Maisa Torppa on Suomen kaunein nainen❤️
Lopettakaa Maisan parjaaminen.
Maisa on niin kaunis, ihana ja elää onnellisesti avioliitossa Mikon kanssa. Kaikki palvelutalon asukkaat ovat kanssani samaa mieltä. Kaikki miespuoliset asukkaat pitävät Maisan upeista rinnoista. Ne ovat luomut, ei silikonia, niinkuin te kateelliset väitätte.
T. Pappa palvelutalosta.
MAISA ON SUOMEN KAUNEIN NAINEN.
25
261
Vastaukset
- Anonyymi
Merkillistä että se oikea pappa ei ota tähän mitään kantaa. 🤣🤣🤣😁 Huvittava höperö. Joka kommenttiin ja aloitukseen on kyllä hanskasti kommentoimassa houreitaan ja sairaalloista maisafanitustaan. Miksi oikea pappa ei kestä omia juttujaan? 🤣😁😁
- Anonyymi
Sinä se jaksat papatella ja höpöttää tuota samaa asiaa päivästä toiseen.
Yritä keksiä jotain järkevämpää kommentointia ja aihetta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se jaksat papatella ja höpöttää tuota samaa asiaa päivästä toiseen.
Yritä keksiä jotain järkevämpää kommentointia ja aihetta.17:42 mihin unohdit maisa on suomen kaunein nainen ja muut horinasi????😁
- Anonyymi
Onko pappa palvelutalosta vähän väsähtänyt?
- Anonyymi
Miten ne Maisan perstäytteet, vieläkö se niitä käyttää?
- Anonyymi
Maisa on aloittanut pepputreenit pollarin kanssa. Jaksoi muutaman kerran nousta penkille😁
- Anonyymi
lopeta hyvä ihminen paskan jauhanta........hyvin kaukana kauniista,,,,,
- Anonyymi
Antakaa höpähtäneen kehua maisaa. Sama vanha ukko hourinut jo vuosia palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antakaa höpähtäneen kehua maisaa. Sama vanha ukko hourinut jo vuosia palstalla.
Sinä seuraat Maisa Torppaa ja vanhaa hourivaa ukkoa. Omien sanojesi mukaan olet seurannut heitä jo vuosia.🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä seuraat Maisa Torppaa ja vanhaa hourivaa ukkoa. Omien sanojesi mukaan olet seurannut heitä jo vuosia.🙄
12:09 en seuraa maisaa .vanhan hourivan ukon kommentitkin on lähinnä viihdettä. Miten voikin joku olla noin sekaisin torpasta. Yksinkertainen ja houreinen täytyy olla.😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12:09 en seuraa maisaa .vanhan hourivan ukon kommentitkin on lähinnä viihdettä. Miten voikin joku olla noin sekaisin torpasta. Yksinkertainen ja houreinen täytyy olla.😁
Hyvin olet pitänyt meidät ajan tasalla siitä, että mitä Maisalle ja papalle on vuosien saatossa kuulunut.
Kiitos siitä sinulle!
- Anonyymi
Maisa ja Sofia on suomen aidoimmat, rehellisimmät ja uskollisimmat naiset.
- Anonyymi
Ja kauneimmat. Tirsk.
- Anonyymi
Maisa on menneen talven lumia ja ollut jo jonkin aikaa. Hetkellinen kiinnostus Maisaa kohtaan nousee aina aika ajoin, kun hän pääsee Seiskan sivuille joillakin tempauksillaan.
- Anonyymi
Salakuvaajien takia hän sinne Seiskan sivuille joutuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salakuvaajien takia hän sinne Seiskan sivuille joutuu.
No joo, mutta nytkin salakuvattu muun miehen kuin aviopuolison kanssa. Sittenpä tuli erouutisia.
- Anonyymi
Piste aloituksen lopussa paljasti.
- Anonyymi
13:27 Katos sä huomasit, no niin sanomattakin selvä, kuka aloituksen tehnyt papparainen on!
- Anonyymi
Mikä torppa?
- Anonyymi
Maisa Torppa kuulemma
- Anonyymi
Lopettakaa parjaaminen. Maisa on onnellinen Mikon kanssa.
T. Pappa palvelutalosta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopettakaa parjaaminen. Maisa on onnellinen Mikon kanssa.
T. Pappa palvelutalosta.Katos Pappa palvelutalosta ja piste perässä....😂🤣
Maisa kyllä kieltämättä on kaunis, vielä kauniimpi oli nuorempana ja muistutti kovasti isoäitiänsä Irmaa.
- Anonyymi
Nykypäivänä Maisa on kaukana kauniista naisesta.
Ei sentään äitiään muistuta?🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykypäivänä Maisa on kaukana kauniista naisesta.
Ei sentään äitiään muistuta?🤣Oliko äidin nimi Irmeli vai Kerttu?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279