Liekkö ahneus iskenyt, koska K kaupassa ihan järkyttävät hinnat nykyään. Noh, onhan nuita onneksi muitakin kauppoja missä käydä.
Uusi kauppias nosti hintoja
19
569
Vastaukset
- Anonyymi
Kuvitteletko että muut ovat niin tyhmiä, että uskovat sinun kirjoitukseen.
K ketjun tuotteilla on aika yhteneväiset hinnat, lukuun ottamatta lähi ja muut erikois tuotteitten hinnat.
Paikkakunnan jäti mainitsematta ja nimesi.
Ei vaan ole kysymys, siitä etteivät myyneet sinulle kaljaa.- Anonyymi
Eihän tuota tarvi kuvitella, ainahan tuo Jölli kallis kauppa ollut. Itse en tuolla ole asioinut enään pitkiin aikoihin muuten, kuin vaan käynyt hakemassa kiinnostavat tarjoukset pois.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa. K-kauppiaat saavat hinnoitella itse tuotteensa toisin kuin esim. S-Marketit. Koska K-kaupat ovat kauppias vetoisia.
- Anonyymi
Helsingissä, Tampereella ja Kuopiossa asuessani olen nähnyt saman. Hinnat vaihtelee eri K-kauppojen sisällä jopa samassa kaupungissa, joskus 1-2€ ero jopa, mutta usein alle 50snt
- Anonyymi
kyllä hyllyllä eri hinta kuin kassalla. korkeampi kassalla
- Anonyymi
Jöllistä harvoin ostan mitään. S-marketissa hyvät tuoreet tuotteet aina.
- Anonyymi
Se pitää se sukupolven vaihdos rahat jollain muotoa maksella tai no kansalaisilla maksattaa se lysti tietenkin..Eipä sieltä kannata ihmeitä ostella jos ei ale tuotteita käy kyttäilemässä.
- Anonyymi
Ruottiot ku eivät ilmaiseksi oikein mitään anna. Jos olisi reilu toimija niin kaikki tuotteet olisi ilmaisia.
- Anonyymi
Kyllä nykyään pitää tosiaan kattoo mistä ruuat ostelee. On se sen verran kallista tänä päivänä.
- Anonyymi
Hinnat on kallistunut muillakin, kukaan ei ole kaikissa tuotteissa halvin. Eikös se ole hyvä kun työpaikat säilyy, kun on kauppiasuralle jatkaja joka maksaa verotuloja kunnalle yritystoiminnastaan.
- Anonyymi
Urpot ettekö tajua, yksityiset monopolit varastamat meiltä koko ajan, niin elintarvikkeissa kuin sähkön siirrossa ! HERÄTKÄÄ TOLLOT NYKY SUOMEEN !
- Anonyymi
Herätkää pahvit! Lidliib ja Tokuun ruokaostoksille!
- Anonyymi
Asioin ainoastaan Lidlissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko oot listerian "voittanut" Lidlistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko oot listerian "voittanut" Lidlistä?
Vastahan K:n ja ässän munissa oli matoja. Ei se kauppaa katso. Atrian kanoja Lidlin kanamestarin takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastahan K:n ja ässän munissa oli matoja. Ei se kauppaa katso. Atrian kanoja Lidlin kanamestarin takana.
Elä nyt asiasta loukkaannu, kysyin vaan joko on listeria tai salmonella osunu kohdallesi, Lidlissä se on mahdollista. Eikä listerian saaneista kaikki kuole, 25% menehtyy siihen tautiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin.
- Anonyymi
Te sotkamolaiset olette yksinkertaista kateillista porukkaa,k-kauppiasta haukutte vaan.
Tää syvä lestaitiolaisuus ja korpi kommunismi paistaa teistä kuin kuu pakkasella.lopettakaa tuommoinen paskan puhuminen ,teistä ei yhdestäkään ole yrittäjäksi.- Anonyymi
Jäikö lääkkeet väliin?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441569Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709