Kummittelee suihkussa kun on käymässä

Anonyymi-ap

Vai? Atte tässä r vaan terve. Mies sinkku keski Suomista. Muutin taas uuteen asuntoon eli ihan vaan tavalliseen asuntoon josta vuokra. Siis kuukauden asunut jo. Huomasi heti eka päivästä että joku on kun suihkussa oon suihkussa niin siellä. Kuuluu naisen kikatus. Se tulee aina siihe se kummitus siis. Se nainen josta kerroin. Se sanoo oho on iso kalu. Sit se alkaa koskee siihe. Se tapahtuu aina siis. Käyn se. Takia. Joka päivä suihkussa suihkussa. Siis aina joskus vähän elämän aikana nähny kummittelevia kummituksia. Mutta tää eri. Se aina tulee suihkuun kuj suihkussa oon. Siis ihan aina eli joka kerta eli ihan tosi usein. Se runkkaa mun isoa parrua ja se hienoa. En ole ollut naisten kanssa vähään aikaan eli monia vuosia. Siksi kun naiset nykyään femakoita ettei ole mitään järkeä. Ne ei ala lähtee treffeille tai anna sitä seksijä kun vaan ystävällisesti pyytää että olen kiva mies ja iso parru on. Ennen sain aina mut nykyään niin woke femakoita kaikki melkee. Niin siksi kysyn koska en ole fiksu tässä aisiassa eli kummittelusta ja kysyn joka jotka tietää tästä eli kummittelusta. Mistä näkee onko kummitus nainen hyvänäköinen vai ruma. En halua olla rumien naisten kanssa paitsi jos hoikka ja isot tissit. Niin siksi ehkä silloin? Mistä sen näkee kun ei nää sitä vaikka suoraan läpi sitä katsoo. Onko se hyvänäköinen? Ja onko se kiltti kummitus. Joskus jostain kuullu eli nähnyt tai ainakin kattonut ohjelmia että jotkut voi olla pahoja. Vie sielun ja rahat ja muuta.Siis aina joku jotain jossain vaikka ei ees joka kerta mutta silti vaan niin sillee tavallaan kuitenkin ei normaalia ole. Muuten suhde hyvä sen kanssa kun se käsi seksiä antaa mun isolle kullille. Jos joku nainen tietää niin voisi neuvoa. Jos oikein paljon tietää nii voidaan sopia tapaaminen niin voisi tulla katsomaan kun olen suihkussa suihkussa että näkee sen kummitelun. Mutta ei ole ensin pakko nähdä meillä. Jutelaan täällä ensin. Sijs naiset vain vastaa!!!en miehiä.

6

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Osta niitä emp mittarit niin saa sen hengen aurasta tietoo ja voi arvailla enemmän. Hyvä tuuri sulla käyny henkien suhteen kunhan ei ole sucupus. Ne voi olla vaarallisia mutta himokas hengetär. Pyydäpä sen kaveria käymään. Aika järkäle se mullakin on.😉 Eki mittaria ostamaan ja voi kuvata myös jos se suostuu eikä hermostu.

• Anonyymi

Akat nykyään sellaisia perkele.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuus tasaselle sanoo nii nähään!

Älä ny nuin ota ittees!

• Anonyymi

Alku oli uskottava mut sit meni komedian puolelle vissii

Onkohan jossaa oikeesti tapahtunu tollee, siis oikeesti ?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6396
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2019
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1241
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1143
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1116
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      50
      991
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe