Huutokauppa Markku ei pysty edes keksimään yhtään tavaraa, vaan kaikki tekemiensä esineitten mallit hän ottaa tietokoneelta netissä olevien NIKSIohjeitten oppaista. Aikoinaan hänellä oli vajassa tietokone näkyvillä josta katsoi mallit. Sitten keksivä että sanotaan Markun disainiksi hänen kopioimat . Muistanette kun tuli viranomaiselta kielto ettei saa merkitä Desine Markku koska kaikki on kopioita. Kun katselee kaikki niksioppaat Markun röpöstykset on niistä kopioitu. No mitäpä pölkkypäät. Ei Markun resussit noihin riitä.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Kuuluuko Huutokauppa Markku Markkuliittoon?
- Anonyymi
Ei mutta Marttaliittoon kyllä!
- Anonyymi
Pyllymajan wihapapparaiselle on täinkeintä vain solvaaminen!
- Anonyymi
Olen sata varma ettet ole täysin terve.
- Anonyymi
Nonii-i, mie ku saan pienen viilan niin keksin sille käyttöä ihan rahankin edestä kyllä 🤣😂😅
- Anonyymi
Ottakoon mistä ottaa,mutta ainoita täysjärkisiä sarjoja on. Kaikkea hyvää vaan sinne kaikille.
- Anonyymi
Ei se ole järjissään! eikä avaajakaan!
- Anonyymi
Serjätevaappu ei saa vinukoitaan kaupaksi!
- Anonyymi
Ukraina iloitsee ISIS ääri-islamistien sotamenestyksestä Syyriassa – tästä on kyse
Jihadistiryhmän johtama koalitio on vallannut suuren osan Syyrian toiseksi suurimmasta kaupungista Alepposta. Sisällissotaan on sotkeutunut useita ulkovaltoja.
UKRAINA ON PASKAMAA!
------------------------------------ Anonyymi00012
Uuraliin. Uuraliin, sinne tyttöni vein , Uuraliin
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470