Nyt on jo palkattu "puolueeton" ulkopaikkakuntalainen moittimaan perussuomalaisia.
Kepun hallitsematonta rahanlappuuta tulisi jatkaa kannattamattomiin sijoitusbisneksiin.
On se tuo Ilkka Repo melko mies. Saa jopa Googlen siirtymään pois paikkakunnalta. Kannattaisiko hänet tällä osaamisella valjastaa kaupunkimme johtotehtäviin?
Myös tuulivoimatuotantoon liittyvä kierrätyslaitos on kirjoittajan mukaan tulossa haapavedelle. Tällaisesta ei ole kuitenkaan näkynyt edes savumerkkejä.
Keskustalaisten käsittämätön haittapolitiikka ajaa kaupunkimme loputtomaan konkurssiin.
Tirehtöörien vihellellessä saadaan lisää palkkiovirkoja auki.
Tuulivoiman osalta keput ovat itse ajaneet selän seinää vasten. Käsittämättömiä päätöksiä iltakouluissa ja tämän vuoksihan se Hinno lähti kun aina käveltiin omien päätösten yli.
Hinnon lähdöstä ja googlen palvelinsalin menetyksestä saamme siis katsoa paikallisten jyrääjä keskustalaisten suuntaan
Kepulla hätä
32
750
Vastaukset
- Anonyymi
Olipa kyllä semmonen teksti haaapvesi lehdessä että oksat pois. Täytyy olla sokea jos kuvittelee asioiden olevan noin että tuulivoimatuloilla maksellaan teollisuusyhtiöiden tappiot. Kyllä talousosaaminen on silloin hyvin hataralla pohjalla
- Anonyymi
l
Keskustaa Ei Enään Ole ;
On vain LaitaVasemmiston - RÄKYTTÄVÄ - Rakki-Koira VasemmistoKEPU ry.
l - Anonyymi
Onko tämä se porkola jolla oli konkurssiin mennyt rakennusfirma helsingissä? Näillä meriiteillä olevaa miestä ei kannata talousasioissa juuri kuunnella
- Anonyymi
No onneksi tuo Revon talousosaaminen oikein pursuaa hänestä. Mitä hän on aikaansaanut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onneksi tuo Revon talousosaaminen oikein pursuaa hänestä. Mitä hän on aikaansaanut?
Luulen että hänen pullero ulkonäkönsä ei ole seurausta talo8usosaamisen pursuamisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että hänen pullero ulkonäkönsä ei ole seurausta talo8usosaamisen pursuamisesta?
Eikös ole yhä äitinsä syöttämå?
- Anonyymi
Siitähän vasta titaanien taistelu tulisikin.
Smp vs nykypersut.
- Anonyymi
09:42
Olipa naurettava kirjoitus lehdessä. Pää äänenkannattajalehti tietysti tuuttaa tämän tasoista julkaisua,jossa " vieraspaikkakuntalainen" tietää haapavetisiä paremmin kuntamme asiat. Kirjoittelija on jopa niin " sisäpiiriläinen", että on tietävinään tänne tulevia/aikoneita teollisuuslaitoksia ja yrityksiä ,joista Haapavedellä ei ole kuultukaan. Sanoisinpa,että Täyttä mielikuvituksen tuotantoa tietyllä motiivilla ja takapiruilla höystettynä.
Kovasti yrittää vastapuoli availla vaalikamppanjaansa,joka näyttää tälläkin kaudella perustuvan pelkkään persun pelkoon.
Perussuomalaiset,olette tehneet hyvää ja vastuullista työtä kotiseutumme eteen ja teillä asiat ja näytöt perustuu faktaan. Koville ottaa kepuilla,kun on pelko äänten menetyksestä. Ihmiset ovat alkaneet huomata mm. virkojen täyttömenettelyjen myötä kepujen toimintatavan.
Haapa-asuntojen johdosta ovat vastanneet keput ja vassarit,tottahan toki te peukutatte " toisen paikkakunnan" kirjoittelijan hyökkäystä Repoa vastaan,joka on nostanut kuntalaisten tietouteen myös Haapa-asuntojen konkurssikypsän tilanteen,sellaiset ovat seuraukset huonolla johtamisella ja yritysosaamisella. Turhaa on tuosta Repoa syyttää.
Tuulimyllyjä mailleen hamuavat ja omakohtaista hyötyä tuulimyllyistä saavat voitte myöskin vapaasti peukuttaa lehden kirjoitusta,niin saamme oikein nimilistan niistä,joita emme varmasti jatkoon äänestä.
Perussuomalaiset,pitäkää jatkossakin Haapaveden etua yllä,jotain kaikille,ei joillekin kaikkea,se on teille hyvä motto vaaleihin. Täältä teille tulee äänet,oikeasti paikkakunnalta asuvalta pariskunnalta.
Keput,pitäkää ruutuvihko ja kynä mukana siltävaralta, että ehditte keksiä lisää näitä viihdyttäviä vitsejä aiheena Revon syyyy yhy yhyy hyy- Anonyymi
Ettei vain olisi omat koirat näykkässeet??
- Anonyymi
En enään koskaan äänestä missää vaaleissa persuja,pettynyt
- Anonyymi
Minä taas äänestän persuja koska en ole pettynyt ja vihervassareita minä en missään rakkauvesa äänetä
- Anonyymi
En koskaan enää äänestä kepuja
- Anonyymi
Samaa mieltä, oli loistava kirjoitus lehdessä!
- Anonyymi
Täyttä huuhaata ja retoriikkaa. Asiapohja oli nolla
- Anonyymi
Minä en äänestä räkijää.
- Anonyymi
elähän ap keuli taas
- Anonyymi
vai että oikein miljardiluokan investointi meni sivu suun kun mahtava Repo on Haapavedellä päättäjänä!! Vaan tällaista miestähän sitä pitääkin äänestää, kun on niin mahtava että kymmenien miljardien yrityskin meee polilleen Revon edessä. Ihmettelen suuresti, kun tällainen mahtimies ei ole saanut kutsua itsenäisyyspäivän juhliin presidentin linnaan. Vaikka mistäpä sitä tietää vaikka olisikin saanut ja frakki on valmiina odottamassa päälle pukemista.
- Anonyymi
Minä luulen Ilkka, että äänestäisit muutenkin itseäsi.
- Anonyymi
Tuskimpa tuo gookle ois näin syrjään ikuna tullu
- Anonyymi
No ehkei Google mutta kenties jotain muuta?
- Anonyymi
Oon pettyn Repoon, aijin äänesää sitä. En äänestä. Valehellu olevansa suora selkäinen. Ei oo. Haukun pää toi.ittaja Mattilan että on poistanut Revon kirjoituksia niin kuin Repo kirjoittaa. Ei oo niin tehny. Lähetti viesti mulleki jonka lähetti Revole. Ei oo Repo oikaissun, vaikka minä uskoin siihen että on rehellinen mies. ei ole. En äänestä ketään En ainakaan repoa enkä koko puoluetta ettei Repo hyödy.
- Anonyymi
Älä ota enää. Päissäsi olet kuin käki. Sen näkee tekstistä. Tuosta kirjoituksesta voisi päätellä, että Suvi on tullut, jos kerran päätoimittajakn sinulta kysyi. Ei ole toimistossa montaa työntekijää, keltä kysyä. Lueppas huomenna tekstisi selvinpäin ennen kuin menet työpaikalle. Mitähän Mattila tuosta tuumaa? Jo joutui armas aika ja Suvi suloinen. Koitahan selvitä aamulla töihin.
- Anonyymi
Faktavirheitä ja muiden syyttelyä täynnä tämä Ilikan vastine.
mitähän luulee saavuttavansa kaikkien haukkumisella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Faktavirheitä ja muiden syyttelyä täynnä tämä Ilikan vastine.
mitähän luulee saavuttavansa kaikkien haukkumisella?No mitä faktaa siinä alkuperäisessä oli? Ei mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ota enää. Päissäsi olet kuin käki. Sen näkee tekstistä. Tuosta kirjoituksesta voisi päätellä, että Suvi on tullut, jos kerran päätoimittajakn sinulta kysyi. Ei ole toimistossa montaa työntekijää, keltä kysyä. Lueppas huomenna tekstisi selvinpäin ennen kuin menet työpaikalle. Mitähän Mattila tuosta tuumaa? Jo joutui armas aika ja Suvi suloinen. Koitahan selvitä aamulla töihin.
Väärin. Olen se joka haukkunut Mattilan että olis Revon tekstin poistanu. Olin väärässä. Repo valehellu olevansa rehellinen. Ei oo. Enkä oo päissään. Kirjoitin työssä koneen ratissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin. Olen se joka haukkunut Mattilan että olis Revon tekstin poistanu. Olin väärässä. Repo valehellu olevansa rehellinen. Ei oo. Enkä oo päissään. Kirjoitin työssä koneen ratissa.
Päissään ku päällykäinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyhän vastausta myös Revolta. On laittaut sille kyselyä ja Repo on antanut kunnon vastauksen. Luettiin se kaveriporukassa. Laittoiko vastauksen sinulle luettavaksi? Tuskinpa kun noin reagoit.
- Anonyymi
Ihan oikeesti,tällä tasollako on kepujen politikointi? Myötähäpeä tulee tuota touhua katsellessa.
- Anonyymi
On ne surku sakkia
- Anonyymi
Eivät ainakaan sylje toimittajien päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ainakaan sylje toimittajien päälle.
Ne kusee omiin muroihinsa hehheeh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne kusee omiin muroihinsa hehheeh
Oulussa jopa ripulokvat omiin muroihinsa hohohhoo
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803468Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211923Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.301561- 841451
- 1381093
- 811034
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.681018Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.90885Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.198745Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61727