Tunnetko, että Suomi on itsenäisempi nyt, kun olemme Natossa ja EUssa, vai silloin kun emme olleet ja olimme suomettuneita?
Vastaukset 11
- Anonyymi
Suomessa ei ole mitään itsenäistä! Kuljemme kohti ukrainan kohtaloa.ei tänne kohta enää muuta musulmaanitkaan.
- Anonyymi
Itsenäisyyspäivän juhlinnan voisi lopettaa. Tilalle vain liputuspäivä. Siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsenäisyyspäivän juhlinnan voisi lopettaa. Tilalle vain liputuspäivä. Siinä kaikki.
Niin se vois olla itsenäisyyden muistopäivä
- Anonyymi
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010872625.html
Johan Bäckman kuvattuna Venäjän historiallisen seuran järjestämässä pyöreän pöydän tilaisuudessa 29. marraskuuta 2024.- Anonyymi
Dosentti on hieno viisas herrasmies 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dosentti on hieno viisas herrasmies 🫡
Desantti on tittelinsä veroinen. Ei varmaan pysty tulemaan Suomeen enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Desantti on tittelinsä veroinen. Ei varmaan pysty tulemaan Suomeen enää koskaan.
Hah....on siulla jutut.saattaa olla suomen seuraava presidentti kuhan hulluus loppuu
- Anonyymi
Kyllähän itsenäisyyspäivä on yksi tärkeimmistä juhlapäivistä. Ellei tärkein. Mikä juhlapäivä voisi olla tärkeämpi?
- Anonyymi
Oli! Vaan ei ole enää.jenkit valloitti suomen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli! Vaan ei ole enää.jenkit valloitti suomen
Romu sheikille tuli rapa housuun kun pelkäs et tulee fudut. Hah hah.
- Anonyymi
No vaikka kelarahojen maksupäivä.. voi vetää pään täyteen ni onpahan edes muutama tunti kun ei kiristele hampaita niin paljoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän51991Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15868Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501799- 46737
- 42664
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan55501