Siksi tulin tänne puolelle käymään ja sanomaan, että olet ajatuksissani. Kunpa tilanteemme ei olisi sellainen kuin se on. Haluaisin niin luoksesi... 💔🧡
Ikävä-palsta on tavallistakin toksisempi tänään
13
489
Vastaukset
- Anonyymi
🍑🍆
- Anonyymi
Ajattelen vain sinua rakas. Odotan että nähdään ja saan istua syliisi ....suudella sinua
- Anonyymi
Enpä usko, että mies olisi nimenomaisesti innokas istumaan syliini, mutta tietysti jos haluaisi, olisin toki avoin myös sille. -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enpä usko, että mies olisi nimenomaisesti innokas istumaan syliini, mutta tietysti jos haluaisi, olisin toki avoin myös sille. -ap
avoin myös sille
- Anonyymi
❤️❤️❤️💕
- Anonyymi
Voit laittaa minulle viestin niin ehkä tilanteemme ei kohta enää ole tällainen.
- Anonyymi
En usko, että hän sanoisi noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko, että hän sanoisi noin.
Niin kuitenkin sanon.
- Anonyymi
Olet varmaan osuutesi tehnyt?
Jos ojennettuun käteen ei tartuta,
sitten ei voi mitään.- Anonyymi
Näinhän se tietysti on.
- Anonyymi
Jep, en ole ollut täällä 2 päivään. Huomasit.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet.
Hyvää yötä.
- Anonyymi
Nonii
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa933641Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292393Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1422049Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34901- 44831
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30820Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen61795Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5789- 40707
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87686