Toveri Sipulin ja Rouva Saarikon Vasemmistokoalitio hallitusten lakiin kirjattu BENSAN JAKELUVELVOITTEEN NOSTO nostaa Bensan hintaa tulevina vuosina arviolta 30 %. Niin,että sellaisen perinnön nämä ARVON KOMMUNISTIT meille jätti. Ja siitä on turha syyttää sitten Riikka Purraa. KAUHAVAN POSSUKIN voisi harjoittaa itsetutkiskelua,ja miettiä kuinka KEPULAISTEN MÄÄRÄÄMÄ JAKELUVELVOITTEEN NOSTO nostaa poltto-aineiden hintoja tulevina vuosina. Ja sen lisäksi,että poltto-aineisiin lisätään kaikenmaailman BIOMASSAA, tulee johtamaan siihen,että autoihin tulee KÄYNTIHÄIRIÖITÄ ja ONGELMIA,kun autojen bensatankit ovat täynnä BIO RAAKA-AINETTA, joka johtaa siihen,että AUTOJEN TANKIT TÄYTTYVÄT LEVÄ-JA SIENIKASVUSTOLLA,joka tukkii suodattimet ja putket. KEPULAISILLE JA SOSIALISTEILLE ISO KIITOS.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Oletko kenties harkinnut psykologin vastaanotollakäyntiä? Jos et niin kannattas kyllä ! Ei tuo terveen postausta ole .Mutta älä välitä huonommassakin tilassa olleita on Suomessa autettu
- Anonyymi
Siinä oikeaa tietoa Persuttajalle.
- Anonyymi
Persut uudelleen APUKOULUUN#
- Anonyymi
samoin sinä,kun ei sitä apukoulua enää ole,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persulta saa aina tuollaisen hyvän ja toimivan neuvon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen suosituin puolue on Perus-Suomalaiset ko jatkuvaa kirjoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimennommaan ovat hyvin ystävällistä ja posetiivisista zakkia!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö sulla sekin koulu käymäti, vai mitä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäikö sulla sekin koulu käymäti, vai mitä?
Marinin punaviherhallituksen aikana bensa maksoi 2,65 litra.
Se oli hirveetä aikaa, kun köyhät eivät kyenneet liikkumaan omilla autoillaan.
- Anonyymi
Totta joka sana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498