Olisi tarve lähteä piiloon viranomaisia. Olisi haku päällänsä, oikeudenkäyntiä puskisi päälle mutta en millään uskaltaisi mennä kuuntelemaan sinne ikäviä totuuksia. Mielummin eläisin harhaisessa rinnakkaistodellisuudessa täällä nettimaailmassa.
Onko kellään heittää mitään vinkkilöitä mitkä olisivat parhaat piileskelykeinot ja -paikat? Mitä pitäisi tehdä jos lomautus loppuu, olisi jokseenkin noloa jos poliisit tulisivat duunipaikalta toisesta kerroksesta hakemaan. Mitä Jussikaan aiihen tuumaisi?
Kotiinkaan ei uskalla oikein mennä kun virkaloiset saattavat tulla koputtelemaan ovelle. Hyöhän saattaisivat viedä nuijan varressa olevan pikkutytön juttusille.
MINULLA ON SUURI TARVE JATKAA HARHAISUUTTANI!!!!?!??!!!!?
Pakoon viranomaisia.
37
711
Vastaukset
- Anonyymi
Kysy minulta, ymmärrän sinua.
T:Pena- Anonyymi
On aina hienoa, kun löytyy jaettua kohtalontoveruutta.
- Anonyymi
Tekeekö pesuhuone remotteja?
Kannattaako pyytää tarjous? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tekeekö pesuhuone remotteja?
Kannattaako pyytää tarjous?"Tilaa Maalausliike V. Låäperi Oy remonttiin!"
- Anonyymi
Hauskaa Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta!
- Anonyymi
Ou Jee Ou Jee
- Anonyymi
Kiitos samoin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos samoin!
Ole hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole hyvä.
Kiitos,kiitos
- Anonyymi
Saiko toimitusjohtaja lopputilin luottamuspulan takia?
- Anonyymi
Puskaparkki🤡
- Anonyymi
Vuokraa asuntoauto ja lähe sillä vähä kiertelemmää 😉
- Anonyymi
Eikö asuntoautossa lie kylmä jos sitä ei saa sähköihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö asuntoautossa lie kylmä jos sitä ei saa sähköihin?
Noin höperö tyyppi kyllä keinot keksii asuntoauton lämmittämiseksi 🤭
- Anonyymi
Tilaa Maalausliike V. Läåperi Oy remonttiin!
- Anonyymi
"Haluamme olla asiakkaillemme vain parasta tarjoava maalausliike."
- Anonyymi
Kevät toi kevät toi duunarin, kevät toi kevät toi maalarin….
- Anonyymi
Ja polliisin ja tuomarin ja ja ja.....😄
- Anonyymi
Tämähän onkin varsin musikaalinen ketju. Melkein jokaisessa kommentissa viittausta johonkin biisiin.
Saataisiinko tämän palstan keskustelijoista Elämäni Biisi kuvauksiin rytmiryhmä? Parin yrittäjän lisäksi yksi poliisivartiossa ja käsiraudoisa, he istuisivat tuoleissa, soffalla olisi Pena ja isopomo. Ståhlin Katja arvuuttelisi kenen biisi mahtaa olla Jore Marjarannan tulkitsema ”Kevät toi kevät maalarin”.- Anonyymi
Ja kenen biisi olisi JP Leppäluodon kajauttama ”Nyt mua viedään linnasta linnaan”?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kenen biisi olisi JP Leppäluodon kajauttama ”Nyt mua viedään linnasta linnaan”?
Kenen biisi ois Diandran versio biisistä ”Annan toisten mä talletella suuret setelit”?
- Anonyymi
Maalausliike V. Läåperi Oy on ammattitaitoinen vesieristyksiä tarjoava yritys Imatralta.
- Anonyymi
Kuvista päätellen tosiammattilaisia
🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Kerran lähti eräältä tanssipaikalta mies karkuun järkkäreitä ja meni paskahuusin alle piiloon sieltähän se sitten löyty, kun poliisit tuli hakemaan.
- Anonyymi
Paskamainen juttu.
- Anonyymi
Maalausliike V. Läåperi Oy: "Teemme laadukasta jälkeä sovitussa aikataulussa."
- Anonyymi
Onko piilopaikka maalausliikkeen tiloissa?
- Anonyymi
Voi hellantuuteli sentään 😘 Olepas nyt reipas ja mene heti huomenna ilmottautumaan polliisille niin asiat alkaa sitä kautta selviimää. Et sie piileskelemällä mitään voita - päinvastoin!
- Anonyymi
Käpykaartiin, ei ole muuta vaihtoehtoa. Mettään asumaan.
- Anonyymi
"Yrityksen Tekijä ja Duunari Oy (2812245-6) liikevaihto oli 302 803 euroa 2023 ja työllisti 2 henkilöä. Liikevaihto laski 31,0 %. Liiketoiminnan tappio oli −54 221 euroa ja liikevoittoprosentti oli -17,9 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli -11 %"
- Anonyymi
Siellä tyhjässä hallissako piilopaikka onkin?
- Anonyymi
Duunari on kertonut pelkäävänsä hallissaan yksityishenkilöä, jonka kokee "asiakkaakseensa". Laitetaan asiakirja jakoon jossain vaiheessa.
Se, että poliisi on lähtenyt sekopäisiin touhuihin mukaan, on jotain maallikolle käsittämätöntä. Kuka niiden puuhista taas tietää, ymmärtävät eivät ne kykene hoitamaan tehtäviään ja sekoilevat, kuten nämä kaksi osakeyhtiötä.
- Anonyymi
Rohkeesti nyt vaan sinne oikeuteen 👍
- Anonyymi
Asiaa.
- Anonyymi
"Maalausliike V. Läåperi Oy on ammattitaitoinen vesieristyksiä tarjoava yritys Imatralta."
- Anonyymi
Mikä siinä ”pikkutytössä nuijan varressa” on niin pelottavaa ettei uskalla oikeuteen saapua jos kerran on oikeassa kaikissa asioissaan?
- Anonyymi
Mee nyt vaan ja tuu sit kertomaan miten sujui 👍
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269