Pakoon viranomaisia.

Anonyymi-ap

Olisi tarve lähteä piiloon viranomaisia. Olisi haku päällänsä, oikeudenkäyntiä puskisi päälle mutta en millään uskaltaisi mennä kuuntelemaan sinne ikäviä totuuksia. Mielummin eläisin harhaisessa rinnakkaistodellisuudessa täällä nettimaailmassa.

Onko kellään heittää mitään vinkkilöitä mitkä olisivat parhaat piileskelykeinot ja -paikat? Mitä pitäisi tehdä jos lomautus loppuu, olisi jokseenkin noloa jos poliisit tulisivat duunipaikalta toisesta kerroksesta hakemaan. Mitä Jussikaan aiihen tuumaisi?

Kotiinkaan ei uskalla oikein mennä kun virkaloiset saattavat tulla koputtelemaan ovelle. Hyöhän saattaisivat viedä nuijan varressa olevan pikkutytön juttusille.

MINULLA ON SUURI TARVE JATKAA HARHAISUUTTANI!!!!?!??!!!!?

37

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy minulta, ymmärrän sinua.
      T:Pena

• Anonyymi

On aina hienoa, kun löytyy jaettua kohtalontoveruutta.

• Anonyymi

Tekeekö pesuhuone remotteja?
        Kannattaako pyytää tarjous?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekeekö pesuhuone remotteja?
        Kannattaako pyytää tarjous?

"Tilaa Maalausliike V. Låäperi Oy remonttiin!"

• Anonyymi

Hauskaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!

• Anonyymi

Ou Jee Ou Jee

• Anonyymi

Kiitos samoin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin!

Ole hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvä.

Kiitos,kiitos

• Anonyymi

Saiko toimitusjohtaja lopputilin luottamuspulan takia?

• Anonyymi

Puskaparkki🤡

• Anonyymi

Vuokraa asuntoauto ja lähe sillä vähä kiertelemmää 😉

• Anonyymi

Eikö asuntoautossa lie kylmä jos sitä ei saa sähköihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö asuntoautossa lie kylmä jos sitä ei saa sähköihin?

Noin höperö tyyppi kyllä keinot keksii asuntoauton lämmittämiseksi 🤭

• Anonyymi

Tilaa Maalausliike V. Läåperi Oy remonttiin!

• Anonyymi

"Haluamme olla asiakkaillemme vain parasta tarjoava maalausliike."

• Anonyymi

Kevät toi kevät toi duunarin, kevät toi kevät toi maalarin….

• Anonyymi

Ja polliisin ja tuomarin ja ja ja.....😄

• Anonyymi

Tämähän onkin varsin musikaalinen ketju. Melkein jokaisessa kommentissa viittausta johonkin biisiin.

Saataisiinko tämän palstan keskustelijoista Elämäni Biisi kuvauksiin rytmiryhmä? Parin yrittäjän lisäksi yksi poliisivartiossa ja käsiraudoisa, he istuisivat tuoleissa, soffalla olisi Pena ja isopomo. Ståhlin Katja arvuuttelisi kenen biisi mahtaa olla Jore Marjarannan tulkitsema ”Kevät toi kevät maalarin”.

• Anonyymi

Ja kenen biisi olisi JP Leppäluodon kajauttama ”Nyt mua viedään linnasta linnaan”?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kenen biisi olisi JP Leppäluodon kajauttama ”Nyt mua viedään linnasta linnaan”?

Kenen biisi ois Diandran versio biisistä ”Annan toisten mä talletella suuret setelit”?

• Anonyymi

Maalausliike V. Läåperi Oy on ammattitaitoinen vesieristyksiä tarjoava yritys Imatralta.

• Anonyymi

Kuvista päätellen tosiammattilaisia
        🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kerran lähti eräältä tanssipaikalta mies karkuun järkkäreitä ja meni paskahuusin alle piiloon sieltähän se sitten löyty, kun poliisit tuli hakemaan.

• Anonyymi

Paskamainen juttu.

• Anonyymi

Maalausliike V. Läåperi Oy: "Teemme laadukasta jälkeä sovitussa aikataulussa."

• Anonyymi

Onko piilopaikka maalausliikkeen tiloissa?

• Anonyymi

Voi hellantuuteli sentään 😘 Olepas nyt reipas ja mene heti huomenna ilmottautumaan polliisille niin asiat alkaa sitä kautta selviimää. Et sie piileskelemällä mitään voita - päinvastoin!

• Anonyymi

Käpykaartiin, ei ole muuta vaihtoehtoa. Mettään asumaan.

• Anonyymi

"Yrityksen Tekijä ja Duunari Oy (2812245-6) liikevaihto oli 302 803 euroa 2023 ja työllisti 2 henkilöä. Liikevaihto laski 31,0 %. Liiketoiminnan tappio oli −54 221 euroa ja liikevoittoprosentti oli -17,9 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli -11 %"

• Anonyymi

Siellä tyhjässä hallissako piilopaikka onkin?

• Anonyymi

Duunari on kertonut pelkäävänsä hallissaan yksityishenkilöä, jonka kokee "asiakkaakseensa". Laitetaan asiakirja jakoon jossain vaiheessa.

Se, että poliisi on lähtenyt sekopäisiin touhuihin mukaan, on jotain maallikolle käsittämätöntä. Kuka niiden puuhista taas tietää, ymmärtävät eivät ne kykene hoitamaan tehtäviään ja sekoilevat, kuten nämä kaksi osakeyhtiötä.

• Anonyymi

Rohkeesti nyt vaan sinne oikeuteen 👍

• Anonyymi

Asiaa.

• Anonyymi

"Maalausliike V. Läåperi Oy on ammattitaitoinen vesieristyksiä tarjoava yritys Imatralta."

• Anonyymi

Mikä siinä ”pikkutytössä nuijan varressa” on niin pelottavaa ettei uskalla oikeuteen saapua jos kerran on oikeassa kaikissa asioissaan?

• Anonyymi

Mee nyt vaan ja tuu sit kertomaan miten sujui 👍

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4571
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2311
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2182
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      163
      2039
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1269
    Aihe