Heräsin 12:43, vedin pimennys verhot syrjään ja katsoin akkunasta ulos, suuret lehdettömät koivut seisoivat siinä missä eilenkin, mutta niiden ylimmätkään ruohonkorren paksuiset oksat eivät huojuneet kuten aina kun tuulee!
Ilma on jähmettynyt, kiinteytynyt kuin lasi!
Onko tämä lopun aikojen merkki?
Mistä on kyse, kauhistuttava ilmiä hämeenlinnassa
20
337
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman lopun merkki!
- Anonyymi
Prkle lasia ei voi hengittää, tukehdutaan kaikki
- Anonyymi
Pahalta kyllä näyttää kello on jo 15:12 j ilma seisoo edelleen kuin Jyrin kyprä
- Anonyymi
Kuka on Jyri??
- Anonyymi
Sulla on varmaan psykoosi sillon näkee ja kuulee kaikenlaista. Tänään on todellisuudessa tuullut melko navakasti koko päivän.
- Anonyymi
Tuijotteloo tyynelle sisäpihalle?
- Anonyymi
Kuka pelle nukkuu iltapäivään ei taida käydä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pelle nukkuu iltapäivään ei taida käydä töissä.
Se olen minä. Olen yötöissä, jatkuva yövuoro Vaneeritehtaan porttivahtina.
- Anonyymi
Voitko hieman taustoittaa mitä tarkoittaa "pimennysverhot"? Kysyn koska kuulemma ilmasta katsottuna suomi näyttää jollain tavoin pimennetyltä. Kaikki eivät kuitenkaan ole saaneet tietoa mistään tarpeesta pimentää mitään eli onko jollain siis kansanosallako nyt ollut jokin muille hieman turhan mysteerinen agenda? Olette niin hiljaisia myös.
- Anonyymi
Sulkekaa kaikki sellaiset "äpit", jotka voivat levittää ääntä tai muuta häirintää ympäristöön. Toimittakaa tämän palstan keskustelujen muokkaamisen tiedot tai edellytykset Hämeenlinnan Kaupungintalolle epäselvyyksien välttämiseksi. Valmistautukaa esittämään henkilöllisyystiedot ja puolue- tai muut sidonnaisuudet, mikäli niitä kysytään.
- Anonyymi
Tosi ilmiä
- Anonyymi
Ilmiä ilmiö.
- Anonyymi
Joku tolkku ryypäämisessäkin hyvä olla.
- Anonyymi
Kun olin lapsi niin kyllä koivun oksat heiluivat vaikka ei tuullutkaan, tuli nimittäin risua paljaalle perseelle jos oli ollut tuhma.
- Anonyymi
Tuliko kertaskaan aiheetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko kertaskaan aiheetta?
No kun mä olin ottolapsi jouduin ottamaan perseelleni myös perheen omien lasten rangaistukset.
- Anonyymi
Kauhistuttavaa,
- Anonyymi
No siihen tottui kun persnahka parkkiintui.
- Anonyymi
1950-1960 oli ihan normaalia vedellä koivunoksalla ja isän sotilasvyö metallisella solkipäällä kurittomia lapsia perseelle niin että persnahka kimoili viikon tupakin poltosta meikäläisenkin kuontaloon perustettiin 7-12 ikäisenä semmonen karuselli, että jalkapohjat oli koko kieputuksen ajan 5-10cm ilmassa ja silmissä vilisi ovi.. seinä...ikkuna seinä...
- Anonyymi
Imiä laajenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991