Leino-merkkinen puuhella?

Rouva Hämeestä

Onko jollakulla tietoa, saako jostain vielä Leino-merkkistä puuhellaa? Onko jollain sellainen ehkä myynnissä? Toiveena olisi saada sellainen uuteen kotiin. Kaikki tiedonmuruset ovat tervetulleita.

14

16522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepa

http://www.leinovalu.fi/

Tuolla sanotaan, että liesituotanto myytiin v. 1986. Joten kyselepä niiltä josko noita liesiä tehtäisiin vielä jossain eri merkkisinä.

• Puulämpö

muistikuvani mukaan puulämpö osti liesituotannon ja tekee yhä vastaavia eri nimellä kyllä

• Tepa
        Puulämpö kirjoitti:

muistikuvani mukaan puulämpö osti liesituotannon ja tekee yhä vastaavia eri nimellä kyllä

www.puulamposuomi.fi

Näyttäis samanlaisilta..... jos nyt oikein muistan?

• tukkola

moikka, valkoemalinen leino puuhella on :
      lev.70cm
      kork.84cm
      syv.52cm. tuote jyväskylässä 014-633641

• vanhan hellan omistaja

Mikäli vielä kiinnostaa
      Meillä on Vaaleanruskea LEINO puuhella
      myynnissä.

Pirkkala
      0500-821012

• Jukka

Moi.
      Minulla olisi myytävänä Leino puuhella.
      Mitat 70x52x82,ruskea emaloitu.Hormiliitos takana/vasemmalla alhaalla.
      Voi soittaa p. 040 5035523

• saiheli

Ja vaikka aloitusviestistä onkin jo vuosia, niin täällä olisi Varsinais-Suomessa myynnissä beigen värinen isompaa mallia oleva Leino-liesi. Hormi alhaalla vasemmalla. Hp 200,- noudettuna. yht: [email protected]

• Käytettynä

Löytyiskö valkoista oikeakätistä mistään?

• Tomppa
        Käytettynä kirjoitti:

Löytyiskö valkoista oikeakätistä mistään?

Moi, löytyisi valkoinen liesi. Laita spostia tommifr(at)gmail.com

• Anonyymi

Olisiko kellään jonkinlaista käyttöohjetta Leino liedelle, jossa on yhdistettynä vedenkierto lämpöpattereihin? Olisin tosi kiitollinen ohjeista, tai edes jotain infoa.
      Sellainen on ostamassani kesämökissä, ja en ymmärrä siitä mitään.

• Anonyymi

Itselläni aikoinaan oli keskuslämmitys liesi, siinä oli pieni tulipesä keittämistä varten ja isompi pattereiden lämmitykseen. Toimi ns. vapaakierrolla, pumppua ei siis ollut ollenkaan. Puita vaan pesään kohtuudella ja sytytys, sopiva veto ettei pääse kiehumaan. Lämmitystä niin kauan, että mittari näyttää 70 - 90 astetta tai vähemmän jos tulee liian lämpimät paikat. Säätöön on varmaan myös vivulla varustettu venttiili, siitä vääntämällä. Muitakin systeemejä on, tuollainen siinä talossa. Vettä täytyy olla systeemissä ehdottomasti sopivasti, sen näkee mittarista tai ylivuoto putkesta avoimessa järjestelmässä. Alku hieman hankalaa, toimii hyvin kun tottuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni aikoinaan oli keskuslämmitys liesi, siinä oli pieni tulipesä keittämistä varten ja isompi pattereiden lämmitykseen. Toimi ns. vapaakierrolla, pumppua ei siis ollut ollenkaan. Puita vaan pesään kohtuudella ja sytytys, sopiva veto ettei pääse kiehumaan. Lämmitystä niin kauan, että mittari näyttää 70 - 90 astetta tai vähemmän jos tulee liian lämpimät paikat. Säätöön on varmaan myös vivulla varustettu venttiili, siitä vääntämällä. Muitakin systeemejä on, tuollainen siinä talossa. Vettä täytyy olla systeemissä ehdottomasti sopivasti, sen näkee mittarista tai ylivuoto putkesta avoimessa järjestelmässä. Alku hieman hankalaa, toimii hyvin kun tottuu.

Suurimmat kiitokseni ohjeista, selkeäsi kirjoitettu.
        Voi olla, että se järjestelmä on jotenkin viallinen, mutta aion sitä ainakin testailla ;-)) .

• Anonyymi

Hankin takavuosina tuollaisen firman puuhellan ja on ollut hyvä käytössä.

Minulla on ollut kahdessa talossa siro liesi ja vertailussa panen tuon sen edelle.

Tuolla on monen moista hellamallia mutta en tiedä niiden eroja. Tuossa ei ole enää mun hankkimaa puuhellaa kuvassa mutta kai ne mallit ovat muuttuneet.

• Anonyymi

Jäi tuo linkki pois tuosta sepustuksesta

https://www.taloon.com/puuliesi-svt-north-lasiovella-9kw-rst?shopping=1&utm_source=google&utm_term=&utm_campaign=&utm_medium=cpc&utm_content=s|pcrid|442981174982|pkw||pmt||pdv|c|&gclid=EAIaIQobChMI7ZPqtcWU-wIVRvgYCh1g-Ac7EAQYASABEgI5F_D_BwE

Noita helloja on monta erillaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      152
      2545
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1101
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      101
      912
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66