäkin vuonna. Muhahahahahah
Olisit kysyny et montaks Toyota liikettä omistat :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
uusi selica on takuu varmasti vety auto ja se tulee olemaan myynti- menestys kaikkialla maailmassa , näin se menee , suomeen avataan ensi vuonna lukematon määrä uusia vety asemaa ja laitoksia . patteri autot päätyvät parin vuoden-aikana museooom ja niille nauretaan joka paikassa ,
- Anonyymi
Ai kun Honda teki uuden Preluden niin nyt sitten Tojo tekee Celican?
- Anonyymi
Mikäs firma sen nyt tekee Suprakin on Bmw tekniikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla654040- 512790
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta162143Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä141977- 991963
Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841639Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?3591503Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511430Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81426- 581197