Mitähän mahtaa olla kaverin jatkosuunnitelmat?
"Tämä mies syyllistyi julmaan murhaan vuonna 2010. Hän istuu elinkautista, mutta on siitä huolimatta onnistunut pitämään Kuusamoa kauhun vallassa. Asiakirjat paljastavat, mikä on miehen seuraava suunnitelma "
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4086b6f2-fc34-4b43-98d4-a7eec5e9f798
Kuusamolaisen elinkautisvangin suunnitelmat
18
682
Vastaukset
- Anonyymi
Käy kysymässä!!
- Anonyymi
mikä on sukunimi
- Anonyymi
Ei mitään velaksi.
- Anonyymi
Ketä kiinnostaa
- Anonyymi
Minua kiinnostaisi, koska melkein kaikki kuusamolaiset ovat etäsukulaisiani. Löytyisi edes yksi julkisuuden henkilö...
- Anonyymi
Nuorison ahdistelija
- Anonyymi
Olisi mukava tavata saisi jätkän lenkille.
- Anonyymi
Meinaatko että Pekalla on ruvennut linnassa lenkki maistumaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että Pekalla on ruvennut linnassa lenkki maistumaan?
Joo, Atriaa ja HK:ta se siellä vetää
- Anonyymi
Ei se tee mitään.
- Anonyymi
Silmä silmästä
- Anonyymi
Ei meiillä ole elinkautista vankeutta kun pelkässä tuomion nimessä,10v kuluu äkkiä posessa nuorella miehellä.
- Anonyymi
Mahtaako tuo päästä vapauteen, jos ei oo oppinut mitään tänä aikana. Sen on parempi muuttaa maisemaa ja nimeä, jos meinaa elellä ns. normaalia elämää. Ei taida olla samoja kavereitakaan enää, joita kiinnostaisi tuollaisen kanssa olla. On se jäänyt niin paljon kaikesta jälkeen. Täällä vapaudessa elämä muilla on jatkunut, mutta tuolla vankeudessa aika on pysähtynyt. En ymmärrä lehden kirjoittelua pelotella. Itsehän tuo elämänsä mokasi. Ei ole muut tehneet mitään väärää.
- Anonyymi
Ämmiähän noille löytyy aina, se monesti nähty.
- Anonyymi
Pitäkää lapsista huoli
- Anonyymi
Miksihän lehti kirjoitti, että Pekalla on vielä suunnitelma.
- Anonyymi
Josko Pekkakin alkaa true crime kirjailijaksi ja some alustojen huomio huo**kai niinkuin rajataan muutkin linnahampit nykyään?
- Anonyymi
Jokaisellahan meillä on suunnitelmia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312