Kylmis paljasti jalkansa, mutta sitten ei mitään päivitystä aiheesta. Siellä se varmaan osastolla röhöttelee yks-jalkaisena lukemassa mitä villeimpiä teorioita ja nauttii pitää hulluja jännityksessä.
https://www.youtube.com/watch?v=qPURGU0NVF4
Kylmenikö Kylmäkäden jalat?
8
239
Vastaukset
- Anonyymi
Jalat ilmeisesti saatiin pelastettua ainakin toistaiseksi, eli ei ole torso.
- Anonyymi
Santtu syväkurkku vuoda meille tietoja
- Anonyymi
Kylmiksen aivot ovat vaurioituneet pahoin.
Älyllinen kyky ei ole entisensä mikä sitten ollutkaan.
Tutkinnon puuttuminen viittaa älyllisiin rajoituksiin.
Surullista on, että lopun lyhyen elinikänsä hän kulkee joukossamme vailla toivoa paremmasta. Laitoshoito olisi hyvä ratkaisu, mutta paikat vähissä.
Kylmis on osoitus, että selkärangattomuus ja tahdon puute raunioittavat ihmisen. Hänen olisi tarvinnut vain nostaa itseään niskasta, sillä kukaan muu ei sitä voi tehdä.- Anonyymi
Itekki oon aina ihmetelly tätä, kun Kylmishän oli kuitenkin semmonen reipas nuorimies, joka urheili ja kävi töissä. Sitten innostu kaljasta ja yhtäkkiä muuttui vätykseksi ja alkoi kaikenlaiset masennukset vaivaamaan ja salaliitot ja muu törky kiinnostamaan. Olis vaan lopettanu kaljan ja menny takas töihin, mutta muka niin paljon mielenterveysongelmia tuli yhtäkkiä, että ei pysty vaikka ne johtuu vaan siitä kaljan juonnista.
- Anonyymi
Tosiasia on, että Peltolassa pyritään edelleen parantamaan sekavia potilaita lobotomialla ja kastraatiolla, joka suoritetaan samoin kuin peräpukamien hirttäminen eli kivuliaasti.
Tarkoitus on sammuttaa kaikki ajatukset potilaalta, siten rauhoittaa hänet.- Anonyymi
Mutta miten käy luovuuden? Maailma menetti paljon, kun Kylmis tukahdutettiin Peltolassa. Nykyään jalaton torso, joka vain tuijottaa seinää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta miten käy luovuuden? Maailma menetti paljon, kun Kylmis tukahdutettiin Peltolassa. Nykyään jalaton torso, joka vain tuijottaa seinää.
Olen sontaseppo ja teen kitaralla sontaseppo sävelmiä. Olen lukuisia kertoja unelmoinut, että saisin tehdä Kylmiksen kanssa yhteiskappaleen. Se on elämäni haave.
- Anonyymi
Xrp tänään taas 12% nousussa. Kai kylmiksellä on sijoituksia? Tehdäänkö kimppasijoitus starknettiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082605
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo471785Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1461387Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol3401290Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3451244Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251166Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe571103Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H131002- 55976
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21883