Kevättalvella 2025 jysähtää endurorintamalta Jämsästä oikein kunnon pommi. Legendaarinen Mr Enduro lähtee kuulemma kisaan mukaan 700-kuutioisella 2-tahti Maicolla.
Siinä on semmoinen persesirkkeli nyt Mr Enduron takapuolen alla, että ei vesiojat ja kurarännit miestä pitele. Kerätkääpäs nyt vielä kerran kokoon se jämsäläisten yli 7-kymppisten enduromiesten kööri kokoon ja ajamaan Päitsiin 2025. Nyt katsotaan, jääkö veteraanien mestaruus ns. "vanhaan Jämsään", vai meneekö koskelle?
Päitsi 2025
35
1166
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt jämpsän porttiin puremaan munkkia pilipali pojat
- Anonyymi
Kieltoon koko pärinä kisa! Linnut häiriintyy pärinästä ja kerjuöljyt pilaa päijänteen!
- Anonyymi
Pilipali poikien typeryyksiä
- Anonyymi
Mitähän sinäkin muka ymmärrät Päitsistä, et sitten yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän sinäkin muka ymmärrät Päitsistä, et sitten yhtään mitään.
Tuskinpa kuntosi riittäisi vain alkumetreille
- Anonyymi
Kuka jaksaa tämän päitsin taas alottaa ja mr enduro. On kulunut aihe. Ei kiinnosta eikä päälykäisen kikkeli lauteenalta
- Anonyymi
toki hiukan vain lauteen alta JN toki vain hiukan ja varovasti,muuten hajoo kallis lasti...
- Anonyymi
toki vain hiukan lauteen alta JN toki vain hiukan ja varovasti ,muuten hajoo kallis lasti
- Anonyymi
Hyvät turhan tiedon ystävät!!
- Anonyymi
Lopettasivat koko turhanpäiväsyyden
- Anonyymi
Päitsi aivan höpöhöpö touhua!!
- Anonyymi
jääkiekko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jääkiekko
Sekin turhaa touhua, jäähallit matalaksi. Pelasivat talvella järvien jäällä.
- Anonyymi
Nyt on veteraanien voitto tulossa Jämsään! 700-kuutioinen Maico on niin rankka peli, että jos vaan Mr Endurolla kunto kestää, niin voitto tulee ja juhlat pidetään Vitikkalan navetalla.
- Anonyymi
onko näin JN onko näin,toki hieman voi olla JN toki vain hieman ja päälykäisen kikkeli käsittelyssä,toki hieman vai lauteen alta JN toki vain hieman...
- Anonyymi
Voitto ei ole vielä selvä, kova haastaja on tulossa etelästä ajokkina Bultaco 370 bursang. Kuskin nimeä ei vielä anneta tietoon...
- Anonyymi
😂😂😂 kovaa settiä
- Anonyymi
Sulattas haravoita tai rautakankia noista romuista
- Anonyymi
Se oli 1960-luvun puolivälissä, kun Kaipolan Pitkävuoressa pidettiin motocross-kilpailut. Rata kierteli rinteitä ylös ja alas ja meni välillä siellä metsässäkin. Lähtö- ja maalipaikka oli siinä kohdalla montun pohjalla, mistä hissit lähtivät nousemaan ylöspäin. Kilpailussa oli mukana useita Maico ja Bultago crossipyöriä.
Risiiniöljy haisi montussa vahvasti ja Kaipolan Vireen naiset myivät kuumaa Viri-merkkistä kaakaota, joka oli semmoisissa lasipulloissa, missä kermakin myytiin kaupoissa vielä siihen aikaan. Pitkävuoressa pitäisi alkaa uudelleen järjestää motocross-kilpailuja, niin tulisi siihenkin kuolleeseen paikkaan taas jotain elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli 1960-luvun puolivälissä, kun Kaipolan Pitkävuoressa pidettiin motocross-kilpailut. Rata kierteli rinteitä ylös ja alas ja meni välillä siellä metsässäkin. Lähtö- ja maalipaikka oli siinä kohdalla montun pohjalla, mistä hissit lähtivät nousemaan ylöspäin. Kilpailussa oli mukana useita Maico ja Bultago crossipyöriä.
Risiiniöljy haisi montussa vahvasti ja Kaipolan Vireen naiset myivät kuumaa Viri-merkkistä kaakaota, joka oli semmoisissa lasipulloissa, missä kermakin myytiin kaupoissa vielä siihen aikaan. Pitkävuoressa pitäisi alkaa uudelleen järjestää motocross-kilpailuja, niin tulisi siihenkin kuolleeseen paikkaan taas jotain elämää.siellä kahvilan takana suudeltiin ja hierottiin toistemme rintoja,pitkän vaalean peruukin hulmutessa,lempeässä kesätuulessa♥️💋💋♥️
- Anonyymi
Kaipolaa ei pelasta mikään, vaikka koko kylä yhdessä rukkaseen vetäisi.
- Anonyymi
tatin pieksijän ulos anti
- Anonyymi
Silloin vanhaan hyvään aikaan vuonna 1936 porvoolainen suksitehtailija Raine Lampinen voitti Päijänteen ympäriajon Nortonilla. Poikansa Simo kunnostautui rallissa SAAB-kuljettajana.
Suurella mielenkiinnolla seurataan, miten Mr Enduro käskee ensi vuonna 700-kuutioista 2-tahti Maicoa. Voitonjuhlat pidetään Vitikkalan navetalla ja palkinnot jakaa liikuntapuolen työnjohtaja. - Anonyymi
Tötterö naamalla Päitsiin vaan... https://yle.fi/aihe/artikkeli/2008/01/03/paijanneajo-kova-kovillekin
- Anonyymi
Se on kova pideltävä toi Maico, kädet venyy ainakin viis senttiä kisan aikana!
- Anonyymi
kääk jännää
- Anonyymi
Jos Haapajoenkulmalta kuuluu lasten itkua, niin HIRVIÖ on saapunut paikalle.
- Anonyymi
montakohan m1 lähetellä tuokin yllä oleva trolli on saanu vuosien varrella XD HUUTISTA
- Anonyymi
On tietysti harmi että kys henkilö on ollu syrjitty ja koulukiusattu mutta säälittävää kuitenkin nimettömänä muita haukkua! Ei ole äitikään ylpeä pilvenreunalla
- Anonyymi
täytyyhä se paha olo jotennki purkaa poisa, toisilla ja pelkureilla se on nettipalsta. ei se helppoa ole se kun ei muualla pääse avautumaa ja purkaan pahaa oloo. ennaltaehkäsevään mielenterveys työhön pitäisi vaan panostaa enemmän vaan rahaa meillä ei siihen ole
mahdatko siä mysteerihenkilö ylilaudalle avautua? tai raivokommentoitko iltapäivä lehtien palstoilla? vastauksen jota ei tod näk tulla saamaan arvataan kyllä - Anonyymi
Päitsi varmaan ollut joskus hyvinkin traumaattinen kokemus :) Ja huonot muistot palaa pinnalle vähän ennen kisoja.
- Anonyymi
eiköhän nuokin alatyyliset viestit kerro kirjottajasta kaiken oleellisen
- Anonyymi
Tervetuloa Haapajoenkulmalle Erika! Nuo kurarännit ja upotukset ne on minua aina kiinnostaneet. Eelis yritti tehdä minusta pakolla autopeltiseppää sen mädäntyneen Mersunsa kanssa, mutta vasta kaupungin palkkalistoilla opin sen, kuinka vähällä työn tekemisellä rahan saa. Kiitos Vitikkalan Navetta ja sen ilmainen romujen säilytys.
500 cc Arielilla minäkin opin kurarännit tuntemaan, mutta nimikirjoituksen saat Erika takuuvarmasti takapuoleesi. Olethan ottanut peräaukon valkaisun... ei oikein jaksaisi katsella mustaa persesilmää, kun suuri taiteilija vetäisee nimikirjoituksensa isoon pers'kannikkaasi. - Anonyymi
Täältä Haapajoenkulmalta morjesta! Äläpä Erika suotta tänne tule, minua pelottaa naisen läsnäolo koska tunnen itseni epävarmaksi. Päitsissäkin epäonnistuin aikoinaan ja siksi katkerana tänne avaudun vuosittain. Se on kyllä harmi kun kaikki muut pärjää hyvin, myöskin elämässään, mutta minulla kun ei rattaat pyöri enää! Tässä nyt kun alkaa tätä ikääkin olemaan ja liikkuminen hidastuu kaikkia muita vaivoja unohtamatta niin eipä minulla ole mitään muuta kuin tämä Suomi-24 sivusto, vähäisetkin ystävät kaikonneet vuosien varrella. Ja se rakas vanhamuorikin minut tänne hylkäsi.
Nesteen pöydässäkin naureskelivat minulle eivätkä hyväksyneet porukkaan, kyllä minä siitäkin niin mieleni pahoitin. - Anonyymi
Anteeksi myöskin kaikille joita olen kirjoituksillani solvannut, ei se Peltisepän ammattikaan mikään helppo ole! Olen vain ollut niin pahoinvoiva, hoitoon pääsyä olen odottanut jo 5kk eikä loppua näy! Miksi meidän mielenterveyspalveluista säästetään?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502029
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241230Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831048- 35908
- 107898
- 53844
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta21775Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos58739Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711