Maalausliikkeen asiakkaat peruneet remontit

Anonyymi-ap

Maalausliike V. Läåperi Oy ilmoittaa kuluttaja-asiakkaiden pelkäävän ja peruneen sovitut kylpyhuoneremontit. Liikevaihto on pudonnut 2023 40 %.

26

372

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi maalausliike on aloittanut rikosprosessit kylpyhuoneesta, josta "Maalausliike V. Läåperi Oy ilmoittaa tehneensä kaikki työt huolellisesti"

• Anonyymi

Pyydetään vastausta, mikä asiassa on rikos? Sen sijaan rikoksen tunnusmerkistö täyttyy annettaessa poliisille perätön lausuma.

• Anonyymi

Maalausliike on hoitanut reklamaatioasiaa kuluttajaneuvonnan sijaan Imatran poliisiasemalla. Asiakkaaseen kohdistuneet rikokset on "tutkinut" maalausliikkeen kaverin alainen. Asuinalueella nyt vaan räjähtelee pommit.

• Anonyymi

Maalausliike käyttää edustajanaan Tekijä ja Duunari Oy:tä, joka on ilmoittanut käyvänsä keskustelua Suomi24-palstalla.

• Anonyymi

Aloittajaa käy sääliksi.

• Anonyymi

Ei kyllä käy. Mutta toivottavasti saisi tarvitsemaansa apua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä käy. Mutta toivottavasti saisi tarvitsemaansa apua.

Ei sitä apua saa jos ei ymmärrä hakea tai tajua olevansa avun tarpeessa. Ts. puuttuu sairaudentunne. Ulkopuoliset kyllä näkee mikä on päivän kunto hänellä.

• Anonyymi

Maalausliikkeen erilaiset "edustajat" käsittelevät asiaa Suomi24-palstalla ylläolevan mukaisesti. Maalausliike itse taas poliisin avustuksella.

Mutta minkä rikosnimikkeen tunnusmerkistön täyttää se, että kuluttaja-asiakkaat peruivat sovitut remontit, koska pelkäsivät toimintatapaa? Tavat lienee tutut noin miljoonalle suomalaiselle.

• Anonyymi

Jos nyt ihan oikein olen ymmärtänyt asian, niin yritykset / yrittäjät ovat viranomaisten pyynnöstä ilmaantuneet oikeudenistuntoon, johan samalla tavalla pyydetty asiakas ei ole ilmaantunut. Vain toinen osapuoli yrittää selvittää asioita näillä nettipalstoilla piileskellen samalla virkavaltaa.

Menikö oikein?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nyt ihan oikein olen ymmärtänyt asian, niin yritykset / yrittäjät ovat viranomaisten pyynnöstä ilmaantuneet oikeudenistuntoon, johan samalla tavalla pyydetty asiakas ei ole ilmaantunut. Vain toinen osapuoli yrittää selvittää asioita näillä nettipalstoilla piileskellen samalla virkavaltaa.

Menikö oikein?

Duunari on AINUT, mikä on ilmoittanut kirjoittavansa tälle palstalle. Se, kuten aloituksen aihe löytyy toimitusjohtajien ALLEKIRJOITTAMISTA asiakirjoista. Edelleenkin pyydetään vastausta aloitukseen.

Pikkutytöt kuuntelevat ja uskovat satuja. Jotkut jopa satu- tai namusetiä. Sinne niitä satuja on kerrottu. Kuten hallissaan asiakasta pelkäävästä duunarista .

Pelko voi kyllä olla totta, mutta viittaa mielenterveysongelmiin. Niitä toimitusjohtajat ovat hoidattaneet aivan väärässä laitoksessa.

Kysymys oli. Minkä rikosnimikkeen tunnusmerkistö täyttyy, kun maalausliikkeen asiakkaat peruivat remonttinsa ja ilmoittivat syyksi pelkäävänsä?

• Anonyymi

Edelleenkään ei ole vastattu, minkä rikosnimikkeen tunnusmerkistön täyttää kuluttaja-asiakkaiden (noin 10 kpl) pelko maalausliikkeen toimista?

Toisaalta pommit asuinalueella ovat hengenvaarallisia. Miksi niitä "tutkii" maalausliikkeen kaverin alainen? Millainen koulutus tällä on räjähdysaineisiin?

• Anonyymi

Tehdään tuolle duunarin itsensä kanssa keskustelulle oma aloitus. Tämä koskee maalausliikkeen asiakkaita, jotka peruivat remontit. Minkä rikosnimikkeen tunnusmerkistön se täyttää?

Joissakin maissa otetaan väärän mielipiteen omaavia kiinni ja viedään tuomiolle. Toinen sellaisista maista on Venäjä. Siellä tosin vain hallinnon ja presidentin arvostelijoita. Ei pienen maalausliikkeen.

• Anonyymi

Onko Tekijä ja Duunari Oy:n käyttämisestä aiheutuneista tämän vuoden (2024) tappioista ja menetetystä liikevaihdosta laskelmia?

• Anonyymi

Ainoastaan henkisiä tappioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan henkisiä tappioita.

Toisilla on töitä. Toiset ovat taas lomautettuja. Ainakin päätellen kirjoittelun aktiivisuudesta.

• Anonyymi

Paljonko vuonna 2024 duunarin aiheuttamat tappiot ovat ja paljonko liikevaihto putosi?

• Anonyymi

On se kumma kun tuota namusetä-suikkasta ei saada telkien taakse. Kuinka monta tuhatta viestiä voi sairas ihminen lähettää ja yksin jutella keskustelupalstoilla. Varmaan jokainen tietää tämän hullun keskustelut ja säätivät hänen tyttöä,joka ilmeisesti naapurin nussima eikä oma pentu. Onkohan saanut jo kenkää töistä kun yöt ja päivät vaan kirjoittelee ja vali vali valittaa

• Anonyymi

Reilu parikymmentä vuotta sitten on käynyt valtava vahinko, kun duunari laski alaikäisen neidon sisään. Omenat ei kauas muusta putoa. Nyt tämäkin on kirjoittelemassa täällä!

• Anonyymi

Duunari ei kykene selvittämään asioitaan sen enempää normaalisti, kuin missään muuallakaan. Kai tämän oma tytär on tietoinen, että duunari jätti hänet duunarin vanhempien peräkammariin/yläkertaan vauvana ja lähti toisen naisen matkaan.

Koska psykopaatti näkee asiat aina päinvastoin, on nyt toisten lasten kimpussa. Kannattaa kysellä kyliltä ja varmistaa duunarista liikkuva huhu.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi seuraat duunarin lasta ja kirjoittelet häneen liittyviä asioita?
        Valitettavaa on kyllä mikäli lapsesi äiti on lähtenyt toisen matkaan, ei kumminkaan tarvitse muita syyttää omista virheistä.
        Olen huomannut että kirjoitat tekemistäsi asioista niistä syyttäen duunaria. Vähän niikuin Putin venäjällä, itse aloitti sodan ja syyttää siitä länttä. Vähän niinkuin tässä, asiakas harhapäissään kirjoittelee epäedustavia asioita toisesta henkilöstä, mutta todellisuudessa onkohan sittenkin niin, että purkaakin omia epäonnistumisia elämästään. Onkohan asia toisinpäin, että asiakas seuraa yrittäjän lasta valkoisella matkailuautollaan vai kenties sinivihreällä pakettiautollaan?
        Vainoaa yrittäjää jatkuvilla päivityksillä, seuraa yrittäjän lapsen elämää (nähtävästi pakkomielteisesti, kun viikoittain siitä kirjoitat).
        Olisiko aika hakea apua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi seuraat duunarin lasta ja kirjoittelet häneen liittyviä asioita?
        Valitettavaa on kyllä mikäli lapsesi äiti on lähtenyt toisen matkaan, ei kumminkaan tarvitse muita syyttää omista virheistä.
        Olen huomannut että kirjoitat tekemistäsi asioista niistä syyttäen duunaria. Vähän niikuin Putin venäjällä, itse aloitti sodan ja syyttää siitä länttä. Vähän niinkuin tässä, asiakas harhapäissään kirjoittelee epäedustavia asioita toisesta henkilöstä, mutta todellisuudessa onkohan sittenkin niin, että purkaakin omia epäonnistumisia elämästään. Onkohan asia toisinpäin, että asiakas seuraa yrittäjän lasta valkoisella matkailuautollaan vai kenties sinivihreällä pakettiautollaan?
        Vainoaa yrittäjää jatkuvilla päivityksillä, seuraa yrittäjän lapsen elämää (nähtävästi pakkomielteisesti, kun viikoittain siitä kirjoitat).
        Olisiko aika hakea apua?

^Ihan kuin Putin pelkää bunkkerissaan oikeudenkäyntiä Haagissa, pelkää asiakas asuntoautossaan oikeudenkäyntiä Etelä-Karjalan Käräjäoikeudessa.

• Anonyymi
      UUSI

Duunari jätti asianajajan pyynnöstä piittaamatta selvittämättä asiansa useamman toimijan kanssa. Duunarin "asiakkaakseensa" kokema yksityishenkilö haki duunarille lähestymiskieltoa, koska duunari jatkoi häirintänä koettua toimintaa. Duunarista haluttiin totaalisesti eroon!

Asiakkaan lapset ja suhteet ovat kunnossa perättömästä väitteestä huolimatta. Sen sijaan duunari on huhujen mukaan jättänyt vauvansa ja lähtenyt toisen naisen matkaan.

"Asiakas" ei ole ottanut yhteyttä tai seurannut duunaria tai duunarin lapsia. Sen sijaan nämä molemmat ovat "asiakasta". Jälkimmäinen tosin vain somessa ja viesteillä.

Onko psykopatia periytyvää? Jos on, niin tilanne toivoton. Jos ei, niin olisiko duunarin lapsi sitten puuttumatta isänsä "asiakkaaseen" ja yrittäisi saada isälleen oikean laitoksen kautta apua. Poliisilaitos ei kykene mielenterveysongelmia hoitamaan.

• Anonyymi
        UUSI

Eikä se ”duunari” tarkoittanut tässä tapauksessa osakeyhtiötä? Vai oletko kirjoitellut kaikki nämä vuodet ”duunari” tarkoittaen siis yksityishenkilöä? Ja sitten mietit, että miten on ollut mahdollista osakeyhtiön kunniaa loukata. *BUSTED*

Tai ainakaan omaan yleissivistykseeni ei mahdu, miten osakeyhtiö onnistuisi lapsen siittämisessä.

• Anonyymi
      UUSI

Aloitus oli maalausliikkeen toimintatapaa pelkäävät asiakkaat peruneet remontit. Tulikin melkoinen määrä "referenssejä", joten pelko ei ole ollut aiheeton.

Mutta minkä rikoksen tunnusmerkistön se täyttää?

• Anonyymi
      UUSI

Ei saanut jälkikasvu duunarille apua, vaan tämän psykopatia näyttää vaan pahentuneen. Onkos duunarilta onnistunut mikään?

Rakennushommat meni vituiksi. Maalausliikkeen alasajo alkoi sen jälkeen. Pian kassa tyhjä ja möi vehkeet. Sitten alkoi pelätä hallissaan ja koki vainoa.

Varmaan joku oma "ratkaisu" toimisi? Eikös joskus yrittänyt, mutta taisi epäonnistua. Siinäkin...

• Anonyymi
        UUSI

Selllaiset väkivaltafantasiat sieltä sitten.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe