Heräsin 12:43, vedin pimennys verhot syrjään ja katsoin akkunasta ulos, suuret lehdettömät koivut seisoivat siinä missä eilenkin, mutta niiden ylimmätkään ruohonkorren paksuiset oksat eivät huojuneet kuten aina kun tuulee!
Ilma on jähmettynyt, kiinteytynyt kuin lasi!
Onko tämä lopun aikojen merkki?
Mistä on kyse, kauhistuttava ilmiä hämeenlinnassa
20
320
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman lopun merkki!
- Anonyymi
Prkle lasia ei voi hengittää, tukehdutaan kaikki
- Anonyymi
Pahalta kyllä näyttää kello on jo 15:12 j ilma seisoo edelleen kuin Jyrin kyprä
- Anonyymi
Kuka on Jyri??
- Anonyymi
Sulla on varmaan psykoosi sillon näkee ja kuulee kaikenlaista. Tänään on todellisuudessa tuullut melko navakasti koko päivän.
- Anonyymi
Tuijotteloo tyynelle sisäpihalle?
- Anonyymi
Kuka pelle nukkuu iltapäivään ei taida käydä töissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka pelle nukkuu iltapäivään ei taida käydä töissä.
Se olen minä. Olen yötöissä, jatkuva yövuoro Vaneeritehtaan porttivahtina.
- Anonyymi
Voitko hieman taustoittaa mitä tarkoittaa "pimennysverhot"? Kysyn koska kuulemma ilmasta katsottuna suomi näyttää jollain tavoin pimennetyltä. Kaikki eivät kuitenkaan ole saaneet tietoa mistään tarpeesta pimentää mitään eli onko jollain siis kansanosallako nyt ollut jokin muille hieman turhan mysteerinen agenda? Olette niin hiljaisia myös.
- Anonyymi
Sulkekaa kaikki sellaiset "äpit", jotka voivat levittää ääntä tai muuta häirintää ympäristöön. Toimittakaa tämän palstan keskustelujen muokkaamisen tiedot tai edellytykset Hämeenlinnan Kaupungintalolle epäselvyyksien välttämiseksi. Valmistautukaa esittämään henkilöllisyystiedot ja puolue- tai muut sidonnaisuudet, mikäli niitä kysytään.
- Anonyymi
Tosi ilmiä
- Anonyymi
Ilmiä ilmiö.
- Anonyymi
Joku tolkku ryypäämisessäkin hyvä olla.
- Anonyymi
Kun olin lapsi niin kyllä koivun oksat heiluivat vaikka ei tuullutkaan, tuli nimittäin risua paljaalle perseelle jos oli ollut tuhma.
- Anonyymi
Tuliko kertaskaan aiheetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko kertaskaan aiheetta?
No kun mä olin ottolapsi jouduin ottamaan perseelleni myös perheen omien lasten rangaistukset.
- Anonyymi
Kauhistuttavaa,
- Anonyymi
No siihen tottui kun persnahka parkkiintui.
- Anonyymi
1950-1960 oli ihan normaalia vedellä koivunoksalla ja isän sotilasvyö metallisella solkipäällä kurittomia lapsia perseelle niin että persnahka kimoili viikon tupakin poltosta meikäläisenkin kuontaloon perustettiin 7-12 ikäisenä semmonen karuselli, että jalkapohjat oli koko kieputuksen ajan 5-10cm ilmassa ja silmissä vilisi ovi.. seinä...ikkuna seinä...
- Anonyymi
Imiä laajenee.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038